Υποθέτω ότι ρώτησαν τις τοπικές εδώ οργανώσεις του Σύριζα, σε σχέση με το τι πιστεύουν τα μέλη του κόμματος σε σχέση με την παραγωγική ανασυγκρότηση της Ελλάδας και επομένως και της περιοχής μας.
Αληθινά δεν ξέρω, αν οι τοπικοί κομματικοί προσέφεραν κάτι στον σχεδιασμό ενός, υποτίθεται, εναλλακτικού προοδευτικού παραγωγικού μοντέλου για την Αργολίδα. Εάν είχαν κάποια ιδέα για το κάτι διαφορετικό. Για μια αλλαγή στο παραγωγικό μοντέλο της Αργολίδας.
Το αποτέλεσμα όμως, έτσι όπως εξαγγέλθηκε, ήταν πολύ, μα πάρα πολύ συντηρητικό.
Μία συνέχιση κάποιων έργων που είχαν ξεκινήσει από την Κυβέρνηση των τρισκατάρατων ή είχαν σχεδιασθεί από αυτούς.
Ανάβαλος, έτσι όπως στρεβλά κατασκευάζεται.
Υδατοδρόμιο, λέει, έτσι όπως εσφαλμένα το έχουν σχεδιάσει.
Το Μπούρτζι και το Αρχαιολογικό Μουσείο Αργους, που τα είχαν ξεκινήσει οι προηγούμενοι με το προηγούμενο ΕΣΠΑ, δεν κατάφεραν οι τωρινοί να τα τελειώσουν, και τώρα προσπαθούν να τα βάλουν ως έργα-γέφυρες για να τα ολοκληρώσουν. Και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το ποία χρήση θα δώσουν στο Μπούρτζι
Και.......
Και βεβαίως ομίλησαν για τα οδικά έργα. Χωρίς οδικά έργα, χωρίς προτεραιότητα στα Ι.Χ. σχέδιο φανφαράτο δεν υφίσταται.
Ουσιαστικά όμως για την περιοχή μας ένα μόνον οδικό έργο ΕΠΤΑ μόνον χιλιομέτρων και κάτι ακόμα μέτρων σκέφτηκαν και πρότειναν για να συνδεθεί ο ψευδεπίγραφος δρόμος της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων, με τα Δερβενάκια. Ναι. Είναι αυτό το έργο που σχεδίασαν οι κακοί προηγούμενοι, που πράγματι ήσαν κακοί κατά τη γνώμη μου επ΄αυτού.
Τριάντα τρία ολόκληρα εκατομμύρια, λένε, ότι θα κοστίσει το έργο αυτό!!!!!
Απίστευτα ποσά.
Και ο δρόμος θα γίνει ιδίου πλάτους με τον υφιστάμενο, αλλά με μεγαλύτερες ευθείες.
Δύο, τρία λεπτά θα συντομευθεί χρονικά η απόσταση; Αντε πέντε
Και μην μου πει κάποιος ότι ο δρόμος αυτός θα είναι περισσότερο ασφαλής.
Έχει αποδειχθεί, ότι οι επαρχιακοί (όχι εθνικοί) δρόμοι με μεγάλες ευθείες είναι οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι από όλους τους άλλους. Εκεί γίνονται τα σοβαρά δυστυχήματα με θανάτους και τα ατυχήματα με σοβαρούς τραυματισμούς. Διότι οι δρόμοι αυτοί προδιαθέτουν για να αναπτύξουν οι μουρλοί συνέλληνες μεγάλες ταχύτητες.
Πλέον στο εξωτερικό, είτε κατασκευάζονται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι, είτε προσπαθούν οι άνθρωποι να δημιουργήσουν συνθήκες για να μην αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Όχι μεγάλες ευθείες, κυκλικοί κόμβοι στις διασταυρώσεις. Αυτά εκεί. Οχι εδώ. Εδώ κορδέλλες και κορδώματα. Και μία από τα ίδια και οι τωρινοί
Να ήμουν ένα μόνον βράδυ μέλος του τοπικού Σύριζα.
Και να έπρεπε να συζητήσουμε για το τι θα προτείνουμε ως ένα εναλλακτικό σχέδιο για την Αργολίδα.
Για τα οδικά.
Θα ούρλιαζα ότι πρώτη προτεραιότητα έπρεπε να ήταν να γίνει ένα μεγάλο έργο στον δρόμο αυτό από τα Εκκλησιαστικά στην Τίρυνθα.
Εκεί που έχουμε θρηνήσει δεκάδες θύματα μέσα σε λίγα χρόνια.
Νέοι άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους.
Οικογένειες ολόκληρες θρηνούν.
Κατασκεύασαν αυτοί οι προηγούμενοι έναν δρόμο με ευθεία χιλιομέτρων με δεκάδες διασταυρώσεις. Χωριά και οικισμοί από εδώ, χωριά και οικισμοί από εκεί.
Από την μια μεριά ζουν οι κάτοικοι από την άλλη μεριά του δρόμου είναι τα χωράφια τους, στα οποία πρέπει να πάνε με τα τρακτέρ.
Ακόμα και χωματόδρομοι και αγροτικοί δρόμοι διασταυρώνονται με τον δρόμο καρμανιόλα. Ούτε αυτούς δεν έχουν κλείσει
"Άμεση προτεραιότητα είναι να αλλάξουμε αυτό το δρόμο που σκοτώνει", θα φώναζα, εάν ήμουν μέλος του τοπικού Σύριζα για το βράδυ εκείνο που θα συζητούσαμε. Και νομίζω θα τους έπειθα.
Όχι στα 33 εκατομμύρια για τα επτά χιλιόμετρα. Παρεμβάσεις βέβαια και εκεί για να μειωθούν οι πολύ απότομες και επικίνδυνες στροφές.
Όμως το βασικό είναι να κατασκευασθεί ένας παράπλευρος δευτερεύων δρόμος, παράλληλος με τον δρόμο καρμανιόλα και οι διασταυρώσεις να μειωθούν σε 3 ή 4. Και εκεί να δημιουργηθούν κυκλικοί κόμβοι. Έτσι κάνουν παντού σε όλο τον κόσμο.
Και όχι μην το λέτε αυτό που σκεφτήκατε.
Δεν θα έχανε ο τουρισμός στην περιοχή μας. Δεν παίζουν ρόλο τα 5 ή 10 λεπτά καθυστέρηση.
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ
Να ήμουν ένα βράδυ μέλος του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ. Εκείνο το βράδυ της συζήτησης. εάν έγινε η οποιαδήποτε συζήτηση για το τι θα προτείνουμε ναμουνα και εγώ μέλος.
Μπας και δεν έγινε καμία συζήτηση;
Διότι αυτά που εξήγγειλαν ήσαν συντηρητικά, μία από τα ίδια με τους προηγούμενους, χωρίς φαντασία, χωρίς το παραμικρό εναλλακτικό σχέδιο που θα άλλαζε τις λογικές και θα έδινε ώθηση
Και ένα τελευταίο, αλλά ανατριχιαστικό, κατά την γνώμη μου: Ο μεγαλοπασόκος Υπουργός Σπίρτζης στις δηλώσεις του μας είπε ότι ο ΜΟΡΕΑΣ είναι αυτός που φταίει που έχει μείνει η Αργολίδα απέξω από τις σύγχρονες οδικές συνδέσεις. Είναι να μουρλαίνεται κανείς.
Δεν φταίνε οι προηγούμενοι που δεν είχαν εντάξει την Αργολίδα, Δεν φταίνε οι σημερινοί. Φταίει ο εργολάβος.
Μάλλον θα πουν ότι και ο εργολάβος ευθύνεται και για τον λάθος σχεδιασμό του δρόμου της "Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων", που είναι η αιτία για τον θάνατο των συμπατριωτών μας και των επισκεπτών και για τους τραυματισμούς τόσων και τόσων.
Θρήνος
Τ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου