Μόνος ολομόναχος




Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Η μεγαλύτερη κακία που έχω γράψει

Σας είχα μιλήσει πριν από το Πάσχα για το γεγονός ότι ο Δήμος μας αποφάσισε να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρία να κάνει όλα αυτά για τα οποία εκλέχθηκε και για τα οποία πληρώνονται ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι.
Σας είπα επίσης ότι θα δώσουμε στην ιδιωτική αυτή εταιρία από χρήματα του φορολογούμενου δημότη εκατό και πλέον χιλιάρικα.
Σας υποσχέθηκα επίσης να σας πω ποιά πιστεύω ότι θα είναι η εταιρία που θα αναλάβει το έργο που θάπρεπε να κάνει η δημοτική αρχή.
Εδώ λοιπόν θα σας πω τη μεγαλύτερη κακία μου από τον καιρό που ξεκίνησα το ιστολόγιό μου.
Θυμάστε που σας έλεγα πως πληρώσαμε σε μια εταιρία να μας φτιάξει το επιχειρησιακό πρόγραμμα και ότι η εταιρία αυτή αντί να μας παραδώσει το επιχειρησιακό πρόγραμμα για το Ναύπλιο μας παρέδωσε το επιχειρησιακό πρόγραμμα για τα Φάρσαλα ή το Δομοκό ή κάποιας άλλης πόλης της Ελλάδας με αποτέλεσμα να αναγκασθούν να αποσύρουν το άσχετο επιχειρησιακό πρόγαμμα και να ξαναψηφίσουν ένα καινούργιο;
Ε λοιπόν θα σας πω την κακία μου. Προβλέπω λοιπόν ότι η ίδια εταιρία που μας παρέδωσε το Φαρσάλειο επιχειρησιακό πρόγραμμα θα αναλάβει έναντι αμοιβής πάνω από εκατό χιλιάρικα, να μας κάνει τη Φαρσάλεια διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων που θάπρεπε να κάνουν οι Φαρσάλειοι δημοτικοί μας άρχοντες.
Αυτή πράγματι ήταν μια τεράστια κακία μου, αφού για πρώτη φορά γράφω για κάτι που δεν είναι ήδη πραγματικότητα, αλλά κάτι που προβλέπω να γίνει ως άλλος Μάντης Τειρεσίας.
Λέτε να έχω τελικά μαντικές ικανότητες και ο "διαγωνισμός" που θα "γίνει" να αναδείξει ως νικήτρια τη Φαρσάλεια εταιρία του άσχετου επιχειρησιακού προγράμματος;
Επαναλαμβάνω. Λέτε; Δεν μπορώ να το πολυπιστέψετε, αλλά λέτε;

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ,ΓΛΥΦΤΕΣ,ΤΡΩΚΤΙΚΑ,ΦΤΗΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ κ.λ.π.ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ.ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΑΥΠΛΙΩΤΕΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή