Μόνος ολομόναχος




Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

28.000.000 €

Όλοι πλέον αναγνωρίζουν ότι οι ευθύνες των δύο κομμάτων που κυβέρνησαν τη χώρα για τη χρεοκοπία μας είναι δεδομένες.
Πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι τα χρήματα εκλάπησαν και πρέπει να επιστραφούν.
Διαφθορά στην πολιτική υπήρξε, όμως το τεράστιο ποσοστό των χρεών δημιουργήθηκε λόγω του πελατειακού κράτους, της κακοδιαχείρισης και τέλος λόγω της μεγαλομανίας των πολιτικών μας.
Από άκρη σε άκρη σε όλη τη χώρα έγιναν φαραωνικά έργα, που δεν βοήθησαν την οικονομία και δεν καλυτέρεψαν και πολύ τη ζωή των πολιτών. Όλοι μπορούν να δουν μεγαλοπρεπείς πλατείες σε εγκαταλελειμμένα χωριά, εγκαταλελειμμένα κτήρια και τεράστιους δρόμους που δεν υπάρχουν όμοιοί τους σε όλη την Ευρώπη. Γενικά μπορώ να πω ότι οι τελευταίες δεκαετίες ήταν αφιερωμένες στο βασιλέα αυτοκίνητο. Στο να έχουν οι πλούσιοι και οι μικρομεσαίοι δρομάρες για τα Καγιέν τους. Όμως σήμερα πτωχεύσαμε και κόβονται συντάξεις ακόμα και από τους χαμηλοσυνταξιούχους.
Την ίδια όμως στιγμή οι ίδιες καταστροφικές πολιτικές συνεχίζονται.
Διαβάζω σήμερα στην άλλη πρόταση άρθρο του Μ.Α., ότι εγκρίθηκε έργο κατασκευής Καγιενοδρόμου μήκους έξη χιλιομέτρων με προϋπολογισμό, κρατηθείτε, 28.000.000 €. Καλά δεν μάθαμε τίποτα; Δεν έχουμε καταλάβει τίποτα; Συνεχίζουμε σαν να μην έχει συμβεί τίποτα; Θα δώσουμε 28.000.000 € για να συντομέψουμε την μετάβαση του Καγιέν από το Ναύπλιο στην Αθήνα κατά ένα χιλιόμετρο;
Δεν μπαίνω στα σοβαρά θέματα που θίγει ο Μ.Α. σχετικά με την καταστροφή του τοπίου, ούτε με την ανακοίνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Αρχαιολόγων για καταστροφή αρχαιοτήτων. Στέκομαι στο ποσό, το οποίο και επαναλαμβάνω για τρίτη φορά. 28.000.000 €.
Θα μου πείτε ότι μέρος των χρημάτων μπορεί να είναι Ευρωπαϊκά κονδύλια, όμως είναι τραγικό να μην μπορούμε να δούμε μπροστά, να μην βλέπουμε πραγματικές ανάγκες και επενδύσεις που μπορούν να έχουν κάποιο νόημα και με αυτή τη λογική να εκμεταλλευόμαστε τα Ευρωπαϊκά προγράμματα.
Μανιάτης και Ανδριανός έβγαλαν θριαμβευτικές ανακοινώσεις για το έργο. Τους απαντώ με το νούμερο που αναφέρω για τέταρτη φορά. Το έργο θα κοστίσει αγαπητοί κύριοι βουλευτές Αργολίδας, 28.000.000 €.
Μήπως τελικά αντί για το έργο αυτό θα ήταν πολύ μα πολύ πιο χρήσιμο για την Αργολίδα, για τις επιχειρήσεις, για τους εργαζόμενους η κατασκευή των απαραιτήτων έργων στο αεροδρόμιο της Τρίπολης ώστε να μπορούν να έρχονται και στην περιοχή μας πτήσεις τσάρτερ; Μιας και μιλάμε για μεταφορές δηλαδή.

1 σχόλιο:

  1. Γιάννης Δαρλάσης2 Ιουλίου 2010 - 7:48 μ.μ.

    Ειδικός δεν ειμαι , την νέα χάραξη την υπέθεσα απο τα γραφόμενα στον τύπο με τη βοήθεια του Google Earth . Εκείνο που μου κάνει εντύπωση στο κείμενό σου είναι η αντίληψή σου ότι οι οδικές μετακινήσεις αφορούν καγιέν με νεόπλουτους που εκδράμουν δοκιμάζοντας τις επιδόσεις των ΙΧ τους.
    Επειδή όμως υπάρχουν και συμπολίτες μας που ξεκινάνε απο τα χαράματα για την Αθήνα για το μεροκάματο είτε πηγαίνοντας στη λαική , είτε κάνοντας μεταφορές , είτε είναι ταξιτζήδες οφείλει το κράτος κυρίως πρός αυτούς ένα δρόμο με μεγαλύτερη ασφάλεια.
    Στά χωριά το ξέρουμε καλά απο τα καντήλια που καίνε σε κάποια νεκροταφεία, βιοπαλαιστών της λαικής που δεν γύρισαν ποτέ απο την Αθήνα γιατί εκεί στο κομμάτι ανάμεσα στο καμίνι και το χάνι του Ανέστη παραμόμευε ο θάνατος .
    Είχα την ατυχία να μείνω δύο μήνες στο νοσοκομείο απο μετωπική με νταλίκα στη φουρκέτα στροφή με τις ανάποδες κλήσεις μετά το καμίνι.
    Επέτρεψέ μου λοιπόν να μήν έχω την δική σου πολυτέλεια να βλέπω σαν ειδυλιακή την συγκεκριμένη διαδρομή αλλά να την αντιμετωπίζω σαν μια θανάσιμη παγίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή