Μόνος ολομόναχος
Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012
Ο φίλος Παναγιώτης Γκανάς για το Νοσοκομείο Ναυπλίου
Με τον πολύ καλό φίλο Παναγιώτη Γκανά, ιατρό χειρουργό στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, θεωρούσα ότι είχαμε κάποιες αποκλίνουσες απόψεις για το ρόλο και το μέλλον του νοσοκομείου μας.
Σε εποχές κατάρρευσης του οικονομικού και κοινωνικού μοντέλου της χώρας, όπως αυτό διαμορφώθηκε κυρίως από το ΠΑΣΟΚ μετά το 1981, μοντέλο και τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης που παρέλαβε η Νέα Δημοκρατία το 2004, ξεχειλώνοντας και ξεχαρβαλώνοντας μέσα σε πέντε χρόνια οτιδήποτε είχε μείνει όρθιο και το οποίο μοντέλο ουσιαστικά μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Καμμένος σήμερα πλέον υποστηρίζουν, δίνοντας αντιδραστικές μάχες οπισθοφυλακής, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την απρόσκοπτη χρηματοδότηση δύο ξεχωριστών νοσοκομείων που απέχουν 12 χιλιόμετρα μεταξύ τους, από ανύπαρκτους ουσιαστικά δημόσιους πόρους.
Γι΄αυτό και εγώ δεν υπέγραψα το χαρτί-ψήφισμα, που ηρωικά προώθησε μια συμπολίτισσά μας και εργαζόμενη στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, και το οποίο τελικά υπέγραψαν δεκάδες χιλιάδες Αναπλιώτες. Προσωπικά δεν μου έλεγε απολύτως τίποτα το αίτημα "να μην κλείσει το Νοσοκομείο Ναυπλίου", χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα γενικότερα οικονομικά δεδομένα και χωρίς να προτείνονται ενεργές πολιτικές που θα το κάνουν οικονομικά βιώσιμο.
Η δικιά μου άποψη, όπως και παλαιότερα είχα υποστηρίξει,είναι ότι το Νοσοκομείο Ναυπλίου αυτό που χρειάζεται είναι να μεγαλώσει, να γιγαντωθεί, να αποκτήσει τεράστιο επιστημονικό κύρος. Και για να το πετύχει αυτό, σε εποχές οικονομικής ασφυξίας, χρειάζεται αυτοδύναμη και αυτόνομη ανάπτυξή του και επικέντρωση σε τομείς και δράσεις, στους οποίους μπορεί και έχει τη δυνατότητα, λόγω εγκαταστάσεων και εξειδικευμένου προσωπικού, να προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα.
Και με πρόσφατη εισήγησή του προς τον Εμπορικό Σύλλογο Ναυπλίου ο φίλος DR Παναγιώτης Γκανάς,συντονιστής διευθυντής χειρουργικής κλινικής Γ.Ν.Ναυπλίου, ήλθε να κάνει μια ολοκληρωμένη πρόταση βιωσιμότητας και ανάπτυξης του Νοσοκομείου Ναυπλίου, που κατά πολύ ξεπερνάει σε ιδέες και φαντασία προηγούμενες αναρτήσεις μου.
Σε εποχές κατάρρευσης του οικονομικού και κοινωνικού μοντέλου της χώρας, όπως αυτό διαμορφώθηκε κυρίως από το ΠΑΣΟΚ μετά το 1981, μοντέλο και τρόπο σκέψης και πολιτικής δράσης που παρέλαβε η Νέα Δημοκρατία το 2004, ξεχειλώνοντας και ξεχαρβαλώνοντας μέσα σε πέντε χρόνια οτιδήποτε είχε μείνει όρθιο και το οποίο μοντέλο ουσιαστικά μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Καμμένος σήμερα πλέον υποστηρίζουν, δίνοντας αντιδραστικές μάχες οπισθοφυλακής, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την απρόσκοπτη χρηματοδότηση δύο ξεχωριστών νοσοκομείων που απέχουν 12 χιλιόμετρα μεταξύ τους, από ανύπαρκτους ουσιαστικά δημόσιους πόρους.
Γι΄αυτό και εγώ δεν υπέγραψα το χαρτί-ψήφισμα, που ηρωικά προώθησε μια συμπολίτισσά μας και εργαζόμενη στο Νοσοκομείο Ναυπλίου, και το οποίο τελικά υπέγραψαν δεκάδες χιλιάδες Αναπλιώτες. Προσωπικά δεν μου έλεγε απολύτως τίποτα το αίτημα "να μην κλείσει το Νοσοκομείο Ναυπλίου", χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα γενικότερα οικονομικά δεδομένα και χωρίς να προτείνονται ενεργές πολιτικές που θα το κάνουν οικονομικά βιώσιμο.
Η δικιά μου άποψη, όπως και παλαιότερα είχα υποστηρίξει,είναι ότι το Νοσοκομείο Ναυπλίου αυτό που χρειάζεται είναι να μεγαλώσει, να γιγαντωθεί, να αποκτήσει τεράστιο επιστημονικό κύρος. Και για να το πετύχει αυτό, σε εποχές οικονομικής ασφυξίας, χρειάζεται αυτοδύναμη και αυτόνομη ανάπτυξή του και επικέντρωση σε τομείς και δράσεις, στους οποίους μπορεί και έχει τη δυνατότητα, λόγω εγκαταστάσεων και εξειδικευμένου προσωπικού, να προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα.
Και με πρόσφατη εισήγησή του προς τον Εμπορικό Σύλλογο Ναυπλίου ο φίλος DR Παναγιώτης Γκανάς,συντονιστής διευθυντής χειρουργικής κλινικής Γ.Ν.Ναυπλίου, ήλθε να κάνει μια ολοκληρωμένη πρόταση βιωσιμότητας και ανάπτυξης του Νοσοκομείου Ναυπλίου, που κατά πολύ ξεπερνάει σε ιδέες και φαντασία προηγούμενες αναρτήσεις μου.
Δεν μένει παρά οι χιλιάδες πολίτες που υπέγραψαν το ψήφισμα για το Νοσοκομείο Ναυπλίου να υποστηρίξουν τέτοιες ιδέες. Ο Δήμος Ναυπλιέων να σταθεί αρωγός στο δυνάμωμα του Νοσοκομείου και όχι να παίζει κατενάτσιο. (Η άλλη πρόταση έχει κάποια συγκεκριμένη πρόταση ή και αυτή παρέα με τη Δημοτική αρχή παίζει το σύστημα που πριν από δεκαετίες καθιέρωσε ο Χελένιο Χερρέρα;)
Μόνον έτσι θα καταφέρουμε να σώσουμε το Νοσοκομείο Ναυπλίου, αν όχι από το λουκέτο, σίγουρα από τον περαιτέρω μαρασμό που διακρίνεται μπροστά μας, αφού ήδη τον τελευταίο καιρό ψυχορραγεί.
Παραθέτω ολόκληρη την εισήγηση του Παναγιώτη Γκανά.
"Βασική αποστολή των Νοσοκομείων σε όλο τον κόσμο, είναι η παροχή δευτεροβάθμιας φροντίδας στους πολίτες και η εκπαίδευση των νέων στελεχών υγείας.
Ξέχωρα όμως από τις δύο αυτές βασικές αποστολές, ένα καλά οργανωμένο Νοσοκομείο σε μία περιοχή που αποτελεί ένα δημοφιλή τουριστικό προορισμό, υπό προυποθέσεις βέβαια, μπορεί να αποτελέσει ένα ουσιαστικό εργαλείο στο τουριστικό προιόν της περιοχής και στην γενικότερη οικονομική ανάπτυξη του τόπου.
Η Ελληνική κοινωνία ευρίσκεται τα τελευταία χρόνια στη δίνη μίας τεράστιας οικονομικής κρίσης με ανυπολόγιστες συνέπειες και απρόβλεπτες εξελίξεις στις Νοσοκομειακές υποδομές. Τα Ελληνικά Νοσοκομεία πέρα από την οικονομική κρίση έχουν να αντιπαλέψουν πολλαπλές παθογένειες που σέρνουν από το παρελθόν και χρόνια προβλήματα διαρθρωτικά, οργανωτικά, υποστελέχωσης, έλλειψης πόρων, εκπαίδευσης και σύγχρονου management. Έτσι λοιπόν σε ένα νέο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον τα Νοσοκομεία πρέπει να ξεπεράσουν τις παθογένειες του παρελθόντος και να αποτελέσουν πολύτιμο εργαλείο ανάπτυξης.
Ειδικώτερα το Γ.Ν.Ναυπλίου μπορεί υπό προυποθέσεις:
-να ενταχθεί σε προγράμματα Νοσοκομειακού τουρισμού
-να συνδεθεί στενώτερα με το Ασκληπείο της Επιδαύρου και να διοργανώσει ημερίδες-διημερίδες με αντικείμενο την ιστορία της Ιατρικής, θεματολογία ιδιαίτερα προσφιλή για συνταξιούχους γιατρούς που διαθέτουν χρήματα αλλά και ελεύθερο χρόνο για μακρινά ταξίδια
-να γίνει βηματοδότης συνεδριακού ιατρικού τουρισμού.
Ο Νοσοκομειακός τουρισμός είναι ένα νέο φαινόμενο που αρχίζει να αναπτύσσεται στις χώρες της δύσης από τα τέλη της δεκαετίας 90. Οφείλεται κύρια στο αυξημένο κόστος των υπηρεσιών υγείας στις προηγμένες υγειονομικά χώρες, έτσι που πολλοί ασφαλισμένοι χαμηλών και μεσαίων κοινωνικών στρωμάτων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο υψηλό κόστος της νοσοκομειακής ιατρικής και στις μεγάλες λίστες αναμονής που έχουν πολλές χρόνιες παθήσεις. Έτσι λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία προτρέπουν τους ασθενείς να χειρουργηθούν στο εξωτερικό με χαμηλό κόστος συνδυάζοντας χειρουργείο και διακοπές. Χώρες που ήδη έχουν προχωρήσει αυτό το είδος του τουρισμού είναι η Ταιλάνδη, η Σιγκαπούρη, το Μεξικό, οι Ινδίες και πρόσφατα το Ντουμπάι. Βασικός πυλώνας νοσοκομειακού τουρισμού είναι η Ταιλάνδη που το 2010 υποδέχτηκε 600.000 ασθενείς σε σύνολο 12.000.000 τουριστών ετησίως. Έχει μάλιστα υπολογιστεί για την ίδια χώρα, ότι ενώ ο απλός τουρίστας ξοδεύει 144 $ /ημέρα, ο νοσοκομειακός τουρίστας ξοδεύει 362 $ /ημέρα. Παθήσεις που υπάρχει ενδιαφέρον για Νοσοκομειακό τουρισμό είναι: Ορθοπαιδικά χειρουργεία, οφθαλμολογικά χειρουργεία, πλαστική χειρουργική δερματολογικές παθήσεις.
Παραθέτω μερικές από τις απαραίτητες προυποθέσεις για να ενταχθεί ένα Νοσοκομείο σε προγράμματα Νοσοκομειακού τουρισμού:
Ξενοδοχειακή υποδομή υψηλών προδιαγραφών
Υψηλής ποιότητας τηλεπικοινωνίες
Υπηρεσία μεταφραστική για τον αποδέκτη ασθενή
Διασύνδεση του Νοσοκομείου με αεροδρόμιο
Ανάρτηση στο διαδίκτυο μ.ο νοσηλείας, δεικτών νοσηρότητας, λοιμώξεων
Πιστοποίηση τμημάτων
Πιστοποίηση γιατρών και αν είναι δυνατόν μετεκπαιδεύσεις των γιατρών-νοσηλευτών σε δυτικές χώρες.
Θα αναφερθώ ενδεικτικά σε μία χώρα την Ταιλάνδη που το 1997 πέρασε μία μεγάλη οικονομική κρίση που έφερε σε οικονομικό αδιέξοδο πολλά Νοσοκομεία της. Ένα Νοσοκομείο αυτής της χώρας το Bumrungrad Hospital αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα στο Νοσοκομειακό τουρισμό: Συγκεκριμένα:
Μετέτρεψε τους θαλάμους του σε πολυτελείς σουίτες
Εγκατέστησε ασύρματο internet σε όλους τους θαλάμους
Εγκατέστησε δορυφορική τηλεόραση σε κάθε σουίτα
Αγόρασε πολυτελές αυτοκίνητο μεταφοράς των ασθενών από το αεροδρόμιο
Παρείχε υπηρεσίες με μασέρ και σάουνα
Συνδέθηκε με τα κορυφαία εστιατόρια της πόλης για να γνωρίσει ο κάθε ασθενής τη μαλαισιανή κουζίνα στο εξωτερικό.
Προσέφερε στον κάθε μέσο ασθενή υπηρεσίες VIP
Με όλο αυτό το πακέτο υπηρεσιών σε λίγο καιρό από ένα απλό Νοσοκομείο μετατράπηκε σε ένα διεθνές ιατρικό κέντρο και σε μία πενταετία το Bumrungrad Hospital επεκτάθηκε στο Ντουμπάι και τις Φιλιππίνες.
Η πόλη του Ναυπλίου είναι μία σπουδαία πόλη και η Αργολίδα ένας πολύ δημοφιλής τουριστικός προορισμός. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον παρά τις αντίξοες οικονομικές συγκυρίες μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα αν ξεφύγουμε από τη μιζέρια και χαράξουμε συντονισμένα όλοι οι φορείς αναπτυξιακά πλάνα και οράματα σαν και αυτά που παρέθεσα στην εισήγησή μου.
Ευχαριστώ
DR Παν. Γκανάς"
Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012
Ερώτηση της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Γιαννακάκη σχετικά με κυκλώματα δουλεμπορίου στην περιοχή Αργολίδας
ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τους κκ υπουργούς Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας, Υγείας Και Οικονομικών
Θέμα: «Σχετικά με κυκλώματα δουλεμπορίου στην περιοχή Αργολίδας»
Πριν από λίγες μέρες δημοσιεύθηκε στον Τύπο η εξής είδηση: «Καταναγκαστική εργασία σε κτήματα της Αργολίδας αποκάλυψε η αστυνομία μετά την εξάρθρωση διεθνούς κυκλώματος δουλεμπορίας που έφερνε στην χώρα μας αλλοδαπούς εργάτες που απέδιδαν τα μεροκάματά τους στους δουλεμπόρους και διέμεναν σε στάβλους.
Οργανωμένο κύκλωμα εμπορίας ανθρώπων, τους οποίους χρησιμοποιούσε ως πραγματικούς δούλους για εργασιακή εκμετάλλευση, εξαρθρώθηκε μετά από έρευνες, από το Τμήμα Καταπολέμησης Εμπορίας Ανθρώπων της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής, σε συνεργασία με τα τμήματα ασφαλείας Ναυπλίου και Άργους. Το δουλεμπορικό κύκλωμα τους ανάγκαζε να εργάζονται επί 12ωρο καθημερινά στη συγκομιδή πορτοκαλιών, χωρίς να τους αποδίδει τη χρηματική αμοιβή που εισέπρατταν τα μέλη του από τους εργοδότες τους. Επιπλέον τους υποχρέωνε να εφοδιάζονται από τους ίδιους τρόφιμα χρεώνοντας τους με μεγάλα ποσά, ενώ δεν τους επέτρεπε να απομακρυνθούν από τον χώρο του στάβλου, για τον οποίο τους χρέωνε με ενοίκιο 50 ευρώ το μήνα κατ’άτομο»
Επειδή είναι γνωστή η εκμετάλλευση εποχιακών εργατών γης κατά την περίοδο συγκομιδής εσπεριδοειδών, με ημερομίσθια πείνας και κατώτερα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, με στέγασή τους σε άθλιες συνθήκες, εκμετάλλευση που καρπώνονται, σε βάρος μάλιστα των αγροτών, μερικά κυκλώματα διακίνησης εργατών και ολίγοι παραλήπτες και μεσάζοντες στην αποκομιδή και αγορά των εσπεριδοειδών
Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:
1.Εάν έχουν ξεκινήσει από το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας έλεγχοι στα συνεργεία συγκομιδής εσπεριδοειδών και εάν οι έλεγχοι αυτοί έχουν φέρει αποτελέσματα στην πάταξη των κυκλωμάτων εκμετάλλευσης εποχιακών εργατών γης.
2.Εάν υπάρχει πρόθεση εκ μέρους του Υπουργείου να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι κατά την κρίσιμη περίοδο της συγκομιδής
3.Εάν οι Επιθεωρήσεις Εργασίας στους νομούς Αργολίδας, Λακωνίας και στους άλλους πορτοκαλοπαραγωγούς νομούς της χώρας είναι στελεχωμένες με επαρκές και εξειδικευμένο προσωπικό για να πραγματοποιούνται οι αναγκαίοι έλεγχοι.
4.Εάν οι κατά τόπους Υπηρεσίες Υγιεινής έχουν δραστηριοποιηθεί για να ελέγξουν τις απαράδεκτες σε πολλές περιπτώσεις συνθήκες διαβίωσης των εποχιακών εργατών γης μέσα σε αποθήκες και παλαιά εγκαταλελειμμένα εργοστάσια.
5.Εάν έχουν γίνει οι αναγκαίοι φορολογικοί έλεγχοι στους μεσάζοντες που απασχολούν εποχιακούς εργάτες γης για τη συγκομιδή εσπεριδοειδών και εάν υπάρχει πρόθεση από το Υπουργείο Οικονομικών να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι αυτοί.
Η ερωτώσα Βουλευτής
Μαρία Γιαννακάκη
Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012
Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012
Μπράβο Μανιτάκη!!!
Αγαπητοί μου,
Την απόφαση με το τρίτο μνημόνιο να μειωθούν οι μισθοί των δημάρχων πώς την κρίνετε; Θετικό γεγονός ή αρνητικό;
Η απόφαση να μειωθούν οι σύμβουλοι των δημάρχων είναι κάτι το θετικό ή κάτι το αρνητικό; Θεωρείτε ότι χρειαζόταν να πληρώνουμε αυτούς τους γνωστούς πέντε στο Δήμο Ναυπλιέων ή μήπως θα έπρεπε πράγματι να μειωθεί ο αριθμός τους;
Θα πρέπει ή όχι να καταργηθεί ο μισθός του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου;
Είναι σωστό ή όχι να εξαφανισθούν οι αμοιβές των αιρετών για συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές;
Τόσα χρόνια αυτά δεν ήταν που υποστήριζε η άλλη πρόταση; Σήμερα σιωπή; Άλλαξαν τα πράγματα και δεν το ξέρω;
Νομίζω ότι έχουμε πλέον χάσει τα αυγά και τα πασχάλια
Μια ζωή δεν φωνάζαμε για τα ρουσφέτια στους Δήμους;
Για τους διορισμούς από το παράθυρο των κολλητών;
Για τις προσλήψεις στις υπηρεσίες καθαριότητας και στη συνέχεια στρογγυλοκάθισμα σε γραφεία;
Για τους αδιαφανείς διορισμούς στις δημοτικές επιχειρήσεις και τις μετέπειτα μετατάξεις;
Για την αναποτελεσματικότητα των διοικητικών υπηρεσιών;
Για το ότι κάποιοι υπάλληλοι κααάθονται και άλλοι ξεσκίζονται;
Όλοι μας γνωρίζουμε ποιοί και πως προσλήφθηκαν. Όλοι μας ξέρουμε τα συγκεκριμένα επίθετα υπαλλήλων που ταιριάζουν απόλυτα με αυτά των αιρετών. Ψέμματα είναι;
Όταν τότε φωνάζαμε κατά της λογικής αυτής δεν λαμβάναμε, χωρίς να το υπολογίζουμε, ακέραιο το πολιτικό κόστος; Δεν είμασταν τότε οι κακοί που έλεγαν τις αλήθειες και τρώγαμε μαύρο και επιθέσεις από τους πελάτες του συστήματος;
Αλήθεια τώρα τί άλλαξε και πρέπει να αγκαλιάσουμε την αδιαφάνεια; Για ποιό λόγο θα πρέπει να υιοθετήσουμε τους παλαιούς πελάτες των παρατάξεων που διοίκησαν και μας έφεραν ως εδώ;
Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Από πότε υποστηρίζουμε ότι δεν πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι; (να αγωνισθούμε να τους αλλάξουμε, ναι. Αλλά να μην εφαρμόζονται;)
Επιτέλους δεν πρέπει να ξεκινήσει η κινητικότητα στους Δήμους και στη δημόσια διοίκηση;
Πρέπει να περιμένουμε μερικές ακόμα δεκαετίες να το κάνουμε;
Να μείνουμε στις θεωρίες που λέγονται, όταν κάτι πάει να γίνει, μόνον και μόνο για να το φρενάρουμε;
Για χάρη ποίων;
Για μερικές ψήφους που θα καρπωθούν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Καμμένος; Γι΄αυτό;
Συμφωνώ να μην απολυθεί τελικά κανείς. Αυτό εγώ υποστηρίζω.
Αλλά θα πρέπει κάποτε να δοθεί το έναυσμα της κινητικότητας στη Δημόσια διοίκηση. Δεν πρέπει να συνεχίσουμε στα μεγάλα λόγια και στις θεωρίες, αλλά εδώ τώρα να βάλουμε μπρος.
Και τελικά από ποιούς πρέπει να ξεκινήσουμε αν όχι από αυτούς που μπήκαν εκτός ΑΣΕΠ; και από τα παράθυρα και μέσω διάφορων κόλπων, αφήνοντας στο περιθώριο τους χιλιάδες νέους και νέες που έχουν κάνει εκπληκτικές σπουδές και έχουν τεράστια προσόντα;
Ναι. Να αγωνισθούμε να μην απολυθούν οι άνθρωποι αυτοί που παρακάλεσαν τότε για μια θέση βολέματος.
Οι πραγματικές ανάγκες του Δημοσίου, τώρα που δεν επιτρέπονται προσλήψεις και συνταξιοδοτούνται χιλιάδες είναι τεράστιες.
Ουδείς καθηγητής από εδώ και μπρος να μην ξαναβρεθεί σε διοικητική θέση. Να τελειώσει τώρα το αίσχος να υπάρχουν "καθηγητές", που έχουν χρόνια να μπουν σε αίθουσα διδασκαλίας Να αγωνισθούμε ώστε οι υπάλληλοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να μετακινηθούν εκεί. Να πάνε σε θέσεις γραφείου στην Αστυνομία, για να βγουν οι αστυνόμοι στους δρόμους. Να πάνε στο ΕΚΑΒ να σηκώνουν τηλέφωνα, για να είναι οι τραυματιοφορείς πάνω στα ασθενοφόρα. Ας πάνε και σε απομακρυσμένους Δήμους που δεν έχουν προσωπικό.
Αφού μπήκατε από το παράθυρο, αν θέλετε να συνεχίσετε στη θαλπωρή του Δημοσίου, να πάτε εκεί που σας τάξουν και υπάρχουν ανάγκες. Αν όχι, υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άνεργοι νέοι με πτυχία, γλώσσες, μεταπτυχιακά, τις πληροφορικές τους και τα προφίσιενσί τους.
Και ο κατάλογος των περιπτώσεων που επίορκοι τίθενται σε αργία, μέχρις τελικής ετυμηγορίας, ναι να μεγαλώσει. Μην τους υποστηρίζετε ακόμα και αυτούς.
Επιτέλους ας καταλάβουμε όλοι ότι ο διορισμός στο δημόσιο δεν μπορεί να είναι παρκάρισμα.
Μπράβο Μανιτάκη. Επιτέλους. Μην κολώνεις μπρος στην Μπαλασοπούλεια αντίδραση. Το ΠΑΣΟΚ, όπως το μάθαμε, επιτέλους πρέπει να τελειώσει.
Εγώ ΠΑΣΟΚ δεν γίνομαι..........
Την απόφαση με το τρίτο μνημόνιο να μειωθούν οι μισθοί των δημάρχων πώς την κρίνετε; Θετικό γεγονός ή αρνητικό;
Η απόφαση να μειωθούν οι σύμβουλοι των δημάρχων είναι κάτι το θετικό ή κάτι το αρνητικό; Θεωρείτε ότι χρειαζόταν να πληρώνουμε αυτούς τους γνωστούς πέντε στο Δήμο Ναυπλιέων ή μήπως θα έπρεπε πράγματι να μειωθεί ο αριθμός τους;
Θα πρέπει ή όχι να καταργηθεί ο μισθός του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου;
Είναι σωστό ή όχι να εξαφανισθούν οι αμοιβές των αιρετών για συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές;
Τόσα χρόνια αυτά δεν ήταν που υποστήριζε η άλλη πρόταση; Σήμερα σιωπή; Άλλαξαν τα πράγματα και δεν το ξέρω;
Νομίζω ότι έχουμε πλέον χάσει τα αυγά και τα πασχάλια
Μια ζωή δεν φωνάζαμε για τα ρουσφέτια στους Δήμους;
Για τους διορισμούς από το παράθυρο των κολλητών;
Για τις προσλήψεις στις υπηρεσίες καθαριότητας και στη συνέχεια στρογγυλοκάθισμα σε γραφεία;
Για τους αδιαφανείς διορισμούς στις δημοτικές επιχειρήσεις και τις μετέπειτα μετατάξεις;
Για την αναποτελεσματικότητα των διοικητικών υπηρεσιών;
Για το ότι κάποιοι υπάλληλοι κααάθονται και άλλοι ξεσκίζονται;
Όλοι μας γνωρίζουμε ποιοί και πως προσλήφθηκαν. Όλοι μας ξέρουμε τα συγκεκριμένα επίθετα υπαλλήλων που ταιριάζουν απόλυτα με αυτά των αιρετών. Ψέμματα είναι;
Όταν τότε φωνάζαμε κατά της λογικής αυτής δεν λαμβάναμε, χωρίς να το υπολογίζουμε, ακέραιο το πολιτικό κόστος; Δεν είμασταν τότε οι κακοί που έλεγαν τις αλήθειες και τρώγαμε μαύρο και επιθέσεις από τους πελάτες του συστήματος;
Αλήθεια τώρα τί άλλαξε και πρέπει να αγκαλιάσουμε την αδιαφάνεια; Για ποιό λόγο θα πρέπει να υιοθετήσουμε τους παλαιούς πελάτες των παρατάξεων που διοίκησαν και μας έφεραν ως εδώ;
Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω.
Από πότε υποστηρίζουμε ότι δεν πρέπει να εφαρμόζονται οι νόμοι; (να αγωνισθούμε να τους αλλάξουμε, ναι. Αλλά να μην εφαρμόζονται;)
Επιτέλους δεν πρέπει να ξεκινήσει η κινητικότητα στους Δήμους και στη δημόσια διοίκηση;
Πρέπει να περιμένουμε μερικές ακόμα δεκαετίες να το κάνουμε;
Να μείνουμε στις θεωρίες που λέγονται, όταν κάτι πάει να γίνει, μόνον και μόνο για να το φρενάρουμε;
Για χάρη ποίων;
Για μερικές ψήφους που θα καρπωθούν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Καμμένος; Γι΄αυτό;
Συμφωνώ να μην απολυθεί τελικά κανείς. Αυτό εγώ υποστηρίζω.
Αλλά θα πρέπει κάποτε να δοθεί το έναυσμα της κινητικότητας στη Δημόσια διοίκηση. Δεν πρέπει να συνεχίσουμε στα μεγάλα λόγια και στις θεωρίες, αλλά εδώ τώρα να βάλουμε μπρος.
Και τελικά από ποιούς πρέπει να ξεκινήσουμε αν όχι από αυτούς που μπήκαν εκτός ΑΣΕΠ; και από τα παράθυρα και μέσω διάφορων κόλπων, αφήνοντας στο περιθώριο τους χιλιάδες νέους και νέες που έχουν κάνει εκπληκτικές σπουδές και έχουν τεράστια προσόντα;
Ναι. Να αγωνισθούμε να μην απολυθούν οι άνθρωποι αυτοί που παρακάλεσαν τότε για μια θέση βολέματος.
Οι πραγματικές ανάγκες του Δημοσίου, τώρα που δεν επιτρέπονται προσλήψεις και συνταξιοδοτούνται χιλιάδες είναι τεράστιες.
Ουδείς καθηγητής από εδώ και μπρος να μην ξαναβρεθεί σε διοικητική θέση. Να τελειώσει τώρα το αίσχος να υπάρχουν "καθηγητές", που έχουν χρόνια να μπουν σε αίθουσα διδασκαλίας Να αγωνισθούμε ώστε οι υπάλληλοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να μετακινηθούν εκεί. Να πάνε σε θέσεις γραφείου στην Αστυνομία, για να βγουν οι αστυνόμοι στους δρόμους. Να πάνε στο ΕΚΑΒ να σηκώνουν τηλέφωνα, για να είναι οι τραυματιοφορείς πάνω στα ασθενοφόρα. Ας πάνε και σε απομακρυσμένους Δήμους που δεν έχουν προσωπικό.
Αφού μπήκατε από το παράθυρο, αν θέλετε να συνεχίσετε στη θαλπωρή του Δημοσίου, να πάτε εκεί που σας τάξουν και υπάρχουν ανάγκες. Αν όχι, υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες άνεργοι νέοι με πτυχία, γλώσσες, μεταπτυχιακά, τις πληροφορικές τους και τα προφίσιενσί τους.
Και ο κατάλογος των περιπτώσεων που επίορκοι τίθενται σε αργία, μέχρις τελικής ετυμηγορίας, ναι να μεγαλώσει. Μην τους υποστηρίζετε ακόμα και αυτούς.
Επιτέλους ας καταλάβουμε όλοι ότι ο διορισμός στο δημόσιο δεν μπορεί να είναι παρκάρισμα.
Μπράβο Μανιτάκη. Επιτέλους. Μην κολώνεις μπρος στην Μπαλασοπούλεια αντίδραση. Το ΠΑΣΟΚ, όπως το μάθαμε, επιτέλους πρέπει να τελειώσει.
Εγώ ΠΑΣΟΚ δεν γίνομαι..........
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012
Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012
Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012
Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012
Ερώτηση της Μαρίας Γιαννακάκη της ΔΗΜΑΡ για το φυσικό αέριο
Ανακοινώθηκε ότι
επίκειται η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του κεντρικού αγωγού παροχής φυσικού αερίου από Άγιους Θεόδωρους προς
Μεγαλόπολη. Με την ανακοίνωση αυτή οριστικοποιήθηκε η αλλαγή χάραξης του αγωγού
στην Αργολίδα, και αντί αυτός να διέρχεται μεταξύ των πόλεων Άργους και
Ναυπλίου μετατοπίσθηκε κατά αρκετά χιλιόμετρα δυτικότερα. Αυτή η αλλαγή χάραξης
προφανώς θα επιβαρύνει οικονομικά το
κόστος για την παροχή φυσικού αερίου
στην Αργολίδα και στα μεγάλα αστικά κέντρα των πόλεων του Άργους και του Ναυπλίου.
Με δεδομένο ότι ήδη έχει εξαγγελθεί η
ιδιωτικοποίηση των ΔΕΣΦΑ και ΔΕΠΑ
Ερωτάται ο κ Υπουργός:
1.
Εάν έχουν προχωρήσει οι μελέτες για την
κατασκευή του έργου για την παροχή φυσικού αερίου στις επιχειρήσεις και τα
νοικοκυριά της Αργολίδας.
2.
Εάν έχει γίνει οικονομικοτεχνική μελέτη
που να αποδεικνύει τη βιωσιμότητα ή μη της επένδυσης κατασκευής του έργου
παροχής φυσικού αερίου στην Αργολίδα με το δεδομένο της μετατόπισης του
κεντρικού αγωγού προς Μεγαλόπολη δυτικότερα
3.
Εάν θα χρειασθούν και άλλες
απαλλοτριώσεις για την κατασκευή του δευτερεύοντος αγωγού παροχής φυσικού
αερίου στους τελικούς καταναλωτές της Αργολίδας και εάν έχουν προχωρήσει οι
σχετικές μελέτες κτηματογραφήσεων.
4.
Ποίο το κόστος κατασκευής του αγωγού που
θα συνδέει τις πόλεις του Ναυπλίου και Άργους με τον κεντρικό αγωγό φυσικού
αερίου που απομακρύνθηκε από τα αστικά κέντρα και ποία ακριβώς η επιβάρυνση του
κόστους σε σχέση με την αρχική χάραξη
5.
Εάν με την ιδιωτικοποίηση των ΔΕΣΦΑ και
ΔΕΠΑ, θα προβλεφθεί να υπάρχει υποχρέωση του νέου ιδιώτη ιδιοκτήτη των εταιριών αυτών για την παροχή
φυσικού αερίου στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά του Νομού Αργολίδας ή πλέον
η νέα ιδιοκτησία θα αποφασίσει με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια την
κατασκευή ή μη του έργου.
6.
Εάν σε κάθε περίπτωση η Κυβέρνηση
δεσμεύεται για την κατασκευή του έργου αυτού, που είναι αναγκαίο για τη μείωση
του κόστους ενέργειας για τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά της Αργολίδας
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012
Αναρρίχηση
(Αναρρίχηση στο βράχο πάνω από το Νεράκι)
Στους χαλεπούς καιρούς των ισχνών αγελάδων δεν έχουμε ανάγκη προμφόλυγων.
Απαιτείται φαντασία, ιδέες, αλλαγή νοοτροπιών.
Να δώσουμε τόνους αισιοδοξίας στους ντόπιους νέους μας με μια ακόμα μορφή αθλητισμού
Προωθώντας τον αναρριχητικό τουρισμό δεν θα έλθουν οι εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες στην πόλη μας.
Θα έλθουν λίγοι, αλλά οι πιο καλοί πρεσβευτές της ομορφιάς του τοπίου
Θα ανοίξει ο δρόμος για να αναπτυχθούν και άλλες μορφές ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού
Θα είναι η καλύτερη διαφήμιση για το Ναύπλιο.
Θα υπάρξει επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Μπορεί το Ναύπλιο να γίνει το κέντρο του αναρριχητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
Δεν απαιτούνται πολλά χρήματα. Ας το προσπαθήσουμε.
1976 Πρωτοετής φοιτητής
Η Φυσαρμόνικα
Το ποδόσφαιρο τις Κυριακές
Ο Γιάννης Πετρίδης τα μεσημέρια
Οι μοναχικοί του Κοινοβουλίου
Ιστορία αγάπης
Το περιοδικό
Πρώτα σήριαλ
Στον Πανελλήνιο και χειροκρότημα στο Βασίλη Γκούμα
Στην παλιά Πλάκα
Στον Πανιώνιο
Το τρόλεϊ για τη σχολή
Στου Απότσου
Στο Περίπτερο για εφημερίδα (Αθηναϊκή, Αυγή)
Στο Στούντιο (Κ. Σταυροπούλου στην Πλ. Αμερικής) για σινεμά
Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012
«Δεχόμεθα μόνο μπάζα και όχι σκουπίδια»
Του Αναπλιώτη
Θοδωρή Γκόνη
Πηγή:http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.authors&id=101
Κατοικούσε κάπου στο Χολαργό, εκεί δηλαδή, ήταν το κατάλυμά του. Με το που εμφανιζόταν στην πόρτα για να κατέβει στην αγορά, τον περίμενε απ’ έξω ένας άγνωστός του Αθηναίος, τον έβαζε εμπρός, και άρχιζε να τον λοιδορεί έως ότου να φτάσει στον προορισμό του. Ο Περικλής δεν αντιδρούσε - μιλάμε για τον αρχαίο, μεγάλο πολιτικό, όπως θα έχετε αντιληφθεί. Ολοκλήρωνε την εργασία του, τις ασχολίες του, διεκπεραίωνε τις υποθέσεις, τις υποχρεώσεις του έως αργά το απόγευμα και έπαιρνε το δρόμο της επιστροφής.
Ο υβριστής του εκεί. Καραδοκούσε. Τον έπαιρνε στο κατόπι, και άντε πάλι. Ο Περικλής ατάραχος. «Ωσεί κωφός ουκ ήκουον και ωσεί άλαλος ουκ ανοίγων το στόμα αυτού». Εν τω μεταξύ είχε νυχτώσει. Οπότε κι ο Περικλής, φτάνοντας στο σπίτι του, φωνάζει έναν απ’ τους υπηρέτες του: Σε παρακαλώ, παιδί μου, πάρε αυτό το λυχναράκι και συνόδευσε τον άνθρωπο μέχρι πιο κάτω, μην γκρεμοτσακιστεί στα σκοτάδια…
Σκέφτομαι και ρωτάω: Τι μας διδάσκει ο πρόγονος;
Λοιπόν, τι κι αν λένε εναντίον σου, τι κι αν βγάζουν ακόμα και ανακοινώσεις, τι κι αν κολλάει το στόμα τους, με τ’ όνομά σου νύχτα μέρα. Τίποτα. Για σένα, τίποτα. Εσύ συνέχισε την εργασία σου. Συγκεντρώσου, εστίασε, σκάψε, ράβε - ξήλωνε. Όσο πολλαπλασιάζονται τα εμπόδια τόσο πλαταίνει η επικράτεια αυτών των Θείων δώρων που υφαίνουν τον ουσιαστικό καμβά της ζωής. Κι αν όλοι αυτοί, χρειαστούν τη βοήθειά σου, τρέξε. Όχι υποκριτικά, με το σταυρό στο χέρι, πραγματικά. Τρέξε. Και φύγε γρήγορα. Μακριά απ’ τα τραπέζια τους, τα ταμεία τους. Εσύ κι αν χρωστάς, που χρωστάς, χρωστάς αλλού. Κι εδώ που τα λέμε, αφού δε σ’ ενδιαφέρει η γνώμη τους, τους συμπαθείς, δεν τους εκτιμάς. Τι σε νοιάζουν οι κρίσεις τους; Άνευ σημασίας. Έχουν και ένα δίκιο. Έχουν χρόνο, άδειο χρόνο… πώς να τον γεμίσουν;
Μην κοιτάς εσύ που δέχεσαι μόνο μπάζα. Αυτοί δέχονται και σκουπίδια, μη σου πω μόνο σκουπίδια.
Τι ωραία πράγματα που χτίζεις με τα μπάζα! Τι όμορφα έχεις στερεώσει την ταμπελίτσα σου: «δεχόμεθα μόνο μπάζα και όχι σκουπίδια».Τι φως, τι σκιά, τι πατίνα με το πέρασμα του χρόνου. Πως γυρίζεις τα μέσα έξω. Είναι ωραία να χτίζεις μ’ αυτά, που έχτισαν και οι άλλοι. Είναι παρηγοριά. Είναι ακόμα πιο ωραία να συνεχίζεις από κει και πάνω. Γι’ αυτό σου λέω: ας τους να λένε. Πουλάκια είν’ κι ας κελαηδούν. Μα αξίζει τον κόπο να τυπώνεις στο χαρτί κατηγόριες και παράπονα; Αυτά τα λόγια περιμένει από σένα το λευκό χαρτί; Ο ουρανός σου;
Θα το μαγαρίσεις με βρωμιές, τρύπες, καθυστερήσεις, ματαιώσεις και ερημιές; Κοίταξε τη σκόνη στα παπούτσια σου, κοίταξε από πού έρχεσαι, δες τις θάλασσες που πέρασες.
Τέλειωνε. Έχουμε δουλειές. Δυο τρία λόγια οικοδομής, μετά θα κυριαρχεί η σιωπή, θα μιλάει το παράδειγμα.
The good and the bad news
Τα καλά νέα. Επιτέλους θα ξαναλειτουργήσει η Δημόσια βιβλιοθήκη στο Ναύπλιο και τα απογεύματα.
Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012
Για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Όχι στο λιγνίτη
Ο αιρετικός έχει δύο πολύ καλές φίλες
Η μία όταν βλέπει τις κορυφογραμμές των Αργολικών βουνών με τα αναβοσβήνοντα κόκκινα και λευκά φώτα των ανεμογεννητριών ενθουσιάζεται από το θέαμα, που τις θυμίζει χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Η άλλη όταν βλέπει τις τα μεταλλικά κατασκευάσματα των ανεμογεννητριών με τα τεράστια φτερά, που νωχελικά γυρίζουν ακόμα και με ελαφρύ αεράκι, φαντάζεται μπαλαρίνες που χορεύουν εκεί ψηλά στις κορφές των γυμνών βουνών της Αργολίδας και της Αρκαδίας
Προσωπικά εμένα μ΄αρέσουν υπερβολικά τα δάση των φωτοβολταϊκών που έχουν ξεφυτρώσει στις Ελληνικές πλαγιές. Οποία ομορφιά προσδίδουν αυτοί οι καθρέφτες που απεικονίζουν το πρόσωπο μιας ολόκληρης κοινωνίας!! "Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποιος τελικά είναι ο αντιδραστικός και ποιος ο προοδευτικός σ΄αυτόν τον τόπο;"
Πριν από λίγο καιρό στην Ιρλανδία, όλοι οι προοδευτικοί άνθρωποι ξεσηκώθηκαν κατά της κατασκευής εργοστασίου που θα παράγει ηλεκτρικό με πρώτη ύλη τον λιγνίτη.
Και αυτό διότι η καύση του λιγνίτη είναι η τρίτη πιο βρώμικη πηγή ενέργειας που υπάρχει (πληροφορίες εδώ). Πάνω από το λιγνίτη πιο βρώμικοι είναι ο ανθρακίτης και το κοκ πετρελαίου. Οι Ιρλανδοί αγωνίσθηκαν και κατάφεραν να πετύχουν τη ματαίωση του εργοστασίου που θα έκαιγε λιγνίτη.
Στην Ελλάδα το 60% του ηλεκτρισμού μας προέρχεται από το βρωμερό αυτό υλικό. Και μάλιστα τα εργοστάσια της ΔΕΗ δεν έχουν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες που υπάρχουν και αναπτύσσονται για μικρότερη έκλυση διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Από την άλλη, μια σοβαρή πηγή από την οποία παράγεται ηλεκτρισμός στη χώρα μας είναι το φυσικό αέριο, που ναι μεν από την καύση του εκλύεται το μισό περίπου διοξείδιο του άνθρακα απ΄ότι του λιγνίτη, αλλά είναι υλικό εισαγόμενο.
Αυτό λοιπόν που επιβάλλει η λογική και αυτό για το οποίο πρέπει να αγωνισθεί όλος ο προοδευτικός κόσμος, είναι η ταχεία ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, που ευτυχώς στη χώρα μας υπάρχουν άφθονες.
Το αριστερό οικολογικό, προοδευτικό κίνημα στη χώρα πρέπει να αναθεωρήσει προς τα πάνω τους στόχους του 20,20, 20 (20% μείωση βλαπτικών για το περιβάλλον αερίων, 20% συμμετοχή των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στο όλο ενεργειακό δυναμικό, 20% μείωση της κατανάλωσης ενέργειας), τουλάχιστο ως προς το σκέλος των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Να το συζητήσουμε και να θέσουμε νέο βραχυχρόνιο όριο το 40% ή και παραπάνω με αντίστοιχη μείωση των λιγνιτικών σταθμών και μακρόχρονα την πλήρη κάλυψη της χώρας με Ανανεώσιμες Πηγές, με ταυτόχρονες εξαγωγές σε άλλες χώρες, υποστηρίζοντας προγράμματα όπως το "Ήλιος", που μόνον οι ακραία αντιδραστικοί το πολεμούν
Το αριστερό οικολογικό, προοδευτικό κίνημα στη χώρα πρέπει να αγωνισθεί για έναν σωστό σχεδιασμό της ανάπτυξης των φωτοβολταϊκών και αιολικών πάρκων και των εργοστασίων καύσης βιομάζας. Να ξέρουμε που θα δημιουργηθούν τα πάρκα και τα εργοστάσια αυτά, να μην θιγούν ευαίσθητα οικοσυστήματα, να κατασκευασθούν με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπουν παράλληλες χρήσεις και δράσεις, όπως τον τουρισμό και την κτηνοτροφία. Να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε τη σχέση ιδιωτικών και δημόσιων επενδύσεων, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση των δημοσίων οικονομικών και το γεγονός ότι οι επενδύσεις σε εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρισμού είναι εντάσεως κεφαλαίου. Να αυξηθούν οι δημόσιες δαπάνες για την εκσυγχρόνιση των δικτύων και την κατασκευή μεγάλων φωτοβολταϊκών πάρκων, όπως αυτό της Μεγαλόπολης. Να δοθεί προτεραιότητα και ιδιαίτερες ενισχύσεις για την κατασκευή από τους Δήμους φωτοβολταϊκών και αιολικών πάρκων και για την τοποθέτηση πάνελς στις στέγες δημοτικών και δημόσιων κτηρίων. Να αξιοποιηθούν τα χρήματα που αποδίδονται στους Δήμους από τις εταιρίες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Να ενισχυθεί με διάφορους τεχνικοοικονομικούς τρόπους η εγχώρια παραγωγή πάνελς. Να ενισχυθούν οι μικροί παραγωγοί και να φορολογηθούν οι μεγάλοι, όπως αυτό και έγινε με τελευταία διάταξη.
Και όλα αυτά για να μειωθεί η χρήση του λιγνίτη και να αυξηθεί η παραγωγή ηλεκτρισμού από πηγές που δεν μολύνουν το περιβάλλον και είναι εγχωρίως παραγόμενες.
Δυστυχώς ρο αντιδραστικό τόξο στην Ελλάδα δεν βάζει αυτές τις προτεραιότητες.
Στάθηκε αντίθετο ακόμα και σε μια πολύ μικρή επένδυση στο χώρο της παραγωγής ηλεκτρισμού από βιομάζα και ουσιαστικά επιδοκίμασε πράξεις βίας για τη ματαίωση της επένδυσης.
Με ισοπεδωτικό τρόπο αντιτίθεται σε κάθε ιδιωτική επένδυση στο χώρος των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Σε όλο τον κόσμο, πλην Βορείου Κορέας, είναι ευπρόσδεκτες οι ιδιωτικές επενδύσεις σε αιολικά και φωτοβολταϊκά. Και κάποιοι, φαίνεται, θαυμάζουν αυτό το Βορειοκορεάτικο μοντέλο χωρίς να σκέφτονται το κακό που μας βρίσκει με τη χρήση του λιγνίτη.
Ναι να δούμε το γιατί και πώς επιλέχθηκε μια δημόσια δασική έκταση για την κατασκευή φωτοβολταϊκών στην Ερμιονίδα. Να φωνάξουμε για την έλλειψη χωροθέτησης και προγραμματισμού. Να τα βάλουμε με τον τέως Υφυπουργό Ενέργειας που είναι από τα μέρη μας, για όποιες προχειρότητες, αλλά δεν πρέπει να χάσουμε το τελικό στόχο και η ισοπέδωση με βρίσκει τελείως αντίθετο . Ο Φωτόπουλος και οι περί αυτόν επιχαίρουν, αφού αντλούν την απαράδεκτη δύναμη του συντεχνιασμού τους από τον ρυπογόνο λιγνίτη. Τελικά το αντιδραστικό ΠΑΣΟΚ του παρελθόντος που μετακόμισε σε άλλη φιλόξενη στέγη με βρίσκει αντίθετο.
Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012
Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012
Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012
Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012
Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012
Συντεχνίες και ομερτά
Κάπου, κάποιος κάποτε θάπρεπε να πει τις δικές του αλήθειες που "πονάνε" τον δικό του χώρο.
Έχετε ακούσει δικηγόρο να κάνει κριτική στη δικηγορική συντεχνία; Δεν νομίζω (Εγώ ομολογώ δεν το έχω πράξει)
Έχετε ακούσει μηχανικό να κάνει κριτική στη συντεχνία των μηχανικών; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει Δεητζή να κάνει κριτική στην τεραστία και με μεγάλη δύναμη συντεχνία των δυναμένων να κατεβάσουν τους διακόπτες; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει ταξιτζή να κάνει κριτική στην κίτρινη αυτοκινητιστική συντεχνία;Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει αρχαιολόγο να κάνει κριτική στη συντεχνία των αρχαιολόγων; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει φαρμακοποιό να κάνει κριτική στη συντεχνία των φαρμακοποιών; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει εκπαιδευτικό να κάνει κριτική στη συντεχνία αυτή; Δεν νομίζω
Πολλοί είναι αυτοί που τα ψιθυρίζουν όλα τα στραβά στους χώρους τους, κάποιοι περισσότερο γενναίοι το λένε πιο δυνατά σε ιδιωτικές συζητήσεις αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν έχει δημοσιοποιήσει τις θέσεις του που τα βάζει με τα κακά του χώρου του
Και όμως χθες στον τοίχο μιας νέας γιατρού (δεν νομίζω να έχει μεγάλη σημασία το όνομα) στο facebook ανακάλυψα το εξής.
"ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
"Το ελληνικό κράτος είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Το ελληνικό κράτος ΔΕΝ έχει λεφτά. Υπάρχει πιθανότητα να γυρίσουμε στη δραχμή. Θα κλείσουν νοσοκομεία, γιατί πρέπει να μειωθεί η δαπάνη στην υγεία".
Όλα αυτά ακούγονται τον τελευταίο καιρό και έχουν αναζωπυρωθεί πάλι, λόγω του ενδεχομένου να μην πάρουμε την επόμενη δόση.. Είναι δεδομένο νομίζω πλέον σε όλους, ότι τη συγκεκριμένη
Έχετε ακούσει δικηγόρο να κάνει κριτική στη δικηγορική συντεχνία; Δεν νομίζω (Εγώ ομολογώ δεν το έχω πράξει)
Έχετε ακούσει μηχανικό να κάνει κριτική στη συντεχνία των μηχανικών; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει Δεητζή να κάνει κριτική στην τεραστία και με μεγάλη δύναμη συντεχνία των δυναμένων να κατεβάσουν τους διακόπτες; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει ταξιτζή να κάνει κριτική στην κίτρινη αυτοκινητιστική συντεχνία;Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει αρχαιολόγο να κάνει κριτική στη συντεχνία των αρχαιολόγων; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει φαρμακοποιό να κάνει κριτική στη συντεχνία των φαρμακοποιών; Δεν νομίζω
Έχετε ακούσει εκπαιδευτικό να κάνει κριτική στη συντεχνία αυτή; Δεν νομίζω
Πολλοί είναι αυτοί που τα ψιθυρίζουν όλα τα στραβά στους χώρους τους, κάποιοι περισσότερο γενναίοι το λένε πιο δυνατά σε ιδιωτικές συζητήσεις αλλά κανείς μέχρι τώρα δεν έχει δημοσιοποιήσει τις θέσεις του που τα βάζει με τα κακά του χώρου του
Και όμως χθες στον τοίχο μιας νέας γιατρού (δεν νομίζω να έχει μεγάλη σημασία το όνομα) στο facebook ανακάλυψα το εξής.
"ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
"Το ελληνικό κράτος είναι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Το ελληνικό κράτος ΔΕΝ έχει λεφτά. Υπάρχει πιθανότητα να γυρίσουμε στη δραχμή. Θα κλείσουν νοσοκομεία, γιατί πρέπει να μειωθεί η δαπάνη στην υγεία".
Όλα αυτά ακούγονται τον τελευταίο καιρό και έχουν αναζωπυρωθεί πάλι, λόγω του ενδεχομένου να μην πάρουμε την επόμενη δόση.. Είναι δεδομένο νομίζω πλέον σε όλους, ότι τη συγκεκριμένη
χρονική περίοδο η Ελλάδα περνάει οικονομική κρίση.
Ποιο είναι όμως το αντιφατικό σε όλα αυτά κατά τη γνώμη μου! Ενώ κάποιοι ενστερνίζονται όλα αυτά που έγραψα πριν από λίγο, την ίδια ώρα επιμένουν στο να ισχύσει στα Δημόσια Νοσοκομεία ένα πλασματικό πρόγραμμα εφημέρευσης. Και τι εννοώ. Επιμένουν να φαίνονται στο πρόγραμμα εφημέρευσης γιατροί οι οποίοι, ενώ έχουν εφημερία ενεργή (δηλαδή πρέπει να είναι όλο το 24ωρο μέσα στο νοσοκομείο), στην πραγματικότητα δεν εμφανίζονται στο νοσοκομείο ούτε για πέντε λεπτά. Ούτε καν για τους τύπους, βρε αδερφέ.
Ενώ παράλληλα υπάρχουν άλλοι γιατροί, οι οποίοι όχι μόνο είναι πάντα παρόντες στις εφημερίες τους, αλλά και καλύπτουν πολλές φορές και άτυπα ημέρες που δεν εφημερεύον, ή εφημερίες ετοιμότητας στην πράξη τις κάνουν ενεργές εφημερίες χωρίς να πληρώνονται παραπάνω.
Οπότε για να μην γίνονται "διακρίσεις" μεταξύ των γιατρών, η διοίκηση αποφασίζει και διατάσσει να γίνει σε όλους μια οριζόντια περικοπή στις "δεδουλευμένες" εφημερίες τους, της τάξης του 30%. Επειδή όπως λένε όλοι ΔΕΝ υπάρχουν λεφτά. Αυτό όμως είναι το δίκαιο τελικά; Αυτή είναι η λύση;
Δεν θέλω να δω το πρόβλημα από τη σκοπιά των γιατρών, αλλά από την ουσιαστικά κοινωνική σκοπιά του ζητήματος.
ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ."
Και το σχόλιο του αιρετικού: Κάποιος στην Ελλάδα είδε επιτέλους το φως το αληθινό
Ποιο είναι όμως το αντιφατικό σε όλα αυτά κατά τη γνώμη μου! Ενώ κάποιοι ενστερνίζονται όλα αυτά που έγραψα πριν από λίγο, την ίδια ώρα επιμένουν στο να ισχύσει στα Δημόσια Νοσοκομεία ένα πλασματικό πρόγραμμα εφημέρευσης. Και τι εννοώ. Επιμένουν να φαίνονται στο πρόγραμμα εφημέρευσης γιατροί οι οποίοι, ενώ έχουν εφημερία ενεργή (δηλαδή πρέπει να είναι όλο το 24ωρο μέσα στο νοσοκομείο), στην πραγματικότητα δεν εμφανίζονται στο νοσοκομείο ούτε για πέντε λεπτά. Ούτε καν για τους τύπους, βρε αδερφέ.
Ενώ παράλληλα υπάρχουν άλλοι γιατροί, οι οποίοι όχι μόνο είναι πάντα παρόντες στις εφημερίες τους, αλλά και καλύπτουν πολλές φορές και άτυπα ημέρες που δεν εφημερεύον, ή εφημερίες ετοιμότητας στην πράξη τις κάνουν ενεργές εφημερίες χωρίς να πληρώνονται παραπάνω.
Οπότε για να μην γίνονται "διακρίσεις" μεταξύ των γιατρών, η διοίκηση αποφασίζει και διατάσσει να γίνει σε όλους μια οριζόντια περικοπή στις "δεδουλευμένες" εφημερίες τους, της τάξης του 30%. Επειδή όπως λένε όλοι ΔΕΝ υπάρχουν λεφτά. Αυτό όμως είναι το δίκαιο τελικά; Αυτή είναι η λύση;
Δεν θέλω να δω το πρόβλημα από τη σκοπιά των γιατρών, αλλά από την ουσιαστικά κοινωνική σκοπιά του ζητήματος.
ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ."
Και το σχόλιο του αιρετικού: Κάποιος στην Ελλάδα είδε επιτέλους το φως το αληθινό
Δύο χρόνια χωρίς τον Αλέκο
Ένα κομμάτι του Αλέκου επί της γης ήταν και τ΄ Ανάπλι
Μία από τις μεγάλες αγάπες του και η Πρωτοβουλία Δημοτών Ναυπλίου.
Οταν κάποια παιδιά με όνειρα για την πόλη εξέλεξαν τότε, πριν πολλά χρόνια, τον πρώτο δημοτικό σύμβουλο εναλλακτικού σχήματος, ο Αλέκος ήταν παρών και βοήθησε σε όλο τον προεκλογικό αγώνα
Μας λείπει
Μία από τις μεγάλες αγάπες του και η Πρωτοβουλία Δημοτών Ναυπλίου.
Οταν κάποια παιδιά με όνειρα για την πόλη εξέλεξαν τότε, πριν πολλά χρόνια, τον πρώτο δημοτικό σύμβουλο εναλλακτικού σχήματος, ο Αλέκος ήταν παρών και βοήθησε σε όλο τον προεκλογικό αγώνα
Μας λείπει
Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012
Όλες οι απόψεις για το ΚΕΜΧ και ο επίλογος με το λοχία και το λοχαγό
Όλες οι απόψεις για το στρατόπεδο στο Ναύπλιο
Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ναυπλιέων http://alliprotasi.wordpress.com/2012/10/12/kemx/ διαβάστε και το διάλογο που έχει αναπτυχθεί από κάτω, ειδικά το σχόλιο του ανώνυμου στις 21 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 12.19 π.μ., που είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ (αφού έχει επιλέξει να γράψει το σχόλιό του ως ανώνυμος, δεν μου επιτρέπεται να τον αποκαλύψω)
Η άποψη του στελέχους της Δημοκρατικής Αριστεράς Κώστα Καράπαυλου http://www.moriasnow.gr/article/i-alli-apopsi-to-kemx-tolmame
Η άποψη του κ. Παλαμπουρτζίου http://palabourtzi.blogspot.gr/2012/09/n.html
Άποψη του δημοσιογράφου Μιχάλη Καζά http://www.argonafplia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5609:einai-ora-na-qkatapioumeq-to-kleisimo-tou-stratopedou-kai-na-diapragmateutoume-to-aurio-arthro-tou-mixalh-kaza&catid=126:2010-10-09-12-17-53&Itemid=183
Άποψη τέως Δημάρχου Ναυπλίου και τέως Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Γεωργίου Τσούρνου http://www.argonafplia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5623:to-kemx-kai-ta-antallagmata-tou-giorgou-tsournou&catid=70:apopseis&Itemid=223
Άποψη του βουλευτή του Σύριζα Δημητρίου Κοδέλλα http://alliprotasi.wordpress.com/2012/10/30/kemx-2/
Σατιρική απάντηση του κ. Παλαμπουρτζίου στον κ. Κοδέλλα http://palabourtzi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_4025.html#comment-form
Ρεπορτάζ των παραπολιτικών για παρέμβαση του πρωθυπουργού για να παραμείνει το ΚΕΜΧ http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/10/blog-post_4318.html
Τώρα έχουμε μια σχετικά ολοκληρωμένη εικόνα για το τι έχει λεχθεί για το στρατόπεδο στον Ναύπλιο
Ας με συγχωρήσει όποιος έχει εκφράσει την άποψή του και ξέχασα να τον συμπεριλάβω.
Μερικά δικά μου σχόλια.
Έχω ακούσει τις απόψεις των βουλευτών και κάποιων στελεχών κομμάτων για το στρατόπεδο, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω δει συγκροτημένη άποψη κάποιου κόμματος. Άραγε ποια είναι η άποψη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ για την απομάκρυνση του ΚΕΜΧ; Καλύπτεται ή όχι από δηλώσεις και άρθρα Κοδέλλα;
Έχω ακούσει τις απόψεις δημοτικών συμβούλων, αλλά δεν έχω διαβάσει καμία συγκεκριμένη θέση κάποιας δημοτικής παράταξης. Στη σημείο αυτό πολλά ζητώ, αφού δεν ξέρω κάποια δημοτική παράταξη στο Ναύπλιο που να έχει κάποια στοιχειώδη λειτουργία.
Αλήθεια δεν πιστεύετε ότι είναι ντροπή για όλους μας να παραμείνει το στρατόπεδο στο Ναύπλιο, μόνο και μόνο διότι είμαστε το γυναικοχώρι του πρωθυπουργού; Έτσι θα πάμε μπροστά εφόσον αληθεύει το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών; Κάποιος προοδευτικός πολίτης έχει να πει τίποτα επ΄ αυτού; Η άλλη πρόταση θα ανοίξει το στοματάκι της να πει κάποια γενναία λέξη;
Και επειδή πάντοτε το σοβαρό πρέπει να πηγαίνει χέρι-χέρι με το χιούμορ για να μπορεί να ακουσθεί καλύτερα, θα σας πω μια παλαιότερη ιστορία ακολουθώντας τη σκέψη του παλαμπουρτζίου.
Ήσαν κάποτε στο Ναύπλιο δύο γνωστοί επαγγελματίας που αγαπιομισούνταν θανάσιμα. Κάθε πρωί άνοιγαν τις επιχειρήσεις τους που ήσαν κοντά η μία στην άλλη με εκατέρωθεν βρισιές και κατάρες. Και των δύο οι γυναίκες, λέγεται, ότι ήσαν φευγάτες με στρατιωτικούς του ΚΕΜΧ. Και η βαρύτατη κατηγορία του ενός προς τον έτερο, όταν η ανταλλαγή των ύβρεων τον έφερνε σε δυσμενή θέση, ήταν:
"Ου να χαθείς βρε που η γυναίκα σου σε παράτησε για έναν απλό λοχία, ενώ τουλάχιστον ο δικός μου ήταν λοχαγός". Ας με συγχωρέσουν οι συμπαθείς επαγγελματίες που το θυμήθηκα και το δημοσιοποιώ
ΥΓ Μετά το σχόλιο του Πρεφαδόρου είμαι υποχρεωμένος να συμπεριλάβω και τις δικές του απόψεις για το ΚΕΜΧ. Μόνο που αγαπητέ Πρεφαδόρε είναι άδικο το σχόλιό σου ότι σε αδίκησα (την αστοχία την αποδέχομαι), αφού καμία πρόθεση δεν είχα (η αδικία στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να συμπεριλάβει την αμέλεια) και ήδη στο κείμενό μου έχω εκ των προτέρων ζητήσει συγγνώμη από όποιον έχω ξεχάσει.
Ιδού τα σχετικά λινκς με τις απόψεις του Πρεφαδόρου
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_12.html
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_25.html
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_5046.html
Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ναυπλιέων http://alliprotasi.wordpress.com/2012/10/12/kemx/ διαβάστε και το διάλογο που έχει αναπτυχθεί από κάτω, ειδικά το σχόλιο του ανώνυμου στις 21 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 12.19 π.μ., που είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ (αφού έχει επιλέξει να γράψει το σχόλιό του ως ανώνυμος, δεν μου επιτρέπεται να τον αποκαλύψω)
Η άποψη του στελέχους της Δημοκρατικής Αριστεράς Κώστα Καράπαυλου http://www.moriasnow.gr/article/i-alli-apopsi-to-kemx-tolmame
Η άποψη του κ. Παλαμπουρτζίου http://palabourtzi.blogspot.gr/2012/09/n.html
Άποψη του δημοσιογράφου Μιχάλη Καζά http://www.argonafplia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5609:einai-ora-na-qkatapioumeq-to-kleisimo-tou-stratopedou-kai-na-diapragmateutoume-to-aurio-arthro-tou-mixalh-kaza&catid=126:2010-10-09-12-17-53&Itemid=183
Άποψη τέως Δημάρχου Ναυπλίου και τέως Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Γεωργίου Τσούρνου http://www.argonafplia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5623:to-kemx-kai-ta-antallagmata-tou-giorgou-tsournou&catid=70:apopseis&Itemid=223
Άποψη του βουλευτή του Σύριζα Δημητρίου Κοδέλλα http://alliprotasi.wordpress.com/2012/10/30/kemx-2/
Σατιρική απάντηση του κ. Παλαμπουρτζίου στον κ. Κοδέλλα http://palabourtzi.blogspot.gr/2012/10/blog-post_4025.html#comment-form
Ρεπορτάζ των παραπολιτικών για παρέμβαση του πρωθυπουργού για να παραμείνει το ΚΕΜΧ http://www.parapolitikaargolida.gr/2012/10/blog-post_4318.html
Τώρα έχουμε μια σχετικά ολοκληρωμένη εικόνα για το τι έχει λεχθεί για το στρατόπεδο στον Ναύπλιο
Ας με συγχωρήσει όποιος έχει εκφράσει την άποψή του και ξέχασα να τον συμπεριλάβω.
Μερικά δικά μου σχόλια.
Έχω ακούσει τις απόψεις των βουλευτών και κάποιων στελεχών κομμάτων για το στρατόπεδο, αλλά μέχρι τώρα δεν έχω δει συγκροτημένη άποψη κάποιου κόμματος. Άραγε ποια είναι η άποψη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ για την απομάκρυνση του ΚΕΜΧ; Καλύπτεται ή όχι από δηλώσεις και άρθρα Κοδέλλα;
Έχω ακούσει τις απόψεις δημοτικών συμβούλων, αλλά δεν έχω διαβάσει καμία συγκεκριμένη θέση κάποιας δημοτικής παράταξης. Στη σημείο αυτό πολλά ζητώ, αφού δεν ξέρω κάποια δημοτική παράταξη στο Ναύπλιο που να έχει κάποια στοιχειώδη λειτουργία.
Αλήθεια δεν πιστεύετε ότι είναι ντροπή για όλους μας να παραμείνει το στρατόπεδο στο Ναύπλιο, μόνο και μόνο διότι είμαστε το γυναικοχώρι του πρωθυπουργού; Έτσι θα πάμε μπροστά εφόσον αληθεύει το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών; Κάποιος προοδευτικός πολίτης έχει να πει τίποτα επ΄ αυτού; Η άλλη πρόταση θα ανοίξει το στοματάκι της να πει κάποια γενναία λέξη;
Και επειδή πάντοτε το σοβαρό πρέπει να πηγαίνει χέρι-χέρι με το χιούμορ για να μπορεί να ακουσθεί καλύτερα, θα σας πω μια παλαιότερη ιστορία ακολουθώντας τη σκέψη του παλαμπουρτζίου.
Ήσαν κάποτε στο Ναύπλιο δύο γνωστοί επαγγελματίας που αγαπιομισούνταν θανάσιμα. Κάθε πρωί άνοιγαν τις επιχειρήσεις τους που ήσαν κοντά η μία στην άλλη με εκατέρωθεν βρισιές και κατάρες. Και των δύο οι γυναίκες, λέγεται, ότι ήσαν φευγάτες με στρατιωτικούς του ΚΕΜΧ. Και η βαρύτατη κατηγορία του ενός προς τον έτερο, όταν η ανταλλαγή των ύβρεων τον έφερνε σε δυσμενή θέση, ήταν:
"Ου να χαθείς βρε που η γυναίκα σου σε παράτησε για έναν απλό λοχία, ενώ τουλάχιστον ο δικός μου ήταν λοχαγός". Ας με συγχωρέσουν οι συμπαθείς επαγγελματίες που το θυμήθηκα και το δημοσιοποιώ
ΥΓ Μετά το σχόλιο του Πρεφαδόρου είμαι υποχρεωμένος να συμπεριλάβω και τις δικές του απόψεις για το ΚΕΜΧ. Μόνο που αγαπητέ Πρεφαδόρε είναι άδικο το σχόλιό σου ότι σε αδίκησα (την αστοχία την αποδέχομαι), αφού καμία πρόθεση δεν είχα (η αδικία στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορεί να συμπεριλάβει την αμέλεια) και ήδη στο κείμενό μου έχω εκ των προτέρων ζητήσει συγγνώμη από όποιον έχω ξεχάσει.
Ιδού τα σχετικά λινκς με τις απόψεις του Πρεφαδόρου
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_12.html
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_25.html
http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/10/blog-post_5046.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)