Αμέσως μετά την εκλογή του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση είχα αναρτήσει το εξής:
"Χωρίς σχόλια αντιγράφω από δέσμευση του Υφυπουργού Μανιάτη
Δεσμευόμαστε για την άμεση λειτουργία μέσα στο 2009, προαστιακών δρομολογίων Σιδηροδρόμου στο Τμήμα Άργος / Ναύπλιο – Κόρινθος. Με χρονοαπόσταση Κορίνθου – Άργους μόλις 40 λεπτά της ώρας, χρόνου ανταγωνιστικού ακόμα και του Ι.Χ. Με μόλις 1,5ώρα διαδρομή για την απόσταση Άργος - Αθήνα. Με τουλάχιστον 10 προαστιακά δρομολόγια την ημέρα. Με διασφάλιση αποφυγής ατυχημάτων.
Δεν θα τα σχολιάσω τώρα.
Όμως έκλεισα εισιτήριο για τις 31 Δεκεμβρίου 2009. Για την τελευταία μέρα του 2009. Αφού η δέσμευση έχει και χρονικό ορίζοντα το 2009.
1-1-2010. Θα έχω ανάρτηση επί του θέματος αυτού.
Η θα πω πολλά μπράβο ή θα κράξω."
Πήρα λοιπόν το πρωινό τρένο από το Ναύπλιο στις και 07:17 και έφθασα στο Άργος στις 07:33 Έφυγα από το Άργος στις 07:35 και έφθασα στην Κόρινθο στις 08:40. Ο προαστιακός έφυγε από την Κόρινθο στις 08:51 και έφθασε στην Αθήνα στις 10:04.
Ο χρόνος από Άργος για Κόρινθο ήταν 1 ώρα και πέντε λεπτά και όχι σαράντα λεπτά που είναι η δέσμευση και ο συνολικός χρόνος από Ναύπλιο στην Αθήνα 2 ώρες και 47 λεπτά και από Άργος για Αθήνα 2 ώρες και 29 λεπτά και όχι μία ώρα και τριάντα λεπτά που ήταν η δέσμευση. Τα δρομολόγια είναι έξη ημερησίως από Αργος και τέσσερα από Ναύπλιο και όχι δέκα.
Κατά συνέπεια
Κρα κρα κρα
καλά ρε Κώστα, πιστεψες τον κ. υπουργό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστα καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχάς τα δρομολόγια από ΄Αργος είναι 5 και από Ναύπλιο 4.
Οι μηχανοδηγοί μου έχουν πει (καθότι ταξιδεύω σχεδόν κάθε εβδομάδα με το τραίνο) ότι ο χρόνος στο ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΑΡΓΟΣ (χωρίς κάποια τεχνική παρέμβαση) ΑΝΕΤΑ θα μπορούσε να συντομευθεί κατά 20 λεπτά. Χρειάζεται μια απλή αλλαγή στο πρόγραμμα των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ. ΤΩΡΑ! Όσο καθυστερούν τόσο το τραίνο απαξιώνεται και αυτό είναι ΑΔΙΚΟ για το μέσο.
Επίσης όταν τελειώσει η ηλεκτροκίνηση (που έπρεπε να είναι έτοιμη το 2004 βάσει των εξαγγελιών της τότε Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ) στο Κόρινθος-Αθήνα, τότε το δρομολόγιο θα συντομευθεί κατά ΑΛΛΑ 20 λεπτά τουλάχιστον. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα γίνει μέχρι τον Μάρτιο του 2010 (6 χρόνια μετά).
Παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν άμεσα στο ζήτημα των ΑΦΥΛΑΚΤΩΝ ισόπεδων διαβάσεων στο τμήμα Ναύπλιο-Άργος. Η κατάσταση που επικρατεί εκεί είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (δεν δουλεύουν οι μπάρες κ.λπ., έχει πάρα πολλές άχρηστες διαβάσεις που θα πρέπει να κλείσουν μέσω ομαδοποίησης). Γι' αυτό και ο χρόνος δρομολογίου για το Ναύπλιο-Άργος είναι επιπέδου εποχής ΠΡΙΝ τον Τρικούπη.
Στο ζήτημα αυτό θα επανέλθω και όχι μόνο μέσω του blog σου.
Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!