Μόνος ολομόναχος




Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Ζητώ συγγνώμη. Θα ασχοληθώ με Αργείους


Πολλά, πάρα πολλά συγγνώμη ζητώ σήμερα απ΄όλους τους Αναπλιώτες  αναγνώστες μου, διότι για πρώτη φορά θα ασχοληθώ με την σπουδαία γείτονα πόλη του Αργους.
Και ζητώ και συγγνώμη και από Αργείους τινες αναγνώστες μου, αλλά δεν μπορώ να μην υποστηρίξω σήμερα Καμπόσο με αυτά που είδαν τα ματάκια μου, διαβάζοντας μια είδηση.

Απίστευτο αλλά αληθινό!!!!
Οι δημοτικοί σύμβουλοι της μείζονος αντιπολίτευσης στο Αργος καταψήφισαν το έργο του Κολυμβητηρίου στη γείτονα πόλη, όχι διότι πιθανόν να έκριναν ότι υπήρχαν άλλες πιο επείγουσες προτεραιότητες στις πολύ δύσκολες για την κοινωνία εποχές που ζούμε, αλλά διότι ήθελαν ένα Κολυμβητήριο Ολυμπιακών διαστάσεων και όχι μικρότερο!!!!

Που ζουν; Δεν βλέπουν; Δεν ρωτούν; Είναι δυνατόν εν έτει 2017, με τόσα προβλήματα που έχει η κοινωνία μας, να θέλουν να επαναλάβουν τον εσφαλμένο σχεδιασμό του ΠΑΣΟΚ στις αρχές της δεκαετίας του 80, όταν κατασκεύασαν στο Ναύπλιο ένα κολυμβητήριο Ολυμπιακών διαστάσεων που ουδέποτε λειτούργησε κανονικά και τα τελευταία χρόνια είναι ανοιχτό και εν λειτουργία μόνον όταν οι θαυματουργικές ακτίνες του ηλίου κάνουν το θαύμα τους θερμαίνοντας το νερό;
Από που θα βρεθούν τα έξοδα λειτουργίας της πισίνας;
Σε τι χώρα ζούμε, θεέ μου, όταν αιρετοί σύμβουλοι επιθυμούν να κατασκευασθεί ένα κολυμβητήριο Ολυμπιακών διαστάσεων δώδεκα μόνον χιλιόμετρα μακρυά από ένα άλλο Κολυμβητήριο Ολυμπιακών διαστάσεων, που δεν λειτουργεί ελλείψει κονδυλίων;
Θα μου πείτε βέβαια ότι οι άνθρωποι πίστεψαν ότι "με ένα νόμο και ένα άρθρο" και ότι "κάποιοι θα χόρευαν και κάποιοι θα έπαιζαν τα νταούλια" και ότι "θα μας παρακαλούσαν να μας δανείσουν". Οπότε και περιττή η κριτική μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου