Μόνος ολομόναχος




Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Η σκληρή απάντησή μου στο ιστολόγιο "Palabourtzi"

Τον τελευταίο καιρό.  πρέπει να ομολογήσω, με είχε πιάσει μια κατάθλιψη, που δεν μπορούσα να την εξηγήσω.
Όμως από χθες, είμαι και πάλι ευτυχής. Και κατάλαβα και το λόγο της στεναχώριας μου.
Το σατιρικό ιστολόγιο palabourtzi, ασχολήθηκε και με την αφεντιά μου.
Έτσι δεν νοιώθω πλέον παρίας.
Τί παραπάνω είχαν από εμένα όλοι αυτοί  τους οποίους σατίρισε το καλό ιστολόγιο;
Εγώ γιατί να μένω απέξω από τη σάτιρα  Ήμουν τόσο αδιάφορος, που να μην προκαλώ τον σατιριστή να γράψει, κάτι χιουμοριστικό και για τη δική μου δράση; Δεν προκαλούσα καθόλου και κανέναν; Είχα τόσο πολύ αποτύχει;
Και χθες, επιτέλους είχα την τιμητική μου. Ειδική ανάρτηση για μένα με τίτλο "Ερώτηση στο κύριο Καράπαυλο". Θα την βρείτε την ανάρτηση αυτή για την αφεντομουτσουνάρα μου εδώ.
Οποία αγαλλίαση. Πλέον με είχε και εμένα σατιρίσει. Όχι μονάχα τον Τάκαρο, τον κ  Γραμματικόπουλο και τους άλλους επονομαζόμενους τοπικούς παράγοντες.
Αλλά αυτό που μου έκανε ο ντόπιος "Ψαθάς" δεν θα το αφήσω αναπάντητο. 
Και δεν πρόκειται να αντιδράσω μόνος μου, διότι θα την πατήσω από την εξαιρετική πέννα του κ. Παλαμπουρτζίου.
Ετοιμάζω λοιπόν σύλλογο των εν Ναυπλίω και απανταχού επί της γης σατιρισθέντων. Σκοπός του νέου Συλλόγου, είναι να σατιρίσουμε τον σατιριστή.
Δικαιωματικά η θέση του προέδρου θα καταληφθεί από τον κ. Χελιώτη. Εγώ θα διεκδικήσω το αξίωμα του Γενικού Γραμματέως. Υπεύθυνη τύπου θα ορίσουμε την κ. Σωτηρία Παπαδοπούλου.
Και ήδη ξεκινάω την αντεπίθεση.
Μετά από ενδελεχή έρευνα ξεσκεπάζω την μέχρι σήμερα ανωνυμία του κ. Παλαμπουρτζίου.
Ονομάζεται Mario Vagman, το παρατσούκλι του είναι "kolopleni", έχει τρομερή ομοιότητα ως προς τα χαρακτηριστικά με το Νίκο Γκάλη και το σήμα κατατεθέν του είναι ένα καπέλο τύπου Panama. Για τους χρήστες του φατσοβιβλίου θα τον βρείτε στο https://www.facebook.com/mario.vagman
Και μιας και μιλάμε για καπέλα. 
Κύριε Vagman, 
Οτι και αν πείτε, εγώ βγάζω το καπέλο στην "Εθνική Πεθερά". Είναι μαγγιόρα , και τα κότσια της αντέχουν. Και αυτή και η κόρη της η Γεωργία είναι τιμητικές εξαιρέσεις σε σχέση με όλες τις Μαργαρίτες, Μιμήδες, Νατάσσες, Μαρίκες που πέρασαν σαν λαίλαπας σ΄αυτή τη χώρα
Γι΄αυτό είναι τιμή μου που πίνω τσάι στη "γραφική" (που δεν είναι) οδό Όθωνος με την "Εθνική Πεθερά". Και σκέπτομαι  να σας κάνω ειδική πρόσκληση στο επόμενο τέιον για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι, πως η οδός Όθωνος, αντιμετωπίζει τους πιο ορεινούς.
Και μία ακόμα  παρατήρηση  για το τέιον που αναφέρατε κύριε Vagman.
Εάν δεν το έχετε μέχρι σήμερα παρατηρήσει, ο ήλιος οδεύει από την ανατολή προς τη δύση. Και η δική μου οικία είναι το πρώτο επί της οδού Όθωνος  σπίτι στην ανατολή και φέρει τον αριθμό 2, ενώ η οικία της "Εθνικής Πεθεράς" είναι το τελευταίο σπίτι στη δύση. Και το στρώσιμο του τραπεζίου για το τέιον,  είναι must στην ανατολική οικία, λόγω και εθνικής καταγωγής. Κάτι λέει αυτό για την πρωτιά και την εσχατιά.  
Και θάταν καλύτερα εάν τούτο συνέβαινε και στην κεντρική πολιτική ζωή.


ΥΓ Απευθύνομαι στους αγαπητούς σατιρισθέντες. Θα αντεπιτεθούμε. Ας χαλαρώσουμε όμως. Σάτιρα είναι. Και αν ο σατιριστής ξεπεράσει κάποια στιγμή τα όρια, ας του το επισημάνουμε για να γίνεται όμορφη κριτική χωρίς παρεξηγήσεις.




2 σχόλια: