Μόνος ολομόναχος




Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

To πασχαλιάτικο sms

Η άποψή μου είναι ότι δεν επιτρέπεται να ξοδεύουμε ούτε ένα λεπτό του ευρώ από κρατικό χρήμα όταν δεν είναι ανάγκη.


Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη η λογική ότι κάποιοι «έφαγαν» πολλά και έτσι ο απλός πολίτης και ο κρατικός λειτουργός δικαιούται να σπαταλά τα λίγα.

Πόσο κάνει ένα sms δεν γνωρίζω. Πιστεύω ότι τουλάχιστον ένα λεπτό του ευρώ σίγουρα θα κοστίζει. Ίσως και παραπάνω.

Μου ήλθε χθες στο κινητό μου ένα μήνυμα με ευχές για το Πάσχα από τον Υφυπουργό Μανιάτη.

Δημόσια λέγω ότι ήταν ένα μήνυμα άχρηστο, για πολλούς λόγους.

Δεν πιστεύω στο Πάσχα και σε αναστάσεις εκ νεκρών.

Δεν θεωρώ αναγκαίο να ξεχωρίζει εμένα από άλλους ο Υφυπουργός Μανιάτης και να στέλνει σε εμένα μήνυμα και όχι σε κάποιους άλλους που θα είχε περισσότερο νόημα.

Αντιπαθώ την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ακόμα περισσότερο τον ντόπιο βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος.

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ.

Σε όποιους γνωστούς μου που είναι αποφασισμένοι να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και σκέφτονται ποιόν θα σταυρώσουν δεν θα πω καλά λόγια για τον Υφυπουργό και θα προσπαθήσω να τους αποτρέψω να τον σταυρώσουν.

Έχω ακούσει ότι οι βουλευτές έχουν ατέλεια σε τηλεφωνικά τέλη. Δεν είμαι βέβαιος εάν το μήνυμα που μου εστάλη από τον Υφυπουργό είναι πληρωμένο από τον ίδιο ή από το Κράτος. Δεν ξέρω εάν και άλλα μηνύματα που μου έχει στείλει ακόμα και για κομματικές εκδηλώσεις είναι πληρωμένα από το Κράτος. Σε κάθε περίπτωση όμως θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο αντί να θησαυρίζουν με τέτοια μηνύματα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είτε από κρατικό χρήμα είτε από την τσέπη των βουλευτών, που όμως αμείβονται αδρά από το Κράτος, να γινόταν αντί μηνυμάτων μια δωρεά στο Xαμόγελο του Παιδιού, που κινδυνεύει να κλείσει.

Ο Υφυπουργός Μανιάτης με τις κινήσεις του πριν από τις δημοτικές εκλογές ουσιαστικά στήριξε την αντιδραστική δημοτική αρχή Αναγνωσταρά. Ποτέ δεν αποκήρυξε τους πολιτικούς  Πασοκικούς φίλους του που υποστήριξαν τη δεξιά και κατέβηκαν στο ίδιο σχήμα με Αναγνωσταρά και Μπαρού. Έδωσε την τυπική του μεν υποστήριξη στον υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σαλεσιώτη, που όλοι γνώριζαν ότι ήταν απεξαρχής μια χαμένη διχαστική υποψηφιότητα και την ουσιαστική του στήριξη στον υποψήφιο του Αντώνη Δήμαρχο Τάκη.

Πιστεύω ότι είναι τεράστια η ευθύνη του Υφυπουργού για τη σημερινή ανύπαρκτη δημοτική αρχή Αναγνωσταρά, και για την ανύπαρκτη αξιωματική αντιπολίτευση Σαλεσιώτη. Είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος ο κ. Υφυπουργός. Δεν είναι δυνατόν να μην είχε αντιληφθεί ότι η διχαστική υποψηφιότητα Σαλεσιώτη έδινε απόλυτη σιγουρά στην εκλογή Αναγνωσταρά. Δεν μπορεί να μην καταλάβαινε ότι μία ενωτική δημοκρατική υποψηφιότητα είχε ελπίδες να κερδίσει τις δημοτικές εκλογές. Μου φαίνεται αδιανόητο ένας δημοκρατικός βουλευτής να μην έχει συγκεκριμένη άποψη για τις δεξιές πολιτικές που εκφράζουν οι στο Ναύπλιο οπαδοί του.

Δεν είναι έτσι;

Περιμένω να ακούσω τι έκανε, τι πρότεινε, που αντέδρασε η παράταξη Σαλεσιώτη, στην ανυπαρξία Αναγνωσταρά. Περιμένω κάποιος να μου πει ποιά είναι η άποψη Μανιάτη για τα τεκταινόμενα στον τόπο.

Θα σας πω τι έκανε η παράταξη Σαλεσιώτη. Με τη δύναμη των ψήφων της στο δημοτικό συμβούλιο απέκλεισε τελείως την άλλη πρόταση από τη συμμετοχή της σε κάθε όργανο. Και θα ρωτήσω: Έχει ή δεν έχει ευθύνη ο Υφυπουργός για τους αντιδημοκρατικούς αυτούς αποκλεισμούς;

Κατά τα άλλα το κόμμα του κ. Μανιάτη ζητάει συναίνεση.

Σε άλλες βέβαια πόλεις το ΠΑΣΟΚ ενήργησε διαφορετικά με τα τρανά παραδείγματα Καμίνη και Μπουτάρη. Στο Ναύπλιο όμως ο Υφυπουργός Μανιάτης στήριξε τη διχαστική υποψηφιότητα Σαλεσιώτη. Ε… μετά από αυτό δεν μπορεί να μου γίνει αρεστός με το πασχαλιάτικο sms. Και δεν μπορεί να απαιτεί ουδετερότητα. Είναι καθήκον η αποκαθήλωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου