Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι το Ναύπλιο δεν προχωράει σε ανακύκλωση λόγω πλήρους αδιαφορίας.
Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι η πόλη μας έμενε παρασάγγες πίσω από τις Ευρωπαϊκές πόλεις και μίλια πίσω από κάποιες Ελληνικές, διότι απλά δεν είχε κάποια σκασίλα η δημοτική αρχή του να εντάξει την πόλη μας στο σύστημα της ανακύκλωσης των απορριμμάτων
Δεν μπορούσα να φαντασθώ το αντίθετο, αφού τίποτα δεν γινόταν παρά τις πιέσεις της κοινωνίας, παρ΄ότι εγκρίθηκε σχετική μελέτη, παρότι δεν υπήρχε σκουπιδότοπος και η ανεξέλεγκτη διάθεση στους πιο ακατάλληλους χώρους ήταν και είναι στην ημερήσια διάταξη. Τίποτα δεν γινόταν παρότι το κόστος της ανεξέλεγκτης διάθεσης των σκουπιδιών ανήλθε σε μερικά εκατομμύρια Ευρώ (έτσι όπως το ακούτε) τα τελευταία χρόνια.
Και αίφνης στο δημοτικό συμβούλιο Ναυπλίου άκουσα διαφορετική άποψη από το δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δ. Κωστούρο και έμεινα ενεός.
Θέλουμε να κάνουμε ανακύκλωση, ακούσαμε, αλλά περιμένουμε την έναρξη λειτουργίας του ΚΔΑΥ (Κέντρο Διαχείρισης Ανακυκλώσιμων Υλικών) στην Τρίπολη. Και τους είπαν, μας είπε, ότι δεν μπορεί λόγω πληθυσμού και ποσότητας σκουπιδιών, να λειτουργήσει ένα ΚΔΑΥ, ανά νομό και γι΄αυτό περιμένουμε τη λειτουργία του ΚΔΑΥ στην Αρκαδία που θα καλύψει και τους δύο νομούς.
Δεν γνωρίζω, το πότε η δημοτική αρχή αποφάσισε να ξεκινήσει ανακύκλωση στην πόλη μας.
Δεν γνωρίζω το γιατί επί τόσα χρόνια έπρεπε να περιμένουμε τη λειτουργία ΚΔΑΥ στην Αρκαδία για να αποφασίσουμε την ανακύκλωση.
Δεν γνωρίζω το γιατί δεν προχώρησε πρώτη η Αργολίδα στη δημιουργία διαδημοτικού ΚΔΑΥ, ώστε να μειώσουμε τα κόστη μεταφοράς, να εξοικονομήσουμε κάποια από τα εκατομμύρια που έχουμε καταβάλει για την ανεξέλεγκτη διάθεση των σκουπιδιών μας επί τόσα χρόνια.
Τελειώνω προς το παρόν με το εξής. ΤΟ ΚΔΑΥ που πρόκειται να λειτουργήσει στην Αρκαδία είναι ιδιωτικό. Τόσα χρόνια λοιπόν δεν κάναμε τίποτα για την ανακύκλωση και την εξαγγέλλουμε σήμερα, τώρα που θα λειτουργήσουν τα ιδιωτικά συμφέροντα. Θα προχωρήσουμε λοιπόν σε ανακύκλωση στην πηγή, θα ενεργοποιήσουμε έναν ολόκληρο μηχανισμό για να μεταφέρουμε τα υλικά σε γειτονικό νομό προς εκμετάλλευση ιδιωτών. Θα πούμε λοιπόν στον δημότη να κάνει ολόκληρη την προσπάθεια να διαχωρίζει τα σκουπίδια του, να πληρώνει και τα δημοτικά τέλη για τη λειτουργία της ανακύκλωσης στην πηγή, προκειμένου αυτά να πηγαίνουν στον ιδιώτη που θα τα εκμεταλλεύεται Δεν γνωρίζω ποιές θα είναι οι οικονομικές συμφωνίες. Όμως η ανακύκλωση έχει βασικό σκοπό τη συνειδητοποίηση του πολίτη και τουλάχιστον στον τομέα αυτό πρέπει να μένουν όσο το δυνατόν μακριά οι ιδιώτες.
Αμεσα λοιπό πρέπει να ξεκινήσουμε για την ίδρυση δημόσιου ΚΔΑΥ στην Αργολίδα και να αδιαφορήσουμε για τα επιχειρηματικά σχέδια του ιδιώτη στην Αρκαδία, ο οποίος εάν δεν βρει την αναγκαία συμπαράσταση από τους δήμους μοιραία θα αποτύχει.
"Όμως η ανακύκλωση έχει βασικό σκοπό τη συνειδητοποίηση του πολίτη και τουλάχιστον στον τομέα αυτό πρέπει να μένουν όσο το δυνατόν μακριά οι ιδιώτες."
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι γιατί προφανώς οι ιδιώτες είναι εξωγήινα μοχθηρά πλάσματα που δεν έχουν καμία σχέση με τους πολίτες...
Εξω από τα κέρδη των ιδιωτών υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή απαριθμώ μερικά: Ερωτας, αγάπη, σεβασμός στη φύση και στο συνάνθρωπο, ,μουσική, χορός, γλέντι, φιλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα αυτά δεν μετρώνται με χρήματα, καπιταλισμό και κέρδη ιδιωτών.
Δεν βλέπεις πώς έχει γίνει η ζωή μας που το κυρίαρχο σ΄αυτήν είναι η κονόμα; Ακόμα και στα σκουπίδια; Σταμάτα να μετράς την ευτυχία με ευρά και ρούφα τη ζωή πούναι όμορφη και χωρίς τα υπερκέρδη. Αν μου επιτρέπεις τη συμβουλή
@karap,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον φιλελευθερισμό υπάρχουν τρία βασικά δικαιώματα που είναι απαραβίαστα: της ζωής, της ελευθερίας και της περιουσίας. Όταν λέμε ότι ένα δικαίωμα είναι αναφαίρετο εννοούμε ότι αν παραβιαστεί, οι συνέπειες της παραβίασης απειλούν την ίδια την ύπαρξη του ανθρώπου.
Ας πάρουμε τα τρία δικαιώματα. Όσον αφορά το δικαίωμα στη ζωή δεν νομίζω ότι έχουμε διαφωνία. Όσον αφορά το δικαίωμα στην ελευθερία, ο περιορισμός ή η πλήρης απαγόρευση της ελεύθερης έκφρασης και δράσης αναιρεί την ίδια την ύπαρξη του ανθρώπου. Γιατί άτομο που δεν μπορεί να εκφραστεί και να δράσει ελεύθερα δεν είναι άνθρωπος.
Τι είναι το δικαίωμα στην ιδιοκτησία τώρα, ή η επιδίωξη του κέρδους που τόσο λοιδωρείς. Είναι το δικαίωμα να κατέχει κανείς ιδιοκτησία την οποία μπορεί να διαθέτει με όποιον τρόπο αυτός θεωρεί πρόσφορο. Η ιδιοκτησία λοιπόν είναι βασικά δικαίωμα δράσης πάνω σε πράγματα που μπορούν να ανταλλαχθούν ελεύθερα. Να αναφέρω μόνο μερικά που κι εσύ αναφέρεις. Μουσική, βιβλίο, γλέντι, επίσκεψη σε ένα ωραίο φυσικό τοπίο.
Αν περιορίσουμε ή απαγορεύσουμε το δικαίωμα αυτό τότε περιορίζουμε ή απαγορεύουμε το δικαίωμα ελεύθερης δράσης του ατόμου στην κοινωνία. Του απαγορεύουμε ουσιαστικά την ελεύθερη συναλλαγή με άλλα άτομα. Άρα ακυρώνουμε την ίδια του την ύπαρξη.
Καλό θα ήταν λοιπόν πριν αβασάνιστα και πολιτικώς ορθά για την καθ'υμάς αριστερά λοιδωρήσουμε το δικαίωμα του ατόμου στην ιδιοκτησία αγαθών, να σκεφτούμε πως θα μας φαινόταν αν κάποιος ερχόταν και μας έλεγε πως πρέπει αναγκαστικά για το κοινό καλό να απαλλοτριωθεί η συλλογή μας δίσκων ή/και βιβλίων.
@pelerin
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δίκιο!!!
Εμένα άμα μου πάρουνε οι κουμουνιστές τους δίσκους του Hedrix θα γίνω άγριο θηρίο!!Της πουτάνας!!
Μάρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!
Γαμώ τα επιχειρήματα!!!άμα δεν είσαι ακόμη σύμβουλος, βάλε κ΄θα σε ψηφίσουμε με τα χίλια μεγάλε,όπου και να βάλεις.Ακόμα κ΄με την άλλη πρόταση!!!