Μόνος ολομόναχος




Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Τρικυμία εν κρανίω

Στην απάντησή μου στον κ. Αναγνωσταρά στα ερωτήματα που υπέβαλε σ΄εμένα και στον κ. Αντωνιάδη ανταπάνησε ο Δήμαρχος.
Ετοιμάζω τη δική μου ανταπάνηση επί όλων των θεμάτων.
Προς το παρόν περιορίζομαι στο εξής:
Λέει επί λέξει στην ανταπάντησή του ο Δήμαρχος: "Θυμάστε το έργο κατασκευής της παραλιακής οδού Ναυπλίου – Ν.Κίου; Μήπως θυμάστε ότι και εκεί «κάποιοι» είχαν προσφύγει στο Σ.τ.Ε. Γνωρίζεται (sic) και την εξέλιξη φαντάζομαι .Το έργο αυτό έχει ήδη τελειώσει εδώ και τρία (3) χρόνια και απόφαση το Σ.τ.Ε.  (sic)δεν έχει εκδοθεί ακόμα !!! Και ένα τελευταίο ερώτημα: Μήπως και σε αυτή την υπόθεση είχε εμπλακεί ο ίδιος δικηγόρος Ναυπλίου, που μας έμπλεξε και με το Μπούρτζι; Επειδή θα αποφύγετε να απαντήσετε, απαντώ εγώ! Ναι!!! Ήταν ο ίδιος προσφεύγων και σε αυτή την υπόθεση!!! Ενάντια λοιπόν ο φίλος σας κ. Γκότσης στο έργο που ήθελε να κάνει ο νεοδημοκράτης τότε Νομάρχης κ. Βασίλειος Σωτηρόπουλος, ενάντια τώρα και στην επιτυχία του νεοδημοκράτη Δημάρχου που πήρε (sic) το Μπούρτζι!!!Πολλές συμπτώσεις κ. Καράπαυλε! Έτσι δεν είναι ; και επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι σύμπτωση !"
Σχολιάζω λοιπόν τα παραπάνω ως εξής:
 "Τρικυμία εν κρανίω". Πραγματικά τί σχέση έχω εγώ με την άλλη προσφυγή που έχουν κάνει διάφοροι πολίτες για τον παραλιακό δρόμο Ναυπλίου-Νέας Κίου; Ούτε προσφεύγων είμαι, ούτε δικηγόρος των προσφευγόντων, ούτε καμία σχέση έχω με την προσφυγή αυτή, ούτε και συμφωνούσα με την με δικαστικό τρόπο εναντίωση στην κατασκευή του δρόμου. Δεν έχω ιδέα για την πορεία της δικαστικής υπόθεσης και δεν γνώριζα εάν εκδόθηκε απόφαση επί της προσφυγής. Πραγματικά, ειλικρινέστατα σας μιλάω, δεν είχα γνώση για το ότι δεν έχει εκδοθεί απόφαση, όπως ισχυρίζεται ο Δήμαρχος. Και το περίεργο είναι ότι από κάπου και από κάποιον πληροφορήθηκε ο Δήμαρχος ότι δεν έχει εκδοθεί απόφαση και ενώ το γνωρίζει ο Δήμαρχος, εγώ που, υποτίθεται, κατά τα λεγόμενα του Δήμαρχου, έχω σχέση με την υπόθεση και τον κ. Γκότση, ουδέν γνώριζα, ούτε και είχα ενδιαφερθεί να πληροφορηθώ για κάτι με το οποίο είμαι παντελώς άσχετος.
"Τρικυμία εν κρανίω".  Επιχειρεί να συσχετίσει ο Δήμαρχος εμένα με την προσφυγή για το Μπούρτζι, την οποία έχει υποβάλει ο κ. Γκότσης και με την προσφυγή για την κατασκευή του Παραλιακού δρόμου, που έχουν ασκήσει διάφοροι πολίτες και όχι εγώ. Ισχυρίζεται ό Δήμαρχος ότι παύει να είναι σύμπτωση η επαναλαμβανόμενη  σύμπτωση να υπογράφει δύο προσφυγές ο κ. Γκότσης (και όχι εγώ) και επειδή υποτίθεται ότι ο κ. Γκότσης είναι φίλος μου......... Βγάζετε νόημα:
"Τρικυμία εν κρανίω". Αυτοδιαψεύδεται ο Δήμαρχος προσπαθώντας να συσχετίσει τις δύο προσφυγές, αφού, αφενός ισχυρίζεται ότι δεν μπορούσε επί 7 ολόκληρα χρόνια να κάνει κάτι για το Μπούρτζι, λόγω της προσφυγής του κ. Γκότση και την ίδια ακριβώς στιγμή ισχυρίζεται ότι το έργο της Παραλιακής έχει ολοκληρωθεί πριν από 3 χρόνια παρά την άσκηση της προσφυγής.
"Τρικυμία εν κρανίω" Ας αποφασίσει επιτέλους. Μπορεί η διοίκηση να προχωρήσει στην άσκηση των πολιτικών της (όπως έγινε με την κατασκευή του δρόμου παρά την άσκηση της προσφυγής) ή όχι, όταν δεν έχει διαταχθεί η αναστολή εκτέλεσης των προσβαλλομένων διοικητικών πράξεων; Ας συμβουλευθεί έναν νομικό για να μην εκτίθεται σε αυτά που ισχυρίζεται.
Αλήθεια τελικά ποιός τον συμβουλεύει. Ποιός αποφάσισε να συσχετίσει τις δύο προσφυγές και γνώριζε ότι δεν είχε εκδοθεί απόφαση, κάτι που εγώ δεν γνώριζα και ελάχιστοι πολίτες ήσαν γνώστες του γεγονότος τούτου; Άραγε απευθύνθηκε ο Δήμαρχος στο ΣΤΕ και πληροφορήθηκε την μη έκδοση απόφασης; Πιστευτό;
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΠΑΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου