Ο Δήμος μας των μόλις 15.000 κατοίκων προσέλαβε εταιρία συμβούλων για να φτιάξει το επιχειρησιακό πρόγραμμα. Κόστος, αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 70.000 Ευρώ. Η εταιρία αντέγραψε το επιχειρησιακό πρόγραμμα άλλης πόλης και μας το παρουσίασε. Μετά από αντιδράσεις το διόρθωσε όπως-όπως.
Δεν αρκεσθήκαμε σ΄αυτό, αλλά προσλάβαμε τους ίδιους συμβούλους για να παρακολουθήσουν το επιχειρησιακό πρόγραμμα. Κόστος καμιά εκατοστή χιλιάδες ακόμα.
Το Λιμενικό Ταμείο προκηρύσσει διαγωνισμό για εταιρία συμβούλων. Κόστος 150.000 Ευρώ.
Ξαναγυρνάω στην αρχή και σας λέω ότι η ίδια εταιρία που μας έφτιαξε αυτό το επιχειρησιακό και που τώρα μας το παρακολουθεί μας το αξιολογεί και μας βοηθάει στην υλοποίησή του ζήτησε και καμιά δεκαπενταριά χιλιάδες ακόμα, αν θυμάμαι καλά, διότι λέει εργάσθηκε επιπλέον στα προγράμματα ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και ΚΗΦΗ. Ευτυχώς μετά από παρέμβαση της άλλης πρότασης και με την επικουρία του δημοτικού συμβούλου Χελιώτη η επιπλέον αμοιβή δεν πέρασε.
Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε να δώσουμε και 120.000 ακόμα, αν θυμάμαι καλά (είναι τόσα τα νούμερα που κάποιο μπορεί να μην είναι απόλυτα ακριβές, αλλά αν υπάρχει οποιαδήποτε απορία μπορώ να το ελέγξω επακριβώς) σε εταιρία συμβούλων για να προωθήσει το Συνεδριακό Κέντρο, που έτσι όπως μελετήθηκε, ποτέ δεν θα προχωρήσει, όπως και δεν προχώρησε.
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά;
Έχω κάποιες απορίες. Τί είναι αυτές οι εταιρίες συμβούλων. Ποιοί είναι οι συμβουλάτορες; Πόσοι εργάζονται στις εταιρίες αυτές; (στην εταιρία που μας έφτιαξε το "επιχειρησιακό", όπως το έφτιαξε είδαμε δύο συμβούλους). Οι συμβουλάτορες τί έχουν σπουδάσει; Σε τί έχουν ειδικευθεί; Ποιά είναι η τεχνογνωσία τους; Γιατί άλλες υπηρεσίες που έχουν προωθήσει Προγράμματα, σπουδαίες δράσεις και έχουν απορροφήσει μεγάλα ποσά δεν έχουν χρησιμοποιήσει εταιρίες συμβουλατόρων; Πόσο κουραστικό είναι το έργο τους; Πόσες ανθρωποώρες απασχολούνται; Υπάρχει κάτι πολύ δυσνόητο σε όλα τα γραφειοκρατικά, ώστε να χρειάζονται οι συμβουλάτορες στους οποίους πρέπει να δίνουμε όλα αυτά τα ποσά; Γιατί οι Δήμοι τα κατάφερναν παλαιότερα χωρίς να πληρώνουν συμβούλους;
Όλα αυτά είναι ερωτήματα. Όμως ιδού το μέγιστο των ερωτημάτων;
Στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Δήμου προβλέπονται πολλά. Πόσα από αυτά υλοποιήθηκαν. Και τελικά σε ποιά Κοινοτικά προγράμματα και σε ποιές δράσεις ενταχθήκαμε και πόσα χρήματα απορροφήσαμε και πού βοήθησαν οι παχυλά αμειβόμενοι συμβουλάτορες; Διότι τέλος πάντων, θα μπορούσα να δεχθώ ότι καλώς προσλαμβάνονται οι εταιρίες αυτές εάν πράγματι βλέπαμε αποτελέσματα στο Δήμο μας.
Εγώ θεωρώ ότι ο Δήμος μας έχει το ικανό προσωπικό που μπορεί να επιμορφωθεί για να επιτελέσει το έργο που σήμερα κάνουν οι εταιρίες. Και να το κάνει ακόμα καλύτερα, αφού κανένα αποτέλεσμα δεν έχουμε δει μέχρι σήμερα. Δεν το λέω εγώ, ότι πρέπει να καταρτίσουμε τους υπαλλήλους. Η δημοτική αρχή προέβλεψε ποσό είκοσι χιλιάδων Ευρώ για την κατάρτιση στελεχών στο σχεδιασμό, την οργάνωση και την παρακολούθηση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Δήμου. Πόσα από αυτά έδωσε; Προέβλεψε και άλλα είκοσι χιλιάρικα (όλα αυτά για τος έτος 2009) για την κατάρτιση του προσωπικού του Δήμου σε Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Αντί να καταρτίσει στελέχη, συνεχίζει να προσλαμβάνει και να χρησιμοποιεί εταιρίες συμβούλων.
Παράλληλα ο νόμος δίνει το δικαίωμα στο Δήμαρχο να προσλαμβάνει και να πληρώνει με μισθό τρεις ειδικούς συμβούλους, που θα μπορούσαν και θα έπρεπε αυτοί να κάνουν το έργο των συμβουλατόρων. Σήμερα και τους τρεις ειδικούς συμβούλους πληρώνουμε που δεν έχουν καμία ειδική γνώση και τις εταιρίες συμβούλων, που λίγα προσφέρουν, αφού λίγα έχουν γίνει.
Και κάτι ακόμα. Με δημοτικά χρήματα πληρώνονται: Ο Δήμαρχος, ο Αντιδήμαρχος, ο άλλος Αντιδήμαρχος, ο άλλος Αντιδήμαρχος, Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, ο Αντιπρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ. Μήπως θάπρεπε και οι δημότες που τους επιλέγουν να σκεφθούν ότι χρειάζονται άτομα με μεράκι, που, τουλάχιστον ένα επιχειρησιακό πρόγραμμα, μπορούν να το φτιάξουν χωρίς να πρέπει να πληρώσουμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες Ευρώ;
Οι εταιρείες συμβούλων είναι ένα πανευρωπαϊκό φρούτο που αναπτύχθηκε όσο αναπτύσσονται τα ευρωπαϊκά προγράμματα και οι κάθε είδους ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. Υπάρχει δε μια ευθεία σχέση μεταξύ των υπαλλήλων των διαχειριστικών αρχών (στις Βρυξέλλες, υπόλοιπη Ευρώπη και Ελλάδα)και των εταιρειών συμβούλων. Να το πω απλά. Όσο πιο δύσκολη γίνεται η διαχείριση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων τόσο πιο δύσκολο είναι για τις δημοσιουπαλληλίες να τα διαχειριστούν και επακόλουθα τόσο πιο πολύ χρειάζονται τις εταιρείες συμβούλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται δε όλο και δυσκολότερη η διαχείριση (βλέπε αλλαγές από το Β' ΚΠΣ στο Γ' και μετά στο ΕΣΠΑ) επίτηδες, γιατί οι υπάλληλοι των διαχειριστικών αρχών είναι πολλές φορές υπεργολάβοι των εταιρειών συμβούλων.
Έρχεται λοιπόν μια εταιρεία συμβούλων που βρίσκεται κοντά στον πολιτικό χώρο του κάθε Δημάρχου (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ανένταχτοι αριστεροί κατά κύριο λόγο)και του υπόσχονται πως θα πάρει τα Χ προγράμματα αν τους προσλάβει ως συμβούλους. Ο Δήμαρχος ξέρει πως με τους υπαλλήλους που έχει δεν πρόκειται ποτέ να πάρει πρόγραμμα, άρα να δείξει έργο και γκλαμουριά, και γι'αυτό προσλαμβάνει τον σύμβουλο, που χρεώνει ότι θέλει.
Χρεώνει δε ότι θέλει γιατί το κράτος δεν ξέρει να μετράει, όπως ανέφερα σε άλλο ποστ μου. Και η άλλη πρόταση κ. Καράπαυλε να πάρει τον Δήμο, θα δείτε να καταφθάνουν εταιρείες του δικού σας χώρου, οι οποίες θα σας ψωνίσουν για το τι επιθυμείτε διακαώς να κάνετε (ποδηλατόδρομοι, ευρυζωνικά, οικολογία και χαρά, ζωή χωρίς γραβάτες, αρχείο παλιών φωτογραφιών) και θα σας το πουλήσουν. You name it κι αυτοί το κάνουν. Η τιμή θα είναι βέβαια βάσει του βαθμού επιθυμίας σας. Αφού όπως είμαστε το δημόσιο δεν ξέρει να μετράει αφού δεν πληρώνει ο πολιτικός με δικά του χρήματα.
Και θα την πατήσετε κι εσείς γιατί κι ως αντιπολίτευση που κατηγορείτε την δημοτική αρχή για σπατάλες δεν το κάνετε στην βάση ορθολογικής μέτρησης, αλλά στη βάση του φαίνεσθαι. Πχ 150.000 φαίνονται πολλά, 10.000 φαίνονται λίγα.
Να σας βοηθήσω λοιπόν λίγο στην μέτρηση. Η συμπλήρωση ενός τεχνικού δελτίου από έναν σύμβουλο, αν του δώσετε όλα τα στοιχεία (περιγραφή έργου, υποδομή φορέα κλπ διαδικαστικά) χρειάζεται μια εργατοημέρα maximum. Πόσο να χρεώσει την εργατοημέρα; Πόσο χρεώνετε εσείς την εργατοημέρα σας; και κυρίως πως μετράτε το κόστος της εργατοημέρας; Πιθανώς το 95% των δημοτικών συμβούλων ανά την επικράτεια δεν μπορεί να το μετρήσει.
Tha symfwnhsw se polla me ton/thn pelerin. Dystyxws to idio to systhma exei domithei etsi gia na lamvanoun xwra tetoies symvaseis. Opote pali tha symfwnhsw legontas oti mporoun dhmotikoi airetoi alla kai metaklhtoi ypallhloi na asxolithoun me afta ta themata. Ara tha prepei oi pshfoforoi na epileksoun tous aksious. Ela pou afto dystyxws de ginetai alla vlepoume enan axrhsto isws kai apatewnisko na ginetai dhmotikos symvoulos giati exei ena terastio soi... Vevaia edw thelw na prosthesw oti kalo tha einai na mhn katsoume na ypologisoume tis ergatowres twn airetwn giati h politiki einai xwros prosforas gia thn koinwnia kai oxi ylikis ikanopoihshs kai apokthshs periousias. As mhn ksehname kai thn ennoia tou ethelontismou.
ΑπάντησηΔιαγραφήβασική αρχή της μπλογκόσφαιρας κύριε pelerin είναι ο σεβασμός της νανωνυμίας και της ψευδωνυμίας. Ο blogger που μας φιλοξενεί ονομάζεται airetikos. Εάν θέλει να πει το πραγματικό του όνομα που εγώ δεν το ξέρω είναι δικαίωμα αυτουνού και μόνο. Επειδή πολλές φορές έχετε επικαλεσθεί επώνυμο καλό θάναι να σταματήσετε διότι δεν ξέρετε ποιός ή και ποιοί κρύβονται πίσω από τον αιρετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΠΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΠΑΡΤΥ.ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΑΝ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ.ΜΟΝΟ ΦΡΟΥ-ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ,ΟΛΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΩΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητέ pelerin σε βρίσκω εντός πραγματικότητας (την οποία δεν εγκρίνω) θα σου πω ότι κάτι ξέρει ο τύπος που είπε ότι μπορεί να είναι και άλλος πίσω από τον αιρετικό. όσο για το Δήμο δεν είναι όλα τα δάχτυλα ίδια υπάρχουν και καλοί και πολύ καλοί αλλά αντιπολίτευση κάνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήKyrie anonyme poy to sxolio sas esinge tin ora ( 5:51 πμ ) den exei kritfti o blogger airetikos sxedon oli ton kseroun kai malista exei kai tin fotografia tou...
ΑπάντησηΔιαγραφήMou aresi poli i laspologia pou pefti... (pithanon proerxete ek ton eso tis dimotikis arxis)
Apo tin stigmi pou exei tin fotografia tou pos eine dinaton na kribete kapios allos apo piso (mallon merikoi tis dimotikis arxis/bolepsakides epithimite kai exete teties aytapates)
Episis skepsou ligo logika protou anafereis oti kapios/kapioi alloi briskonte apo piso.
Exei bgi o kirios me tin fotografia tou kai afini to blog se kapion allon kai an tixon ipothi kati sto blog kai ton treksoun nomika pios tha tin plirosi?
Mallon ego...
Opote nai kiries kai kirioi ego exo to blog.
Kai me lene Anonymous.
(merikoi den mporoun na kriftoun katholou mia mikri koinonia eine to nafplio oloi gnorizomaste....)
Με τον αιρετικό έχουμε διαφωνήσει εδώ σε πολλά. Έχει πει δε ότι δεν θα ξαναπαντήσει σε σχόλιο μου γιατί παρερμηνεύω την ιδεολογική του τοποθέτηση. Αλλά ποτέ δεν μου έχει ζητήσει να μην γράφω το όνομα του. Άλλωστε πριν, αντί για αιρετικός υπέγραφε ως karap και τώρα έχει και την φωτογραφία του. Μικρός τόπος το Ναύπλιο και είναι λίγο δύσκολο να μην ξέρουμε ποιός είναι ο αιρετικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά προς διευκρίνηση.
Και μια άλλη αναγκαία διευκρίνηση. Προσωπικά δεν με απασχολεί η αντιπολίτευση στην δημοτική αρχή, ούτε η υπεράσπιση. Είμαι απολύτως πεπεισμένος πως οι πιθανότητες της άλλης πρότασης να πάρει τον Δήμο είναι ελάχιστες έως μηδέν για λόγους που μια σοβαρή πολιτική ανάλυση εύκολα καταδεικνύει. Εμένα με ενδιαφέρει το Ναύπλιο, η πόλη με την οποία έχω συνδέσει την παιδική μου ηλικία και άρα μέρος της ταυτότητας μου, που φιλοδοξώ και η κόρη μου να συνδέσει την παιδική της ηλικία, και στην οποία τέλος έχω φίλους και περιουσία. Ναι, για έναν ακραίο φιλελεύθερο όπως εγώ η περιουσία έχει σημασία.
Σε αυτό το πλαίσιο αντιλαμβάνομαι την παρέμβαση μου στα θέματα που απασχολούν την πόλη. Αν μπορώ να βοηθήσω με τις γνώσεις μου κάποιους που ασχολούνται με τα κοινά, ασχέτως που ανήκουν, ώστε να λύσουν θέματα της καθημερινότητας έχει καλώς. Αν όχι δεν πρόκειται να χαλάσω τις βόλτες μου στα ταβερνάκια, ούτε τα μπάνια μου στην Καραθώνα.
Eipa parapanw oti symfwnw mazi sou se arketa. Omws twra tha diafwnhsw. Kai afto giati tyxainei na vgainw se oles mou tis ektimhseis alithinos. De tha pw logw enasxolhshs me thn politiki arketa xronia. Sigoura omws etyxe na vrethw se xwrous pou evlepa apo konta pws paizetai afto to politiko paixnidi. Ek twn esw loipon etyxe na exw kapoia ebeiria me afta ta themata. Gia na oriothetisw ligo th synexeia twn "anwnymwn" sxoliwn mou, hmouna aftos pou protima th moutza kai th volta sto faro. Loipon h allh protash exei to sygkritiko pleonekthma. Einai katharoi anthrwpoi, afthartoi politika (den htan pote sthn eksousia) kai logw ths epoxhs alla kai ths neas dynamikhs pou hdh emfanizetai se olo ton kosmo (akoma kai h G 20 ypologizei pleon sovara to perivallon) exoun, an de diaspastoun, megalh pithanotita se epipedo shmantikothtas 95% na einai h epomenh dhmotikh arxh. Panta me proypothesh na yparxei o yfistamenos katastatikos xarths twn dhmwn, xwris tis nees synenwseis. Ta exw anaferei arketes fores sto parelthon oti to Anapli de thelei allo tsournismo me oti afto synepagetai. Eksallou einai entelws palaiokommatikos o logos aftos, ksylinos kai ektos epoxhs. Ena adynato shmeio einai oti o kosmos ephreazetai apo mikrosymferonta, rousfetia klp (to exei anaferei ouk oliges fores o anthrwpos pou mas filoksenei) kai tha einai ena empodio gia thn epityxia ths allhs protashs. Omws h dynamikh pou yparxei einai me afthn opws kai na to kanoume giati pleon oi maskes epesan. Emena etsi ki alliws tha me exoun mazi tous. Omws mias kai ethikses to thema ths periousias, tha sou ypenthymisw oti otan tha erthei kapote ekeinh h stigmh to mono pou tha pareis mazi sou mias kai endiaferesai toso gia thn periousia sou tha einai ena dyo epi ena sto xwma kai fysika h mnhmh ston ypoloipo kosmo oti endiaferosoun gia thn peiousia sou. De tha htan kalytero gia sena na lene "Na enas anthrwpos ths prosforas"...????? Efxomai na mh se parermhnefsa alla etsi grafeis sto sxolio sou. H politikh kai oxi mono prepei na einai ethelontismos. Dystyxws o kosmos einai akoma apaideftos kai xreiazetai paradeigmata. Epomenws anthrwpous pou ergazontai gia ton anthrwpo, gia thn koinwnia, gia ton politismo einai vevaio oti tha tous akolouthisw kai tha tous voithisw oso borw. Kai an xreiastei tha tous enisxysw me thn parousia mou opws kai alloi polloi filoi mou melh kai stelexh ths neas dhmokratias ( oreo afto... etsi???). Prepei kapote na xtypithei to systhma ths diafthoras kai na epikrathsei h diafaneia kai h koinwnikh dikaiosynh kai se afto ton agwna enwnontai oloi oi katharoi (...oxi oi Manixaioi mhn parekshgithoume...xaxaxa). Opoiadhpote symfwnia na ksereis me thn ploutokratia kai tous vouleftes pou thn yposthrizoun einai prodosia ston anthrwpo. Ws gnhsioi eleftheroi anthrwpoi ofeiloume na sthrizoume ton adynato, na sthrizoume tous isxyrous kiones ths koinwnias, th dikaiosynh, thn isothta, thn allyleggyh. Ase to fileleftherismo ekei pou einai kai an exeis kapoies oikonomikes gnwseis tha gnwrizeis oti pio epikairos apo ton megalo ellhna oikonomologo Emmanuel pleon den yparxei o opoios thewreitai Marxistis. Mh berdevesai otan akous gia Marx, ta melh tou KKE isws berdevontai giati mporei na mhn exoun diavasei ola tou ta erga gia na diapistwsoun thn apopoihsh apo afton ths ennoias tou kommounismou sta telh ths zwhs tou. H poreia omws ths zwhs tou, h ftwxeia tou kai oi kakouxies tou emena proswpika me gemizoun sygkinisi kai xreos apenanti ston anthrwpo kai thn koinwnia. Opws kai kathe katharos agwnistis kai polemistis tou fwtos.
ΑπάντησηΔιαγραφήO dromos prepei kai tha einai dyskolos, alliws pws tha mathoume agaphte? Eksallou de tha xe kai nohma na perasoume apo edw.
Kai synexizontas...
ΑπάντησηΔιαγραφήO anthrwpos pou mas filoksenei einai gnwstos, exei kai th fwtografia tou se arketa sxolia, tyxainei na ton gnwrizei olo to Nafplio, opws kai tous goneis tou, egw proswpika eixa terastia adynamia ston patera tou, den kserw san paidi pou hmouna kai evlepa proswpa, fysiognwmies (isws kai thn avra alla mporei na pereksigithw...), diekrina enan agio anthrwpo. Ki epeidh htan kai filos tou patera mou (eee ti na kanoume) tou exw adynamia. Ara opoiosdhpote kakologhsei enan kalo anthrwpo tha me vrei antitheto. Kaneis den einai teleios alla h diafthora kai h apath einai sovaro paraptwma kai pistepste me de syndeetai me thn ikanothta. Pote den einai arga na doume kathara kapoia pragmata kai na ta paradextoume. Tha niwsoume arketa pshloteroi.
Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω. Τον ανώνυμο που μου απαντά παραπάνω εννοώ. Αναφέρεστε αφ'ενός σε ένα μικρόκοσμο όπου η βασική διαπάλη κατά την γνώμη σας είναι η μάχη του καλού με το κακό, του δίκαιου με το άδικο, του ηθικού με το ανήθικο, του φωτός με το σκότος. Δεν τον γνωρίζω αυτόν τον μικρόκοσμο των δημοτικών πραγμάτων του Ναυπλίου, και δεν με ενδιαφέρει να τον μάθω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη κάνετε μια επιδερμική και εν πολλοίς ανιστόρητη αναφορά στον μαρξισμό και την αριστερά, πάντα στο ίδιο πλαίσιο του φωτός και του σκότους σε μια παγκοσμιοποιημένη διάσταση όμως, στην οποία θα ήταν χάσιμο χρόνου να αντιπαρατεθώ.
Προσωπικά με ενδιαφέρει να φτιαχτεί η κούνια της παιδικής χαράς στην παραλία που κρέμεται από το Πάσχα, για να δώσω ένα τυπικό παράδειγμα που έχω ξαναναφέρει. Βλέπετε μαύρη γάτα, άσπρη γάτα, καλή γάτα είναι αυτή που πιάνει ποντίκια.
Όποιος φτιάξει την κούνια είναι καλή γάτα. Όποιος οργανώνει ποδηλατοδρομίες και κάνει αναλύσεις κουλτουριάρικες, μπορεί να είναι όμορφη και τσαχπίνα γάτα, αλλά αν δεν φτιάξει την κούνια δεν είναι καλή (=αποτελεσματική) γάτα.
Τόσο απλά.
Den peirazei... Einai arketa aplh h zwh kai safws h kathimerinotita akoma kai me ton eafto sou einai mia tetoia palh. Alliws agaphte pernas apo th zwh kai de mathaineis tipota. Oso gia to an se endiaferei na erevnhseis h na vreis sxetikh vivliografia gia na diapistwseis ta grafenta mou kalo tha einai na mhn ta xarakthrizeis epidermika kai anousia opws kai na mhn prodikazeis oti tha ekanes mia antiparathesi. Diavazeis kati kai an to amfisvhteis to erevnas, den to akyrwneis etsi. Etsi dhmiourgeitai kata th diarkeia ths istorias h sxetikh vivliografia kai pragmatika proxwras pio konta sth Gnwsh. An gia sena ta aftonohta, dhladh h kataskevh enos swstou paidotopou kai mono, se ikanopoiei tote h aksiaki sygkrish metaksy Alepoxwriou kai Nafpliou den yfistatai gia sena, den yparxei. Einai afto pou leei o laos "H katoikoi den aksizoun gia thn polh". Etsi borei na eksigithei h synexhs ypovathmish alla kai egataleipsh ths polhs mias kai ta liga apo ta apla kai aftonohta pou ginontai kai ta erga vitrinas koridevoun ton "laoutziko" opws elege o Quesnais gnwstos fysiokraths. H polh exei dynatothtes kai aftes prepeina aksiopoiithoun. Syggnwmh alla de thelw to metrio, thelw to aristo.
ΑπάντησηΔιαγραφήθΑ ΣΥΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΕΡΙΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ "ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ".ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣΤΕΡΙΑ ΜΕ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΧΩΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ Δ.Σ. ΠΟΛΛΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙΣΤΗΡΙ ΤΩΝ ΣΕΜΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΝ ΤΗΣ "ΑΛΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν ο/η pelerin είμαι περήφανος για σένα!Επιτέλους αποφάσισες να το πείς ανοιχτά:ναι είμαι ακραιος νεοφιλελεύθερος και φαίνομαι!Δεν είναι ντροπή καλέ τη σήμερον ημέρα!!Μου θυμίζεις τη μάνα μου ,κ' άκου πώς:
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ απο μικρή ήμουνα πεταχτούλα κ'μπούτ-τζιναβωτή αλλά κρυφή γιατί φοβόμουνα το μπαμπά!Μικρομεσαίοι κι έτσι,κ' τι θα πεί ο κόσμος, ξέρεις εσύ...Η μαμά όμως την ανθίστικε οτι μ'αρέσουν τα ξινά κ' μια μέρα μουπε ταραγμένη:Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δε την αφήνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο μπαμπάς,"γαμώτο, που θ'αφήσω τη περιουσία μου"..γι'αυτό σου λέω πώς είμαι περήφανη που τελικά επέλεξες
να φανερωθείς...για τις πολιτικές σου πεποιθήσεις βέβαια μιλάω,μη παρεξηγηθώ!!Ειλικρινά με είχες μπερδέψει!!!
Οσο για τη περουσία που μου άφησε ο μπαμπας,το λέω άφοβα:Ασ μου τα φάνε όλα τα τεκνά στις κρεβατοδεξιώσεις!!!
{να με συγχωρείτε κύριε σπιτονοικοκύρη του blog για τη τζιναβοκατάσταση,αλλά ο καθένας με το πόνο του!!!}
Aideeee...Borw na se voithisw sth spatali an thes... dwse msn na ta poume... xaxaxaxaxaxa
ΑπάντησηΔιαγραφήπες τα ανώνυμε των 3:30πμ να αγιάσει το στοματάκι σου και οι εργολάβοι αυτοί κρίνουν και κατακρίνουν τους πάντες .......
ΑπάντησηΔιαγραφήEΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΕΚΤΗΣΕ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ"!!!ΛΕΣ Κ'ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ Κ' ΛΑΜΟΓΙΑ!ΨΑΧΤΕ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ Μ------ς
ΑΓΟΡΙΑ!!ΕΔΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!
Aide na proxwrhsei o agaphtos pou mas filoksenei thn anarthsh kanenos allou thematos giati thn phrane grammh oi ithynontes ths eksousias kai arxisan na dhmosievoun sxolia antistoixa ths poiotikhs tous diastashs...xaxaxaxa. Eftyxws pou yparxei koritsi kallierghmeno kai nyn sympoulefthen ta "kaliarnta" tou Petropoulou kai petaei kai kati gia na exei kai nostimia edw mesa...
ΑπάντησηΔιαγραφήKala... diavazw makroskelh sxolia anwnymou parapanw kai hdonizomai. Eixe embnefsi o filos. Poly shmantiko na anaferontai symvolismoi kai ennoies pou dyskola tha afougrastei kaneis sth mikrh omada ths pareas poso mallon s' ena bloggodialogo. Endiaferon!!! Ton vlepw gia dhmarxea... edw o GAP egine prwthypas...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΩ....ΨΑΧΤΕ ΠΟΣΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ....ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΕΣ ΣΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΚΛΠ ΕΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΑΣ....ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΧΑΝ, ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ....ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΙΣΤΗ....
ΑπάντησηΔιαγραφή