Μόνος ολομόναχος




Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Το νταμάρι: Η πραγματικότητα και το όνειρο.

Η πραγματικότητα: Τα παιδάκια για να παίξουν μπάλα, πρέπει να πληρώνουν περί τα 30 ΕΥΡΩ το μήνα στις διάφορες σχολές και τα 5Χ5 και 7Χ7.
Η πραγματικότητα: Το γήπεδο στο νταμάρι είναι σε άθλια κατάσταση και ουδείς ενδιαφέρεται για να βελτιώσεις τις εγκαταστάσεις στις οποίες αγωνίζονται οι ερασιτεχνικές ποδοσφαιρικές ομάδες της πόλης μας.
Η πραγματικότητα: Στο νταμάρι συνυπάρχουν οι αθλητές και οι χρήστες ναρκωτικών. Τα έγραψε και φώναξε ο σύντροφος Γαλανόπουλος και αυτό που εισέπραξε είναι την αντεπίθεση επί προσωπικού του Δημάρχου΄. Τόσο καλά.....
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Ιανουάριο 2011 έχουμε προοδευτική αρχή στα τοπικά πράγματα.
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Πρώτο έργο που μπαίνει μπρος, πρώτη προτεραιότητα το γήπεδο στο νταμάρι. Πλαστικό δάπεδο, νέα αποδυτήρια, όμορφες εγκαταστάσεις.
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Τα ερασιτεχνικά σωματεία παίζουν μπάλα στο όμορφο γηπεδάκι. Τα παιδιά προπονούνται και μαθαίνουν ποδόσφαιρο σε ωραίες συνθήκες.
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Ο αθλητικός Οργανισμός του Δήμου οργανώνει σχολές ποδοσφαίρου. Κόστος 5 ΕΥΡΩ.
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Σε δεύτερη φάση ξεκινά το συνολικό έργο διαμόρφωσης του λόφου, με τα μικρά γήπεδα αθλοπαιδιών, τένις κλπ. Η μελέτη υπάρχει. Εμείς την υλοποιούμε.
Η φαντασία μου-το όνειρό μου: Οργανώνονται οι ημέρες ερασιτεχνικού αθλητισμού στον αθλητικό λόφο του Ναυπλίου.
Μετά ξύπνησα και ξαναγύρισα στην πραγματικότητα , εδώ στο σήμερα, όπου μια μπάλα είναι πλάι-πλάι με μια σύριγγα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου