Μόνος ολομόναχος




Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Θα συμμορφωθώ με τας υποδείξεις

Πείτε μου εσείς για ποιό θέμα να σας μιλήσω.
Για τις καλλιτεχνικές επιτυχίες συμπολιτών μας και συντοπιτών μας, που αγνοούνται από τους επίσημους φορείς της πόλης μας;
Για τις ξεχασμένες υποσχέσεις για αθλητικούς χώρους;
Για τα χάλια στη ΔΕΥΑΝ με τα επτά δάνεια;
Για τους αμιαντοσωλήνες;
Για το τί έγινε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο;
Για το πόσες τοποθετήσεις έγιναν σχετικά με τον απολογισμό του έτους 2008, που τώρα ήλθε προς ψήφιση;
Για το πόσοι δημοτικοί σύμβουλοι έμειναν μέχρι το τέλος;
Για το ποιό ήταν το έργο αξίας μισού εκατομμυρίου που εγκρίθηκε στο δημοτικό συμβούλιο;
Για το ραβασάκι που μου εστάλη;
Πολλά έχω μέσα στο κεφάλι μου να σας πω.
Η αλήθεια είναι ότι κόλλησα στη πασιέτζα και έτσι απλώς καταγράφω τα θέματα και αναμένω υποδείξεις.

5 σχόλια:

  1. εγω θελω να μας πεις για το ραβασάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ θέλω για όλα...
    αλλά αν βαριέσαι -τουλάχιστον εγώ- εμπιστεύομαι περισσότερο τη δική σου κρίση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θέλω να μας πείς , αφού σ αρέσει η δουλειά του κριτή, γιατι δεν καταγγέλεις τη Πυροσβστική που έχει κάνει αμαξοστάσιο το δρόμο και πλένει εκεί όλα της τα αυτοκίνητα. Θέλω ακόμα να μας πείς γιατί ποτέ δεν έχεις αναφερθεί στό ότι ο δρόμος έξω από την αστυνομία κλείνει τα βράδυα, και ότι για όλη την ημέρα απαγορεύεται στο δρόμο αυτό το παρκαρισμα με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται όσοι πηγαίνουν για δουλειές εκεί. Τόσο μάγγας είναι αυτός ο αστυνομικός διευθυντής η τόσο "χέστης" που ενω οι άλλοι δεν κάνανε τέτοια καραγκιοζιλίκια τύπου "Σικαγο" αυτός κρίνει ότι κινδυνεύει....Αν δεν μπορείς να τα ρωτήσεις αυτά τότε αει παιξε καμμια πασιέντζα γιατι τα άλλα που λές είναι φτηνά και παλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι είναι φθηνά και παλιά συμφωνώ και εγώ...
    Εγώ θέλω απλώς να μπορώ να παρκάρω όπου θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για το έργο αξίας μισού εκατομμυρίου και τις αμιαντοσωλήνες να γράψεις.Επιτέλους βγάλτε τα σκάνδαλα τους στην επιφάνεια αλλιώς θα θεωρηθείτε συνυπεύθυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή