Μόνος ολομόναχος




Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Η ελιτίστικη άποψή μου

Μου είπαν ότι η άποψή μου στην προηγούμενη ανάρτηση ήταν πολύ ελιτίστικη. Ότι δεν μπορώ να περιφρονώ με αυτό τον τρόπο τη γνώμη του κόσμου. Ότι δεν μπορεί να είμαι εγώ ο ξερόλας, που όλα τα γνωρίζω και μπορώ να κατηγορώ τους πάντες.


Να το βουλώσω λοιπόν και να μην πω την άποψή μου; Να μην πω ότι με τη ψήφο των πολιτών μας κυβέρνησαν οι Βουλγαράκηδες και οι Κουτσόγιωργες;

Και στα τοπικά;

Άραγε θα πρέπει να επαινέσω τη ψήφο του λαού που εξέλεξε τους συγκεκριμένους να μας διοικήσουν;

Εσείς τί πιστεύετε; Μήπως ο κ. Αναγνωσταράς και ο κ. Σαλεσιώτης δεν ήσαν και είναι τμήμα του πολιτικού συστήματος που μας έριξε στο γκρεμό και ζούμε σήμερα τις συνέπειες της καταστροφής; Δεν κατάλαβα. Άραγε πολιτεύθηκαν με άλλον τρόπο από αυτόν το συγκεκριμένο που εφάρμοσαν Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ; Δεν είναι στελέχη του παλαιού συστήματος εξουσίας; Πότε έκαναν κάτι για περιστολή των δαπανών και των σπαταλών στην τοπική Αυτοδιοίκηση; Να θυμηθώ τα ελλείμματα στη ΔΕΥΑΝ; Τις φαντεζί μελέτες; Τους δρόμους φονιάδες; Την κατασκευή πεζοδρομίων ως έργο προτεραιότητας; Το κτήριο στη λεωφόρο Αμαλίας, που κτίσθηκε με χρήματα δημοτών και μετά από λίγο γκρεμίσθηκε (μήπως το έχουμε ξεχάσει;) Τα χρήματα από τις απαλλοτριώσεις στη Χαριλάου Τρικούπη που ποτέ δεν αναζητήθηκαν; Τα stage;

Μπορεί να είναι ελιτίστικη η άποψή μου ότι για μια ακόμα φορά έκανε λάθος ο κόσμος και έδωσε σαράντα συν στον Αναγνωσταρά και είκοσι συν στο Σαλεσιώτη. Δεν μπορώ επίσης να αντιληφθώ, πώς είναι δυνατόν το 2010 να εκλέγεται σύμβουλος από παράταξη που το μόνο που επαγγέλλεται είναι την Ικαρία του Καμπέ.

Μπορεί να είναι ελιτίστικη η άποψή μου, όμως πιστεύω ότι η σωστή κρίση του λαού θα ήταν να είναι πρώτη η παράταξη που τελικά βγήκε τέταρτη και δεύτερη αυτή που βγήκε τρίτη. Όχι δεν πιστεύω ότι έκανε κάτι λάθος ο κ. Γραμματικόπουλος και δεν τράβηξε. Ο λαός έσφαλε. Θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα να είναι η παράταξή του αξιωματική αντιπολίτευση στη δημοτική αρχή Γκιόλα. Το φαντάζεσθε, τώρα που πέρασε ένας μήνας και τα πάθη, οι υποσχέσεις, τα ρουσφέτια, οι πιέσεις έχουν κοπάσει; Για σκεφθείτε το. Δεν θα ήταν πολύ καλύτερο το αύριο για την πόλη και την περιοχή ένα δημοτικό συμβούλιο με αυτή τη σύνθεση, παρά με μια δημοτική αρχή Αναγνωσταρά και αξιωματική αντιπολίτευση Σαλεσιώτη;

Για σκεφθείτε επίσης ένα δημοτικό συμβούλιο με συμβούλους της πλειοψηφίας τους: Αντωνιάδη, Γαλανόπουλο, Κυμπούρη, Γκανά, Λαδά, Καπετανοπούλου, Λαπαθιώτη, Μιχόπουλο, Μαλεβίτη, Μερσινιάδη, Ταραβίρα, Βλαχάκη, Καλλιάνου, Καραγιάννη, Κατσούρη, Ψύχα, Λέκκα, Στεργίου, Ζέρβα κλπ. Για βάλτε το τώρα στο μυαλό σας και αναρωτηθείτε. Δεν θάταν πιο καλά τα πράγματα; Και είναι τελικά πράγματι ελιτίστικη η άποψή μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου