Χωρίς σχόλια αντιγράφω από δέσμευση του Υφυπουργού Μανιάτη
Δεσμευόμαστε για την άμεση λειτουργία μέσα στο 2009, προαστιακών δρομολογίων Σιδηροδρόμου στο Τμήμα Άργος / Ναύπλιο – Κόρινθος. Με χρονοαπόσταση Κορίνθου – Άργους μόλις 40 λεπτά της ώρας, χρόνου ανταγωνιστικού ακόμα και του Ι.Χ. Με μόλις 1,5 ώρα διαδρομή για την απόσταση Άργος - Αθήνα. Με τουλάχιστον 10 προαστιακά δρομολόγια την ημέρα. Με διασφάλιση αποφυγής ατυχημάτων.
Δεν θα τα σχολιάσω τώρα.
Όμως έκλεισα εισιτήριο για τις 31 Δεκεμβρίου 2009. Για την τελευταία μέρα του 2009. Αφού η δέσμευση έχει και χρονικό ορίζοντα το 2009.
1-1-2010. Θα έχω ανάρτηση επί του θέματος αυτού.
Η θα πώ πολλά μπράβο ή θα κράξω.
ego tha protina apo tora na arxisoume to kraximo mpas kai parei kanis mpros kai gini tipote epitelous pou den to blepo mias kai gia alli mia fora sto idio ergo theates tha imaste oloi mazi. (elpizo na me diapseusoun)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα λεπτό δεν έχω καταλάβει. Οι ήδη υπάρχουσες ράγες μπορούν να υποστηρίξουν τις αμαξοστοιχίες του προαστιακού ή εννοεί ότι θα γίνουν μέσα στο 2009 και καινούριες ράγες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου δεσμεύτηκε γι'αυτό ο Μανιάτης; Ως υφυπουργός ή προεκλογικά ως υποψήφιος βουλευτής; Διότι ως υφυπουργός δεν είναι στις αρμοδιότητες του οι υποδομές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά οι γραμμές δεν κάνουν για τον προαστιακό. Είναι γνωστό από την εποχή του Τρικούπη ότι άλλο πλάτος γραμμών έχει το δίκτυο της Πελοποννήσου και άλλο της υπόλοιπης Ελλάδος.
Κατά τ'αλλα μακάρι να γίνει, αν και πολύ αμφιβάλλω για την βιωσιμότητα του έργου, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
nomizw o kos.Maniatis htan melos ths epitrophs pou sxediase thn anaba8mish tou sidhrodromikou diktyou ths Peloponhssou.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω προτεινω- συμφωνα με τα γραφομενα σας- ο Μανιάτης να παραιτηθεί αμέσως, επειδη επι τρεις
ΑπάντησηΔιαγραφήημερες στο υπουργειο δεν ελυσε ολα τα προβληματα του νομου......
Δεν πειραζει παιδια , η κοινωνια λετε να ειναι τοσο ηλιθια και εσεις τοσο εξυνοι ? (για να μην πω εμπαθεις)
@ kefalas και pelerin
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο το πλάτος του δικτύου της Πελοποννήσου και άλλο του Προαστιακού. Αθυό που θα μπορούσε να είχε γίνει με μικρό κόστος κατά την κατασκευή των γραμμών του Προαστιακού ήταν να μπεί και τρίτη σιδηροτροχιά, ώστε να μην είναι αναγκαια η αλλαγή τρένου στην Κόρινθο. Αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και σήμερα αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές.
@ Τελευταίος Ανώνυμος
Πραγματικά δεν μπορώ να αντιληφθώ πού διέκρινες εμπάθεια. Ερωτώ: Δεν θα πρέπει κάποιος να θυμίζει στους εκλεγέντες και αποκτήσαντες και θέση τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις; Πάντως η δικιά μου γνώμη είναι να θυμίζουμε τις υποσχέσεις τους από την πρώτη κιόλας μέρα που αναλαμβάνουν. Και ο σωστός πολιτικός πρέπει να θεωρεί καλοδεχούμενη την πίεση της κοινωνίας. Αλλωστε το θέμα μας δεν είναι ποιός έκανε καλό αλλά εάν έγινε κάτι το θετικό.
Patriwtes, elpizoume o anthrwpos kati na kanei gia to nomo kai tou to efxomaste oloi. Afto einai sigouro. Etsi ki alliws tha erthoun oi ekloges kai o laos tha parei tis apofaseis tou. Kai gia na mh berdeveste o grafwn einai Neodhmokraths...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ αιρετικος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέν χρειάζεται η τρίτη γραμμή στο τμήμα Κορίνθου - Αθήνας γιατί με την λύση που προτείνεις εκμηδενίζεται το κέρδος χρόνου που συνεπάγεται η ηλεκτροκίνηση -εντός του πρώτου εξαμήνου του 2010- στο συγκεκριμένο τμήμα .
Αμεση ανταπόκριση στην Κόρινθο χρειάζεται , και με το υπάρχον δίκτυο αφου λυθουν τα προβληματα ασφαλούς διέλευσης των ισόπεδων διαβάσεων ο χρόνος Αργος - Κόρινθος είναι εφικτός στά σαράντα λεπτά .
Εξάλλου αυτό ήταν και το σκεπτικό της προ δύο μηνών επερώτησης του κ.Μανιατη και του καθ΄ύλην - σήμερα- αρμόδιου υπουργου υποδομών κ.Ρέππα προς τον τότε Υπουργο Μεταφορών.
@ αιρετικός
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα στο άρθρο λες ότι δεσμεύθηκε για προαστιακό...
Ακόμα όμως και έτσι να είναι, μπορεί αυτό να γίνει μέσα στο 2009; Δουλευόμαστε;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εισιτήριο που έκλεισες.....κράτα το μην σου φύγει.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες σε παρακαλώ και το ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο......
As ginei praksh h desmefsh kai me kathysterhsh etous... arkei na ginei praksh...
ΑπάντησηΔιαγραφή