Μόνος ολομόναχος




Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

Το Καρναβάλι είχε μεγάλη επιτυχία





Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες παραπάνω το Ναύπλιο και το καρναβάλι του είχαν μεγάλη επιτυχία. Οπότε και εγώ θα πρέπει να αναιρέσω τις αιρετικές κακίες μου που σας είπα στις προηγούμενες αναρτήσεις μου.
Στα πιο σοβαρά τώρα.
Αφού θα πρέπει κάποτε να συμφωνήσουμε (που δεν θα συμφωνήσουμε), ότι τα καρναβάλι δεν πρέπει να οργανώνεται από τη ΔΕΠΑΝ, αλλά από τον τουριστικό φορέα του Δήμου, με τη συμμετοχή όποιου άλλου φορέα επιθυμεί (σχολεία, Δημοτικό θέατρο, Ωδείο, χορωδία,ΠΛΙ, ακόμα και την ίδια τη ΔΕΠΑΝ εάν έχει κάτι η "Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης" να παρουσιάσει), θα πρέπει να δούμε και τί μπορεί η πόλη μας να εισπράξει από την προσέλευση των τρελαμένων από το άγχος και την καθημερινή πίεση Αθηναίων.
Ο οιοσδήποτε διαφημιστής θα σας πει ότι η καλύτερη στιγμή για τη διαφήμιση και την προώθηση ενός προϊόντος είναι όταν ο καταναλωτής-στόχος βρίσκεται στην καλή χαρά. Καλύτερη επομένως στιγμή για να πουλήσουμε και να προωθήσουμε αυτό που έχουμε στο μεγάλο πλήθος που συρρέει δεν είναι κάποια άλλη παρά το καρναβάλι.
Προτείνω λοιπόν:
10.000 ΕΥΡΩ από τον προϋπολογισμό να δίδεται κατ΄έτος σε παραγωγούς εσπεριδοειδών από την Αρια, τα Λευκάκια και τα Πυργιώτικα, προκειμένου να αγοράζονται 20.000 χιλιόγραμμα πορτοκάλια για τη δωρεάν διάθεση πορτοκαλάδας σε διάφορα σημεία της πόλης με μοίρασμα διαφημιστικών φυλλαδίων για την ποιότητα του Αναπλιώτικου και Αργολικού πορτοκαλιού (θεωρώ απαράδεκτο να πωλείται το Κρητικό πορτοκάλι σε μεγαλύτερη τιμή από το Αργολικό).
Οι πλατείες Τριών Ναυάρχων και η οδός Ωνάση να γίνουν ένας μεγάλος χώρος, όπου η κάθε επιχείρηση του Ναυπλίου να μπορεί δωρεάν να διαφημιστεί στις δεκάδες χιλιάδες των επισκεπτών.
Να προωθηθούν οργανωμένα πακέτα με προσφορές σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους νεκρές για τον τουρισμό μας. Ο Δήμος μας θα μπορεί να οργανώσει τις επιχειρήσεις που θα κάνουν τις προσφορές, ώστε ο επισκέπτης να μπορεί με συμφέρουσα τιμή να κοιμηθεί, να φάει και να ψωνίσει στην πόλη μας με χαμηλές τιμές.
Να γίνονται διαγωνισμοί που να έχουν σχέση με την ιστορία της πόλης μας και οι νικητές να κερδίζουν δώρα από επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν και ταυτόχρονα θα διαφημίζονται στις χιλιάδες των επισκεπτών.
Να δημιουργηθεί μεγάλο στέκι με επιχειρήσεις που παράγουν στην περιοχή μας, όπου ο καθείς θα μπορεί να βρει συγκεντρωμένη την τοπική παραγωγή (κρασιά, χυλοπίτες, τραχανάδες, βιολογικά προϊόντα, κοσμήματα κλπ)

1 σχόλιο:

  1. "Ο οιοσδήποτε διαφημιστής θα σας πει ότι η καλύτερη στιγμή για τη διαφήμιση και την προώθηση ενός προϊόντος είναι όταν ο καταναλωτής-στόχος βρίσκεται στην καλή χαρά."

    Απλοϊκή αντιμετώπιση της διαφήμισης που δεν έχει καμία σχέση με την πργματικότητα.

    Ένας επαγγελματίας διαφημιστής θα ρώταγε πολύ απλά:
    Θέλετε να κάνετε καρναβάλι ή εμποροπανήγυρη προώθησης τοπικών προϊόντων;
    Εάν θέλετε καρναβάλι ελάτε να συζητήσουμε τι είδους καρναβάλι θέλετε να κάνετε.
    Εάν θέλετε να κάνετε αγροτική εμποροπανήγυρη ελάτε να δούμε πως θα γίνει ώστε να φέρει αποτελέσματα στην περιοχή.

    Καρναβάλι μετά εμποροπανήγυρης ξεχάστε το, αν θέλετε να κανετε κάτι καλό και αποτελεσματικό για την πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή