Πριν λίγες μέρες δύο τοπικοί νεοδημοκρατικοί παράγοντες (ο Χρήστος και ο Σταύρος) "τσακώθηκαν" για το ποιος ενδιαφέρεται για το λιμάνι του Ναυπλίου και για την ένταξη των έργων που πρέπει να γίνουν στο ΕΣΠΑ. Δείτε το ενδοκομματικό τους καυγά εδώ και εδώ.
Πληροφορούμαι λοιπόν ότι τα έργα πράγματι εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ και όλοι οι παράγοντες επιχειρούν να καρπωθούν την "επιτυχία".
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι οι μελέτες έγιναν στο πόδι και τίποτα δεν θα προχωρούσε αν ο μεγαλοσχήμων γείτονάς μου δεν έπαιρνε κάποια τηλεφωνάκια. Σούζα τ΄ αλογάκια Δυστυχώς έτσι κινούνται τα πράγματα στη δύσμοιρη χώρα μας.
Και τώρα πρέπει όλοι να ανασκουμπωθούν προκειμένου το έργο να βγει σε διαγωνισμό και να συμβασιοποιηθεί μέχρι τέλος του χρόνου. Κάτι όχι τελείως απλό και αυτονόητο. Αλλιώς χαιρέτα μου τον πλάτανο.
Θα ασχοληθώ λοιπόν για το λιμάνι μας για τρεις λόγους θέτοντας και τα ερωτήματά μου, μιας και η αντιπολίτευση σιγεί.
Πρώτον διότι η πρώτη ανάρτησή μου (2008) στα αιρετικά αφορούσε τα προβλήματα του λιμανιού μας (μπορείτε να την διαβάσετε εδώ) και μετά ακολούθησαν και άλλες πολλές για το ίδιο θέμα και όλα τα προηγούμενα χρόνια με έγραφαν κανονικότατα και μόλις εσχάτως τους έπιασε ο πόνος
Δεύτερον διότι πολλά προβλήματα παραμένουν και θα παραμείνουν και μετά την όποια τυχόν εκτέλεση των σχεδιαζομένων έργων και
Τρίτον διότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να πανηγυρίζει για κάποια έργα που θα βελτιώσουν μερικά μόνον από τα προβλήματα που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει, αφήνοντας στην τύχη τους άλλα σοβαρά ζητήματα.
Και γίνομαι συγκεκριμένος αγαπητοί φίλοι και εχθροί μου.
1. Βρε άνθρωποι που πανηγυρίζετε, μήπως μπορείτε να απαντήσετε σε μία βλακώδη ερώτηση του αιρετικού (υποθέτω ότι είναι βλακώδης, αφού κανείς άλλος δεν την έχει εκστομίσει). Όλα αυτά τα τεράστια ποσά που ξοδεύτηκαν τα προηγούμενα χρόνια για την εκβάθυνση του λιμανιού πήγαν στο βρόντο; Το έργο της εκβάθυνσης του λιμανιού του Ναυπλίου δεν προέβλεπε βάθος οκτώ μέτρα; Τόσα χρόνια που κυβερνάτε εξέτασε κανένας από εσάς αν έχει γίνει ορθά η παραλαβή του έργου, αφού σήμερα θέλετε να ξανασκάψετε; Ευθύνες δεν υπάρχουν;
2. Για πείτε μου εσείς που μας κυβερνάτε τόσα χρόνια και που σήμερα είστε με χαμόγελα επιτυχίας. Γιατί αποσιωπάτε το γεγονός ότι όλη η ιστορία με τη μελέτη της μαρίνας του Ναυπλίου και της χωροθέτησής της ήταν ένα τεράστιο φιάσκο που έμεινε στα χαρτιά, τα ωραία λόγια και τις όμορφες υποσχέσεις; Θα συμφωνήσετε Τάκη, Χρήστο, Δημήτρη, Σταύρο και όλοι εσείς που υποστηρίξατε το να γίνει μια μαρίνα με γιγαντιαίες χερσαίες εγκαταστάσεις και μακρυά από το τουριστική κομμάτι της πόλης μας, ότι η όλη ιστορία της μαρίνας ήταν μια μεγαλειώδης μπούρδα που ποτέ δεν θα υλοποιηθεί; Έχουμε έστω και σήμερα το θάρρος να αλλάξουμε τη χωροθέτηση και την όλη λογική του έργου ώστε να φτιάξουμε ένα ωραίο αγκυροβόλιο για σκάφη, στα οποία θα παρέχουμε όλες τις ανέσεις, μέσα στο λιμάνι μπροστά από την παλιά πόλη, έτσι ώστε να υπάρξει η μεγαλύτερη οικονομική διασύνδεση των επισκεπτών με τις τουριστικές επιχειρήσεις;
3. Θα ήθελα να σας θυμίσω, αγαπητοί μου παράγοντες και άλλη μια τεράστια βλακεία που είχατε υποστηρίξει. Θέλατε να γίνει νέο λιμάνι στον όρμο της Αγίας Σωτήρας, ενώ πολύ καλά γνωρίζατε ότι αυτό ήταν πρακτικά αδύνατο. Προφανώς ουδείς από εσάς δεν είχε επισκεφθεί τον όρμο αυτό από ξηράς, θαλάσσης ή αέρος για να αντιληφθείτε οποίου μεγέθους χαζομάρα υποστηρίζατε. Σταματώ εδώ αφού τα σχέδια προφανώς εγκαταλείφθηκαν και δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά, όμως χάθηκε άπειρος χρόνος από την προετοιμασία των άλλων έργων που είναι αναγκαία να γίνουν.
4. Δεν μπορώ να ξεχάσω και το άλλο. Τον διαγωνισμό για την παραχώρηση του λιμανιού σε ιδιώτες για τεράστιο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων που δημοσιεύθηκε Μεγάλο Σάββατο, ο οποίος διαγωνισμός σταμάτησε μετά την αποκάλυψη της άλλης πρότασης για την Πασχαλινή δημοσίευσή του . Και αυτό δεν το λέω μόνον για να ξύσω αμαρτίες του παρελθόντος που πολλοί τότε είχαν αποδεχθεί (το κάνω και γι΄αυτό), αλλά για να επισημάνω το γεγονός ότι ακόμα υφίσταται η διαμάχη με το εάν ο χώρος του λιμανιού θα παραμείνει εσαεί ένας μεγάλος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακύρωση των σχεδίων για την τήρηση των διεθνών κανόνων ασφάλειας λιμένων.
5. Στο πέμπτο αυτό θέμα που αφορά το λιμάνι μας θα ρωτήσω ευθέως τους αρμοδίους. Δώσαμε ένα σκασμό χρήματα για να κατασκευάσουμε την ανατολική προβλήτα. Ερωτώ λοιπόν: Το Λιμεναρχείο είχε εκδώσει παλαιότερα απαγορευτικό προσέγγισης πλοίων σε μεγάλο μέρος της ανατολικής αυτής προβλήτας, επειδή το βάθος στο τμήμα αυτό έχει καταστεί πολύ μικρό. Το απαγορευτικό αυτό παραμένει σε ισχύ; Ενδιαφέρεται κανείς για το πρόβλημα αυτό που καθιστά απαγορευτική την προσέγγιση πλοίων; Μήπως υπάρχουν κάποιοι πολύ συγκεκριμένοι που ευθύνονται για το ότι το λιμάνι μας έγινε ρηχό στο τμήμα αυτό; Ενδιαφέρθηκε κάποιος να το ερευνήσει; Υπήρχε στο παρελθόν παρόμοιο ζήτημα και ο τότε Λιμενάρχης έλαβε μέτρα κατά αυτών που ευθύνονται;
6. Πανηγυρίζουμε σήμερα που εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ οι δράσεις που πρέπει να γίνουν για να υπάρξουν τα συστήματα ασφαλείας, που είναι αναγκαία εάν θέλουμε την ανάπτυξη του λιμανιού μας και την έλευση των κρουαζιεροπλοίων. Ερωτώ πάλι και εδώ το εξής απλό: Μπορεί κάποιος να μας πει το πότε πρωτοκολλήθηκε το πρώτο έγγραφο στο Λιμενικό Ταμείο, που ενημέρωνε για το θέμα, ότι δηλαδή ήταν υποχρεωτικό το να κατασκευασθούν όλα τα αναγκαία για να είναι ασφαλές το λιμάνι μας; Μήπως ήταν πριν από 15 και πλέον χρόνια, όταν οι αρμόδιοι έμαθαν το σοβαρό αυτό θέμα; Τί έκαναν από τότε; Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι μας, ότι αυτοί που σήμερα χαμογελούν, έχουν αυτοί και η παράταξη στην οποία ανήκαν τεράστια ευθύνη για την υπερβολική αυτή καθυστέρηση και την απώλεια εσόδων για τις επιχειρήσεις του Ναυπλίου και του Νομού. Ας είμαστε λοιπόν ολίγόν τι μαζεμένοι και ταπεινοί.
7. Τι γίνεται με τα κτήρια φαντάσματα που ονομάζονται "Μπανιέρες" και "Ναυτικός Όμιλος"; Ασχολείται κανείς σοβαρά με τα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την αλόγιστη εκμετάλλευσή τους τα προηγούμενα χρόνια (μίσθωμα 136.000 ευρώ το χρόνο για λειτουργία τριών μηνών; Ρε είχαμε ξεφύγει); Αληθεύει ότι πλέον υπάρχουν σοβαρά προβλήματα που έχουν να κάνουν με Αρχαιολογία; Τι γίνεται με την Αρβανιτιά που έχει αφεθεί στην τύχη της και δε λειτουργεί πλέον;
8. Ήδη άλλες περιοχές της χώρας (Κέρκυρα, Καλαμάτα, Δυτική Μάνη) έχουν ενεργοποιηθεί για τη δημιουργία υδατοδρομίων στις περιοχές τους. Εμείς εδώ πανιά γυρίζουμε και χαμόγελα και υποσχέσεις μπρος και πίσω, δεξιά και αριστερά αμολύουμε. Σε κάποια χρόνια όταν οι πτήσεις των υδροπλάνων θα έχουν καθιερωθεί πανελλαδικά, μεταφέροντας τουρίστες μεσαίου και υψηλού εισοδήματος στις ξύπνιες περιοχές της χώρας, εμείς , τότε θα πανυγυρίζουμε και πάλι και χαμόγελα θα μοιράζουμε δεξιά και αριστερά, διότι θα έχουμε καταφέρει να εντάξουμε τις δράσεις για την δημιουργία υδατοδρομίου στο Ναύπλιο στο αναπτυξιακό πρόγραμμα 2029-2033
Και ο αιρετικός θα λέει τότε, ασκώντας την κριτική του: Ξεχνάω ρε γαμώτο, ξεχνάω. Κάτι παρόμοιο έλεγα και το 2013.
3. Θα ήθελα να σας θυμίσω, αγαπητοί μου παράγοντες και άλλη μια τεράστια βλακεία που είχατε υποστηρίξει. Θέλατε να γίνει νέο λιμάνι στον όρμο της Αγίας Σωτήρας, ενώ πολύ καλά γνωρίζατε ότι αυτό ήταν πρακτικά αδύνατο. Προφανώς ουδείς από εσάς δεν είχε επισκεφθεί τον όρμο αυτό από ξηράς, θαλάσσης ή αέρος για να αντιληφθείτε οποίου μεγέθους χαζομάρα υποστηρίζατε. Σταματώ εδώ αφού τα σχέδια προφανώς εγκαταλείφθηκαν και δεν μπορούσε να γίνει και διαφορετικά, όμως χάθηκε άπειρος χρόνος από την προετοιμασία των άλλων έργων που είναι αναγκαία να γίνουν.
4. Δεν μπορώ να ξεχάσω και το άλλο. Τον διαγωνισμό για την παραχώρηση του λιμανιού σε ιδιώτες για τεράστιο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων που δημοσιεύθηκε Μεγάλο Σάββατο, ο οποίος διαγωνισμός σταμάτησε μετά την αποκάλυψη της άλλης πρότασης για την Πασχαλινή δημοσίευσή του . Και αυτό δεν το λέω μόνον για να ξύσω αμαρτίες του παρελθόντος που πολλοί τότε είχαν αποδεχθεί (το κάνω και γι΄αυτό), αλλά για να επισημάνω το γεγονός ότι ακόμα υφίσταται η διαμάχη με το εάν ο χώρος του λιμανιού θα παραμείνει εσαεί ένας μεγάλος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακύρωση των σχεδίων για την τήρηση των διεθνών κανόνων ασφάλειας λιμένων.
5. Στο πέμπτο αυτό θέμα που αφορά το λιμάνι μας θα ρωτήσω ευθέως τους αρμοδίους. Δώσαμε ένα σκασμό χρήματα για να κατασκευάσουμε την ανατολική προβλήτα. Ερωτώ λοιπόν: Το Λιμεναρχείο είχε εκδώσει παλαιότερα απαγορευτικό προσέγγισης πλοίων σε μεγάλο μέρος της ανατολικής αυτής προβλήτας, επειδή το βάθος στο τμήμα αυτό έχει καταστεί πολύ μικρό. Το απαγορευτικό αυτό παραμένει σε ισχύ; Ενδιαφέρεται κανείς για το πρόβλημα αυτό που καθιστά απαγορευτική την προσέγγιση πλοίων; Μήπως υπάρχουν κάποιοι πολύ συγκεκριμένοι που ευθύνονται για το ότι το λιμάνι μας έγινε ρηχό στο τμήμα αυτό; Ενδιαφέρθηκε κάποιος να το ερευνήσει; Υπήρχε στο παρελθόν παρόμοιο ζήτημα και ο τότε Λιμενάρχης έλαβε μέτρα κατά αυτών που ευθύνονται;
6. Πανηγυρίζουμε σήμερα που εντάχθηκαν στο ΕΣΠΑ οι δράσεις που πρέπει να γίνουν για να υπάρξουν τα συστήματα ασφαλείας, που είναι αναγκαία εάν θέλουμε την ανάπτυξη του λιμανιού μας και την έλευση των κρουαζιεροπλοίων. Ερωτώ πάλι και εδώ το εξής απλό: Μπορεί κάποιος να μας πει το πότε πρωτοκολλήθηκε το πρώτο έγγραφο στο Λιμενικό Ταμείο, που ενημέρωνε για το θέμα, ότι δηλαδή ήταν υποχρεωτικό το να κατασκευασθούν όλα τα αναγκαία για να είναι ασφαλές το λιμάνι μας; Μήπως ήταν πριν από 15 και πλέον χρόνια, όταν οι αρμόδιοι έμαθαν το σοβαρό αυτό θέμα; Τί έκαναν από τότε; Πρέπει να αντιληφθούμε όλοι μας, ότι αυτοί που σήμερα χαμογελούν, έχουν αυτοί και η παράταξη στην οποία ανήκαν τεράστια ευθύνη για την υπερβολική αυτή καθυστέρηση και την απώλεια εσόδων για τις επιχειρήσεις του Ναυπλίου και του Νομού. Ας είμαστε λοιπόν ολίγόν τι μαζεμένοι και ταπεινοί.
7. Τι γίνεται με τα κτήρια φαντάσματα που ονομάζονται "Μπανιέρες" και "Ναυτικός Όμιλος"; Ασχολείται κανείς σοβαρά με τα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την αλόγιστη εκμετάλλευσή τους τα προηγούμενα χρόνια (μίσθωμα 136.000 ευρώ το χρόνο για λειτουργία τριών μηνών; Ρε είχαμε ξεφύγει); Αληθεύει ότι πλέον υπάρχουν σοβαρά προβλήματα που έχουν να κάνουν με Αρχαιολογία; Τι γίνεται με την Αρβανιτιά που έχει αφεθεί στην τύχη της και δε λειτουργεί πλέον;
8. Ήδη άλλες περιοχές της χώρας (Κέρκυρα, Καλαμάτα, Δυτική Μάνη) έχουν ενεργοποιηθεί για τη δημιουργία υδατοδρομίων στις περιοχές τους. Εμείς εδώ πανιά γυρίζουμε και χαμόγελα και υποσχέσεις μπρος και πίσω, δεξιά και αριστερά αμολύουμε. Σε κάποια χρόνια όταν οι πτήσεις των υδροπλάνων θα έχουν καθιερωθεί πανελλαδικά, μεταφέροντας τουρίστες μεσαίου και υψηλού εισοδήματος στις ξύπνιες περιοχές της χώρας, εμείς , τότε θα πανυγυρίζουμε και πάλι και χαμόγελα θα μοιράζουμε δεξιά και αριστερά, διότι θα έχουμε καταφέρει να εντάξουμε τις δράσεις για την δημιουργία υδατοδρομίου στο Ναύπλιο στο αναπτυξιακό πρόγραμμα 2029-2033
Και ο αιρετικός θα λέει τότε, ασκώντας την κριτική του: Ξεχνάω ρε γαμώτο, ξεχνάω. Κάτι παρόμοιο έλεγα και το 2013.
Αγαπητέ Αιρετικέ, κάνε μία βόλτα στην ανατολική πλευρά του Λιμανιού εκεί που επί Δημαρχίας Χαραμή έπεσαν εκατομύρια Ευρω και θα νιώσεις ντροπή για την ποιότητα και τη κουλτούρα όχι μόνο του Δημάρχου, των Δημοτικών Συμβούλων, του Λιμενικού Ταμείου, του Λιμεναρχείου, αλλά και των συμπολιτών μας!!! Ιδιαίτερα εκεί που είναι οι Βαρκες των Ναυπλιωτών και στον γύρω χώρο. ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραδίπλα υπάρχει μία καντίνα που μόνιμος θαμώνας είναι ένας Ναυπλιώτης γιατρός που παλαιότερα έκανε χρέη Νομιάτρου. Σαυτή τη καντίνα αράζουν μόνικοι θαμώνες ιδιοκτήτες μικρων σκαφών και παραδίπλα τους είναι πεταμένα σύνεργα ψαρέματος, παλιές καρέκλες, πλαστικά μπουκάλια, πάμπερς, παλιά στρώματα πλαστικά καφέδων το μερακλίδικο κλπ
Αγαπητέ πρώην Νομίατρε?? και συντοπίτη Ναυπλιώτη αντί να κάθεσαι με τα γερόντια και να κάνετε κριτική καφενείου κάνε κανένα απλό μάθημα για το πως πρέπει να φροντίζουμε και να έχουμε ένα καθαρό περιβάλλον και το κυριώτερο αφήστε τις αμπελοφιλοσοφίες και κουνήστε λίγο το δακτυλάκι σας κάνοντας κάτι. Γιατί είναι ντροπή να είσαι συνταξιούχος πάνω στα καλά σου και να κάνετε διαρκώς κριτική ότι η χώρα βουλιάζει γιατί εσείς βάζετε κάθε μέρα το χεράκι σας και περιμένετε 1 και 15 στην Τράπεζα......