Μόνος ολομόναχος




Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Ο συνάδελφός μου Σταύρος, Ο φίλος μου Καλάμης, η σπουδαία κυρία Αλκηστις.

(Από το σιδηροδρομικό σταθμό μιας πόλης με λιμάνι αναχωρεί με τραίνο μια ποδοσφαιρική ομάδα το έτος 1934)


Οι τρεις από τις τέσσερις τελευταίες αναρτήσεις μου είχαν ως θέματα το λιμάνι, το τραίνο και τον Πανναυπλιακό
Και στα τρία αυτά ζητήματα είχαμε κάποιες εξελίξεις.


Το θέμα του λιμένος Ναυπλίου. Την  τελευταία ανάρτησή μου για το λιμάνι θα την διαβάσετε εδώ. Έχω βεβαίως κάνει και μπόλικες άλλες
Ο συνάδελφός μου ο Σταύρος φαίνεται ότι παραιτήθηκε από πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου και εντός ολίγου ξεπαραιτήθηκε ή ανέβαλε την παραίτησή του ή πιθανόν και να τον παραίτησαν και μετά να τον ξεπαραίτησαν. Ως θέμα  στην ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου υπήρχε ο ορισμός νέου προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου και μετά μια ώρα βγήκε νέα ημερήσια διάταξη με εξαφανισμένο το θέμα αυτό. Όμως το μεγάλο ζήτημα δεν είναι το κατά πόσον ο Πρόεδρος θα παραιτηθεί ή θα μείνει. Το ζητούμενο είναι να γίνει μια συζήτηση για τα μεγάλα προβλήματα και τα θέματα που έθεσα και τα οποία χρονίζουν. Το λιμάνι μπορεί να αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δοθεί μια μεγάλη ώθηση στην τοπική οικονομία, για αύξηση των θέσεων εργασίας, για καλύτερους μισθούς και για να ωφεληθούν οι πολλοί και όχι οι ελάχιστοι. Και ο συνάδελφος Σταύρος είτε παραιτηθεί, είτε ξεπαραιτηθεί, είτε μείνει, είτε τον παραιτήσουν, είτε όχι πρέπει να μιλήσει. Και πρέπει και οι άλλοι πρωταγωνιστές να πουν την γνώμη τους. Τι στον π..... γίνεται στον Ναυτικό Όμιλο και τις Μπανιέρες; Τι γίνεται με τα χρονίζοντα προβλήμτα; Με το αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών;
Μιλήστε ωρέ.
Τι μπανανία είμαστε........:

Το θέμα του Πανναυπλιακού. Η ανάρτησή μου εδώ.

Φαίνεται ότι έχουμε εξελίξεις που μπορεί να είναι πολύ θετικές για την ομάδα. Ένας ποδοσφαιριστής της Εθνικής μας Ομάδας, που παίζει στην Ιταλία σε μεγάλη ομάδα, Προνοιωτάκι, που έμαθε μπάλα στο γήπεδό μας προτίθεται να βοηθήσει. Μπράβο του που δεν ξέχασε τις ρίζες του.  Μπράβο και στον φίλο μου τον "Καλάμη" που αυτός μάλλον έλαβε την πρωτοβουλία να τον πλησιάσει και να τον πείσει. Μπράβο και στον Δήμαρχο που του ενέπνευσε  εμπιστοσύνη.
Ίσως λοιπόν  το άρθρο μου για τον Πανναυπλιακό να θεωρηθεί άσχετο και άκαιρο με τα νέα δεδομένα, βάσει των οποίων φαίνεται να  δρομολογείται κάποια λύση. Εγώ όμως θα έλεγα ότι τώρα είναι πιο επίκαιρο παρά ποτέ.
Τώρα παρά ποτέ πρέπει να γίνουν αυτά που λέω στο άρθρο μου. Να ενεργοποιηθούν οι φίλαθλοι. Να γραφτούν μέλη του σωματείου εκατοντάδες Αναπλιώτες. Να μαζεύονται εισφορές.
Αν κάποιος πιστεύει ότι αυτό που θα γίνεται είναι ότι θα παίρνει η διοίκηση του Πανναυπλιακού κάθε εβδομάδα τηλέφωνο το νεαρό ποδοσφαιριστή στην Ιταλία για να στέλνει χρήματα ή να παρακαλάμε τον φίλο μου τον Καλάμη και ότι αυτό θα γίνεται εσαεί είναι μακρυά νυχτωμένος. Σε αυτή την περίπτωση θα χαθεί πάλι το τραίνο της ομάδας του λιμανιού της Αργολίδας.
Θα τσουλήσει όλο το πράγμα για μερικές βδομάδες ή μήνες ή έστω ένα δυο χρόνια και μετά όλα όσα θα ακολουθήσουν είναι δεδομένα.
Αντιθέτως εάν γίνουν αυτά που λέω στο άρθρο μου και ενεργοποιηθεί η κοινωνία , τότε όλα θα πάνε πρίμα. Και θα βρεθούν και άλλοι να βοηθήσουν με μεγαλύτερα ποσά.
Αν........
Και βεβαίως πρέπει άμεσα να παραιτηθεί η τωρινή φερόμενη διοίκηση (χωρίς προϋποθέσεις), να θεωρηθεί λήξασα η αποστολή της επταμελούς (ή εξαμελούς) επιτροπής και να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την μετάβαση στη νέα εποχή. Πως αυτό θα γίνει καταστατικά δεν το γνωρίζω. Μάλλον με αντικαταστατικές και πάλι διαδικασίες θα προχωρήσει η υπόθεση. Αλλά μετά την εγγραφή νέων μελών, πρέπει όλα να τραβήξουν έναν σωστό και όχι καφενειακό δρόμο.



Το θέμα του τραίνου για το οποίο τόσα και τόσα έχω πει πριν από καιρό. Η τελευταία ανάρτησή μου εδώ.
Ήλθε ο Υφυπουργός. Είπε όσα είπε
Έγινε και η εκδήλωση για το τραίνο.
Και μετέβη η επιτροπή στην Αθήνα για να δει τον Μπασόκο Υπουργό Σπίρτζη ώστε να λάβει μια δέσμευση ότι θα επιδοτηθεί το δρομολόγιο Κόρινθος-Αργος Ναύπλιο.
Όμως απ΄ότι κατάλαβα, δεν είδαν το μπασόκο Υπουργό, αλλά τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου. Πήγαν δηλαδή ένα σκαλί κάτω από τον Υφυπουργό.
Και απ΄ότι καταλαβαίνω, τους υποσχέθηκε ο Γενικός Γραμματέας ότι θα γίνει τελικά σε συνεργασία με τον Δήμο Ναυπλιέων (Δήμο Αργους; Όχι:) η μελέτη αυτή βιωσιμότητας.
Πραγματικά δεν τα αντιλαμβάνομαι όλα αυτά. Πείτε ότι βρίσκεται ένας οικονομολόγος και πραγματοποιεί τη μελέτη, στηριζόμενος σε πληθυσμιακά, κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα. Τώρα εσείς τι λέτε; Ότι οι Ιταλοί που αναλαμβάνουν σε λίγες μέρες την Τραινοσέ θα πεισθούν από την μελέτη αυτή ή θα κάνουν τους δικούς τους υπολογισμούς; Πάντως για να συνεισφέρω κι εγώ (αν θέλετε να με ακούσετε), θα πρότεινα η μελέτη αυτή, αφού θα γίνει που θα γίνει, να μην στηριχθεί σε πιθανή κίνηση επιβατών για το δρομολόγιο Κόρινθος-Ναύπλιο, αλλά να δει το δρομολόγιο συνολικά από Αθήνα μέχρι Ναύπλιο μέσω Κορίνθου. Διότι με την ίδια λογική απομόνωσης του δρομολογίου προς Ναύπλιο, τότε ούτε το δρομολόγιο Κόρινθος-Κιάτο είναι βιώσιμο. Ούτε και κανένα άλλο αν το δει κάποιος αποσπασματικά.
Και κάτι επιπλέον. Εάν η μελέτη που εμείς θα έχουμε κάνει δείξει ότι το δρομολόγιο είναι βιώσιμο, τότε ξεχάστε την επιδότηση. Εάν αντιθέτως δείξει ότι χωρίς επιδότηση δεν βγαίνει, τότε ξεχάστε  το τραίνο εάν δεν δοθεί επιδότηση. Δύσκολες αποφάσεις.
Το εξαιρετικό στην  όλη ιστορία της ενεργοποίησης πολιτών για το τραίνο,  είναι η ενεργή συμμετοχή στην επιτροπή της κυρίας Αλκηστις. Μετά την προσφορά της στο Τμήμα Θεατρικών σπουδών και στα τοπικά πολιτιστικά δρώμενα, συμμετέχει και ενεργοποιείται με θετική αύρα και σε κοινωνικούς αγώνες για ευρύτερα θέματα.
Δυστυχώς όμως συμμετέχει σε έναν αγώνα που δίδεται κατόπιν εορτής και χαμένο. Και αυτό δεν είναι καλό. Ο αγώνας έπρεπε να είχε δοθεί τότε,την εποχή της αντιμνημονιακής υστερίας
Οι Ιταλοί θα αποφασίσουν ανεξάρτητα από το εάν και κατά πόσον φωνάζουμε και διαμαρτυρόμαστε. Και εάν θεωρήσουν ότι είναι συμφέρον το δρομολόγιο για τα δικά τους δεδομένα θα το βάλουν μπρος
Χλωμότατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου