Μόνος ολομόναχος




Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

"αυτοί παιδί μου δεν δεν ξέρουν δεν αγαπούν ξέρουνε μόνο ν΄απαιτούν"

Βροχή   ψιχαλιστή ποτιστική βροχή
Υετός    ομηρική βροχή
Ομβρος αρχαία βροχή καταρρακτώδης

Βροχή και άλλα κατακρηνίσματα

Χιών χιόνι κοκορόχιονο χιονόνερο νιφετός
Χάλαζα χαλάζι χαλαζόκοκκος
(σιούγρκαβος στα όρη Τσαμαντά).
Υδατώδη ατμοσφαιρικά κατακρηνίσματα
αναντάμ παπαντάμ.

Προσφάτως τεχνητή βροχή
εσχάτως όξινη βροχή
προσεχώς κα-τα-κλυ-σμός.
Κατά ζεύγη τα ζώα
κατά μόνας τα φυτά
κατά κρημνού οι ανθρωποι-αγεληδόν.
Κατά μάνα κατά κύρη..

Τρέχουν τα δάκρυα βροχή.
Βροχή μου.
Βροχούλα μουσκεμένη








Αυτοί παιδί μου δεν
δεν σου χαρίζουν ούτε τη νύστα τους
όλο δεν και δεν και δεν....
τρο δεν φύτεψαν τα χέρια τους
δεν χάιδεψαν σκυλί γατί πουλάκι πληγωμένο
γυναίκα άσχημη και στερημένη
αυτοί παιδί μου δεν
δεν δίνουν τ΄Αγγέλου τους νερό
δεν άκουσαν ποτέ
ανάκουστο κιλαϊδισμό και λιποθυμισμένο
δεν έπιασαν με τα ρουθούνια τους
το άοσμο άνθος του θανάτου
δεν είδαν -κατάργησαν τα μάτια τους-
μιά πιπεριά να γίνεται λιμπελούλα
αυτοί παιδί μου δεν
δεν ξέρουν δεν αγαπούν
ξέρουνε μόνο ν΄απαιτούν
περισσότεραπερισσότεραπερισσότεραπερί-
που έτσι γράφεται το μέλλον μας.



Αυτά ήταν δύο ποιήματα από την ποιητική συλλογή "ΑΨΙΝΘΟΣ" του μεγάλου ποιητή μας Μιχάλη Γκανά, που παρουσιάστηκε χθες το μεσημέρι στο "ΦΟΥΓΑΡΟ".
Μα να μην βρίσκεται εκεί ούτε ένα αιρετός στο Δήμο Ναυπλιέων; Κάποιος Περιφερειακός Σύμβουλος έστω για δείγμα;
Διέκρινα έναν υποψήφιο βουλευτή του ΚΚΕ, που οι Αργολιδείς τον μαύρισαν κανονικότατα.

Όσο και αισιόδοξος και αν προσπαθώ να είμαι για το μέλλον αυτού του τόπου, με καταλαμβάνει συχνά-πυκνά η απαισιοδοξία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου