"Φίλες και φίλοι,
Το λιμάνι του Ναυπλίου έχει εξαιρετική δυναμική έτσι ώστε να αποτελέσει έναν ισχυρό πόλο οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης τόσο της πόλης του Ναυπλίου όσο και της Αργολίδας γενικότερα. Ο εκσυγχρονισμός και η θωράκισή του θα το κάνουν ελκυστικό προορισμό για έναν ποιοτικό και υψηλού εισοδήματος τουρισμό, που όλοι επιδιώκουμε, ειδικά στην περίοδο που διανύει η χώρα μας.
Η εκβάθυνσή του, η δημιουργία της μαρίνας και ο εκσυχρονισμός του τρόπου λειτουργίας του, θα επιτρέψουν την ενίσχυση της προβολής του τουριστικού προϊόντος του νομού, θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή και θα επιφέρουν γενικότερα ανταποδοτικά οφέλη.
Θεωρώ προφανές λοιπόν ότι όλοι τασσόμαστε υπέρ της αναβάθμισης του λιμανιού.
Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τα συμπεράσματα της εκδήλωσης.
Γιάννης Μανιάτης Γραμματέας Κοινοβ. Ομάδας ΠΑΣΟΚ – Βουλευτής Αργολίδας"
Για την ουσία έχει να μας πει κάτι ο κ. Μανιάτης (και ο κ. Ανδριανός);
Να γίνει η μαρίνα μακρυά από την πόλη του Ναυπλίου όπως έχει σχεδιασθεί ή μπροστά από την πόλη του Ναυπλίου σε επαφή με το εμπορικό και τουριστικό κέντρο;
Να γίνουν όσα έχουν σχεδιασθεί για τη χερσαία ζώνη σε σχέση με τη μαρίνα (κτήρια χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων ήτοι νέο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο) ή όχι;
Να προταχθεί η κατασκευή ενός σωστά οργανωμένου αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών ή μια μαρίνα-πάρκινγκ σκαφών Αθηναίων;
Να ιδωθεί το θέμα της απαγόρευσης πρόσδεσης των πλοίων στην Ανατολική προβλήτα λόγω μείωσης του βάθους και οι ευθύνες που υπάρχουν από ιδιώτες για το θέμα αυτό ή όχι;
Να αντιμετωπισθεί το θέμα της ασφαλείας του λιμανιού που θα δώσει καλύτερες προϋποθέσεις προσέγγισης των πλοίων ή όχι;
Η εκβάθυνση του λιμανιού του Ναυπλίου τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει; Ένα νέο μεγάλο έργο ή μήπως ένα μικρότερο και ευκολότερα εντάξιμο σε Κοινοτικό Πρόγραμμα έργο που θα αφορά κυρίαρχα την εκβάθυνση της εισόδου του λιμανιού;
Με ευχολόγια και τυπικούρες είναι πανεύκολη ή άσκηση πολιτικής. Να σπάσουμε αυγά είναι το δύσκολο. Θα προτείνουμε δηλαδή τον αποκλεισμό από αυτοκίνητα τμήματος του λιμανιού για να δημιουργήσουμε ασφαλείς όρους προσέγγισης των κρουαζιεροπλοίων; Ας το πουν ανοιχτά και ας προκαλέσουν την μήνι κάποιων κοντόφθαλμων μαγαζατόρων.
Θα με διαβάσει ο κ. Μανιάτης και πιστεύω ότι θα νευριάσει, αλλά βαθιά μέσα του θα ξέρει ότι έχω δίκιο. Άλλωστε είναι έξυπνος άνθρωπος.
Το λιμάνι του Ναυπλίου έχει εξαιρετική δυναμική έτσι ώστε να αποτελέσει έναν ισχυρό πόλο οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης τόσο της πόλης του Ναυπλίου όσο και της Αργολίδας γενικότερα. Ο εκσυγχρονισμός και η θωράκισή του θα το κάνουν ελκυστικό προορισμό για έναν ποιοτικό και υψηλού εισοδήματος τουρισμό, που όλοι επιδιώκουμε, ειδικά στην περίοδο που διανύει η χώρα μας.
Η εκβάθυνσή του, η δημιουργία της μαρίνας και ο εκσυχρονισμός του τρόπου λειτουργίας του, θα επιτρέψουν την ενίσχυση της προβολής του τουριστικού προϊόντος του νομού, θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή και θα επιφέρουν γενικότερα ανταποδοτικά οφέλη.
Θεωρώ προφανές λοιπόν ότι όλοι τασσόμαστε υπέρ της αναβάθμισης του λιμανιού.
Από την πλευρά μου δεσμεύομαι να στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε τα συμπεράσματα της εκδήλωσης.
Γιάννης Μανιάτης Γραμματέας Κοινοβ. Ομάδας ΠΑΣΟΚ – Βουλευτής Αργολίδας"
Για την ουσία έχει να μας πει κάτι ο κ. Μανιάτης (και ο κ. Ανδριανός);
Να γίνει η μαρίνα μακρυά από την πόλη του Ναυπλίου όπως έχει σχεδιασθεί ή μπροστά από την πόλη του Ναυπλίου σε επαφή με το εμπορικό και τουριστικό κέντρο;
Να γίνουν όσα έχουν σχεδιασθεί για τη χερσαία ζώνη σε σχέση με τη μαρίνα (κτήρια χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων ήτοι νέο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο) ή όχι;
Να προταχθεί η κατασκευή ενός σωστά οργανωμένου αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών ή μια μαρίνα-πάρκινγκ σκαφών Αθηναίων;
Να ιδωθεί το θέμα της απαγόρευσης πρόσδεσης των πλοίων στην Ανατολική προβλήτα λόγω μείωσης του βάθους και οι ευθύνες που υπάρχουν από ιδιώτες για το θέμα αυτό ή όχι;
Να αντιμετωπισθεί το θέμα της ασφαλείας του λιμανιού που θα δώσει καλύτερες προϋποθέσεις προσέγγισης των πλοίων ή όχι;
Η εκβάθυνση του λιμανιού του Ναυπλίου τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει; Ένα νέο μεγάλο έργο ή μήπως ένα μικρότερο και ευκολότερα εντάξιμο σε Κοινοτικό Πρόγραμμα έργο που θα αφορά κυρίαρχα την εκβάθυνση της εισόδου του λιμανιού;
Με ευχολόγια και τυπικούρες είναι πανεύκολη ή άσκηση πολιτικής. Να σπάσουμε αυγά είναι το δύσκολο. Θα προτείνουμε δηλαδή τον αποκλεισμό από αυτοκίνητα τμήματος του λιμανιού για να δημιουργήσουμε ασφαλείς όρους προσέγγισης των κρουαζιεροπλοίων; Ας το πουν ανοιχτά και ας προκαλέσουν την μήνι κάποιων κοντόφθαλμων μαγαζατόρων.
Θα με διαβάσει ο κ. Μανιάτης και πιστεύω ότι θα νευριάσει, αλλά βαθιά μέσα του θα ξέρει ότι έχω δίκιο. Άλλωστε είναι έξυπνος άνθρωπος.
Καλημερα ! Τι θελουμε: Μοντε Καρλο ή Μοντε Κοτετσι ; Απο την στιγμη που υπαρχει Σταθμος Ηλεκτρικου ΒΙΚΤΩΡΙΑ και εχουμε μια εικονα του αντιστοιχου Λονδρεζικου σταθμου ......
ΑπάντησηΔιαγραφήαν και αμφιβαλλω αν απαντησε ο ιδιος ο Καθηγητης :)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλλιστα θα μπορουσανε να δημιουργησουν ενα τεραστιο παρκινγ εξω απο την πολη, στους βαλτους, να βαλουν τοπικη συγκοινωνια να το συνδεσει με την πολη του Ναυπλιου.Το ειχα δει στην πολη του Ναιμεγκεν ( φοιτητουπολη της Ολλανδιας ) .Ισως ειναι καιρος για τοπικη συγκοινωνια στο Ναυπλιο ΑΛΛΑ να ειναι σχεδιασμενη σωστα ,υποθετω ο Καθηγητης Μανιατης να μπορει να το κανει με καποια ομαδα - δωστε επιτελους θεματα διπλωματικων εργασιων προσαρμοσμενα στην εποχη και οχι να ξανακαλυπτουν τον τροχο .....Νισαφι πια με τα ελληνικα ΑΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή