Μόνος ολομόναχος




Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Ναύπλιο νούμερο ένα στον τουρισμό

Αν τους ρωτήσετε τους άλλους ποιά είναι η τουριστική σας πολιτική για τον διευρυμένο Δήμο Ναυπλιέων, η απάντηση που θα πάρετε είναι είτε μια σιωπή, είτε κάποιες βλακίες ότι θα συμμετάσχουμε στην έκθεση Φιλοξένια και ότι θα εκδώσουμε κάποια έντυπα.
Εγώ θα κάνω την πιο σημαντική μέχρι ανάρτηση στο ιστολόγιό μου και θα σας εκθέσω μια ολοκληρωμένη τουριστική πολιτική σε τοπικό επίπεδο.
Στόχος θα είναι ο Δήμος μας να γίνει μετά από μια οκταετία ο πρώτος Δήμος σε όλο τον κόσμο (ναι σε όλη την υφήλιο) σε έσοδα από τον τουρισμό ανά κάτοικο!!!!!
Γελάτε;
Πιθανόν καλά κάνετε, αφού οι ιδέες μου υπάρχει πιθανότητα να μην εφαρμοσθούν ποτέ διότι οι ψηφοφόροι δεν θα προτιμήσουν τους προτείνοντες, αλλά τους ρουσφετολογούντες.
Όμως ο στόχος θα μπορούσε να είναι εφικτός.
Σήμερα η χώρα μας είναι 16η χώρα στον κόσμο σε αφίξεις τουριστών στον κόσμο και 10η σε εισπράξεις από τον τουριστικό τομέα.
Εάν λοιπόν ο Δήμος μας κατεαφέρει με ένα πλέγμα μέτρων να πενταπλασιάσει την επόμενη πενταετία τις εισπράξεις της από τον τουρισμό θα είναι η πρώτη περιοχή στον κόσμο σε εισπράξεις, όχι σε απόλυτα νούμερα αλλά ανά κάτοικο.
Για να φθάσουμε σε έναν πενταπλασιασμό των εισπράξεων πρέπει να γίνουν κατά τη γνώμη μου τα εξής:
1. Αφού αντιληφθούμε τις πραγματικές μας δυνατότητες να μπορέσουμε να τις προβάλουμε με τον κατάλληλο τρόπο. Θεωρώ πολύ δυνατά σημεία μας τα εξής που κανείς δεν τα έχει δει με ένα σωστό και οργανωμένο τρόπο. Η περιοχή μας είναι η μόνη στον κόσμο που σε ακτίνα ολίγων χιλιομέτρων υπάρχουν τρία μνημεία της Ουνέσκο. Έδρα του νέου Δήμου είναι η πόλη με ένα ωραίο ιστορικό κέντρο. Έχουμε ξεχασμένους αρχαιολογικούς χώρους, τόσον την κλασσικής αρχαιότητας, όσο και βυζαντινά μνημεία, ενετικά κάστρα αλλά και τους σηματικότερους τόπους της νεώτερης ιστορίας της χώρας μας. Υπάρχουν διαδρομές εκπληκτικές για πεζοπορία και ποδηλατοπορείες. Έχουμε αρκετές καλές παραλίες. Είμαστε σε μικρή απόσταση από την Αθήνα.
2. Πρέπει άμεσα να ξεκινήσει η διεκδίκηση αεροδρομίου στην περιοχή μας. Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι τεράστιο βαρίδι για την ανάπτυξη του τουρισμού μας, λόγω της απωθητικότητας της Αθήνας και των ακριβών τελών του. Πρέπει να λειτουργήσει το αεροδρόμιο της Τρίπολης με καλή και γρήγορη συγκοινωνιακή πρόσβαση για την Αργολίδα.
3. Πρέπει να ξεκινήσει η σύνδεση των αρχαιολογικών χώρων, με ενιαία διαφησιστική καμπάνια, ενιαίο εισιτήριο, σημάνσεις κλπ
4. Πρέπει να υπάρξει συνεργασία Αργους-Ναυπλίου. Δεν είμαστε αντίπαλοι αλλά ο ένας συμπληρώνει τον άλλον.
5. Πρέπει το ιστορικό κέντρο του Ναυπλίου να γίνει πόλη κούκλα. Να σταματήσουν οι αυθαιρεσίας, το χάος, του όποιος θέλει κάνει ότι θέλει. Πρέπει να απομακρυνθεί το αυτοκίνητο από το ιστορικό κέντρο, να στρωθεί όλη η πόλη με κυβόλιθους, να διορθωθεί το αλαλούμ με τον αστικό εξοπλισμό (φωτιστικά σώματα, τέντες, κλιματιστικά σώματα, ηλιακοί θερμοσίφωνες, κεραίες τηλεόρασης, σκουπιδοτενεκέδες κλπ)
6. Πρέπει να γίνει μια άμεση παρέμβαση για τη σωστή λειτουργία των κρουαζιέρων Σωστή ενημέρωση των επισκεπτών, να κυνηγήσουμε τον κατευθυνόμενο τουρισμό σε συγκεκριμένα καταστήματα κλπ. Να δοθούν τα συστήματα ψηφιακής ξενάγησης στους επισκέπτες για να περιδιαβούν την πόλη. Σωστές υποδομές στο λιμάνι.
7. Πρέπει να γίνουμε το γαστρονομικό κέντρο της χώρας. Οι δυνατότητες υπάρχουν. Μπορούμε να έχουμε τα καλύτερα εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, παγωτατζίδικα. Χρειάζεται να ενισχυθεί η τοπική κουζίνα με τα τοπικά προϊόντα. Το πορτοκάλι, η αγκινάρα, το λάδι, τα κηπευτικά μας, τα ψάρια μας μπορούν και πρέπει να γίνουν η βάση για τις γαστρονομικές απολαύσεις. Πρέπει να γίνουν γνωστές οι εναλλακτικές δυνατότητες, όπως οι γκιόσες στα Αρβανοτοχώρια, η μπογάνα.
8. Να δούμε με οργανωμένο τρόπο τα εναλλακτικά είδη τουρισμού. Εκκλησιαστικός, αθλητικός, μαθητικός, περιπατητικός, ποδηλατικός, συνεδριακός, θεματικά πάρκα. Δεν μπορώ να αναλύσω πολλά, θα πω όμως για παράδειγμα ότι θα μπορούσε να αναπτυχθεί στο πολλαπλάσιο ο μαθητικός τουρισμός και εγχώριος και από το εξωτερικό με συγκεκριμένες πολιτικές Θα πρέπει κάποτε να τελειώσει η αστειότητα των πενταημέρων με τα ξεσαλλώματα των μαθητών (οι πενταήμερες να γίνουν θεσμός μετά την αποφοίτηση και με την εθελοντική πλέον συμμετοχή καθηγητών) και οι πενταήμερες να μετατραπούν σε τρεις μονοήμερες και μια διήμερη. Με αυτόν τον τρόπο και την κατάλληλη διαφήμιση στην Αργολίδα υπολογίζω ότι θα έρχεται ετήσια τουλάχιστον το 80% των μαθητών.
9. Να προχωρήσει η δημιουργία αγκυροβολίου για τα τουριστικά σκάφη και γιώτ, στο λιμάνι του Ναυπλίου.
10. Να προβληθεί και ενισχυθεί η τοπική παραγωγή, που θα γίνει λόγος έλξης τουριστών.
11. Το Ναύπλιο και η περιοχή του θα πρέπει να μετατραπεί σε πολιτιστικό κέντρο της Ελλάδας. Και αυτό θέλει πολλά για να το αναπτύξω, αλλά γίνεται.
12. Απαιτείται να δημιουργηθούν σοβαρά κέντρα πληροφόρησης για τους τουρίστες σε κατάλληλα σημεία του Ναυπλίου, του Τολού και των άλλων τουριστικών περιοχών.
13. Θα πρέπει να λυθούν τα μικρά προβληματάκια που αντιμετωπίζουν οι τουρίστες, με τα οποία κανείς δεν ασχολείται και μπορεί να γίνουν πολύ μεγάλα προβλήματα που θα τον στεναχωρήσουν. Για παράδειγμα δεν είναι δυνατόν να τον έχει πιάσει τον τουρίστα κόψιμο και να μην μπορεί να βρει πού θα χέσει.
14. Πρέπει να υπάρξει μια σοβαρή διαδικτυακή υποστήριξη του τουρισμού.
15. Ο Δήμος πρέπει να συντονίσει για να γίνονται προσφορές στους τουρίστες, ιδίως κατά τη νεκρή τουριστική περίοδο, σε όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων. Φαγητό, ύπνος, ψώνια κλπ
16. Το τρένο πρέπει να συνεχίσει και να αναβαθμίσει τα δρομολόγιά του.

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Ξενία και ΕΤΑ

Πριν μερικές μέρες είδα στην TV τον μόνο πλέον μουσάτο υπουργό του ΠΑΣΟΚ, με την επιμελημένη εμφάνιση και την βαθειά φωνή, απόγονο των Μπενάκηδων να μας μιλάει για τα σκάνδαλα στα Ελληνικά Τουριστικά ακίνητα. Έστειλε την υπόθεση, μας είπε, στον Εισαγγελέα.
Δεν μου γίνεται πιστευτός για τις καλές του προθέσεις για τον εξής λόγο.
Έλεγα το Φεβρουάριο τα εξής
"Ρώτησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τσούκαλης για τα Ξενία στις 31-3-2009. Δεν πήρε απάντηση από τον τότε Υπουργό Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας.
Υπέβαλε εκ νέου την ίδια ερώτηση στις 24-8-2009. Δεν έλαβε απάντηση.
Την υπέβαλε για τρίτη φορά στη νέα Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και έλαβε απάντηση, που λίγο πολύ μας είπε ότι όλα είναι μέλι-γάλα........Ρωτάει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ:
"Έχουν καταβληθεί από τη μισθώτρια εταιρία όλα τα οφειλόμενα μισθώματα από το 2000 μέχρι σήμερα;". Απάντησε ο Υπουργός:"Σύμφωνα με τα στοιχεία που έθεσε υπόψη μας ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΤΑ ΑΕ, η μισθώτρια εταιρία «ΑΡΓΟΛΙΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» έχει καταβάλει στην ΕΤΑ ως μισθώματα τα ποσό των 7.4374.000 ευρώ και η καταβολή των μισθωμάτων συνεχίζεται κανονικά." Απάντησε στην ερώτηση του βουλευτή ο Υπουργός ή μήπως υπεξέφυγε πονηρά; Γιατί δεν απαντάει ευθέως στην ερώτηση εαν η μισθώτρια οφείλει κάποιο ποσό για μισθώματα; Εύκολο είναι, να μας πει ο κ. Υπουργός, εάν οφείλει ή όχι. Και πρέπει να πει και το άλλο. Εάν οφείλει η μισθώτρια, τότε γιατί δεν έχει προβεί η ΕΤΑ σε κάποια ενέργεια;
Μας λέει και το άλλο ο Υπουργός. Ότι η μισθώτρια εταιρεία έχει επενδύσει συνολικά περίπου 35 εκατομμύρια Ευρώ. Πώς το γνωρίζει αυτό; Είναι βέβαιο το ποσό αυτό ή είναι η επένδυση που ισχυρίζεται η μισθώτρια εταιρεία ότι έχει κάνει. Μήπως έχει ενταχθεί και σε αναπτυξιακό νόμο και έχει πάρει και κάποια επιχορήγηση με βάση το ποσό αυτό;
Μήπως μπορεί να δει ο κ. Υπουργός και να πει για την ανάλυση της επένδυσης των 35 εκατομμυρίων; Και ακόμα κάτι πολύ σοβαρό. Γιατί ο κ. Υπουργός καλύπτει την μισθώτρια εταιρεία για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παλιό Ξενία; Ποιός πταίει για το αίσχος του Ναυπλίου που βρίσκεται μέσα σε αρχαιολογικό χώρο; Δεν γνωρίζει ο κ. Υπουργός ότι η μισθώτρια εταιρεία είχε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση των έργων; Δεν γνωρίζει ότι οι εργασίες τις οποίες έπρεπε να κάνει η μισθώτρια ήσαν πολύ συγκεκριμένες (χρωματισμοί, υδραυλικά, αλλαγή επίπλων κλπ), που δεν έχουν καμία σχέση με όσα απαντάει ο Υπουργός.
Τελειώνω με τα εξής αδιαμφισβήτητα για να διαπιστώσετε ότι τα πράγματα ίσως και να είναι σοβαρά και όχι απλά, όπως απαντάει ο Υπουργός.
Το ετήσιο μίσθωμα που έχει συμφωνηθεί είναι 450.000.000 (τετρακόσια πενήντα εκατομμύρια) δραχμές, που κάθε χρόνο θα αναπροσαρμόζεται ισόποσα με τον πληθωρισμό. Ήδη έχουν περάσει δέκα ολόκληρα χρόνια και το συνολικό ποσό, που έπρεπε να είχε καταβληθεί για τα χρόνια από το 2000 μέχρι σήμερα είναι πέντε δισεκατομμύρια πεντακόσια εκατομμύρια δραχμές ή ευρώ δέκα έξη εκατομμύρια εκατόν σαράντα χιλιάδες.
Τα γράφω αριθμητικά. Έπρεπε να έχει δώσει 16.140.000 Ευρώ. Έδωσε, όπως μας λέει ο Υπουργός "7.4374.000 ευρώ και η καταβολή των μισθωμάτων συνεχίζεται κανονικά". Δεν έχω καταλάβει και πολύ. Τί ποσό είναι αυτό. Οι τελείες στο νούμερο δεν βγαίνουν. Εάν έχει δώσει η μισθώτρια εβδομήντα τέσσερα εκατομμύρια, έχει πληρώσει καμιά εξηνταριά εκατομμύρια παραπάνω, όπερ αδύνατον. Εάν όμως έχει καταβάλει επτά εκατομμύρια και κάτι "ψιλά", τότε η διαφορά μεταξύ του συμφωνηθέντος μισθώματος και του καταβληθέντος είναι περίπου εννέα εκατομμύρια Ευρώ.
Κάτι μου λέει ότι δεν μας τα λέει καθαρά ο κ. Υπουργός Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ Αντίστοιχες διαπραγματεύσεις γίνονται και με τις εταιρείες Αργολικός Ήλιος ΑΕ για την Ακροναυπλία και Αττικός Ήλιος ΑΕ για το Λαγονήσι, που ανήκουν στον όμιλο Μαντωνανάκη."
Αυτά έλεγα πριν από μερικούς μήνες. Ότι ο Υπουργός δεν θέλησε να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θέλησε να πει αν χρωστάει η εταιρία ή όχι. Και κατέληξα λέγοντας ότι "κάτι μου λέει ότι δεν μας τα λέει καθαρά ο κ. Υπουργός".
Ιδού λοιπόν τί αλίευσα. (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=251142&dt=18/01/2009#ixzz0oYHZLgIg)
Ελεγε το ρεπορτάζ: "Αντίστοιχες διαπραγματεύσεις γίνονται και με τις εταιρείες Αργολικός Ηλιος ΑΕ για την Ακροναυπλία και Αττικός Ήλιος ΑΕ για το Λαγονήσι, που ανήκουν στον όμιλο Μαντωνανάκη.Την περασμένη Δευτέρα διευθετήθηκαν κάποιες εκκρεμότητες με τον επενδυτή της Ακροναυπλίας, εκκρεμεί όμως ακόμη η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, όπου εξετάζεται και το ενδεχόμενο παράτασης του μισθώματος (sic).Η φόρμουλα αυτή αφορά τη διευθέτηση των οφειλών ως σήμερα, εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος, αναγνωρίζοντας την πραγματική κατάσταση και αφήνοντας ανοιχτό τον επαναπροσδιορισμό του μισθώματος ανάλογα με τα δεδομένα που θα διαμορφωθούν (π.χ., αν βγουν οι σχετικές άδειες ή όχι). Αυτή είναι μια απόπειρα να απεμπλακούν τα ακίνητα από τις εκκρεμότητες και παράλληλα «να υπάρξει μια ροή εσόδων στο Δημόσιο αλλά και στον επενδυτή» αντί να καθυστερούν οι υποθέσεις στα δικαστήρια."
Επιμένει άραγε ο με το επιμελημένο μούσι υπουργός με την απάντησή του στον βουλευτή Τσούκαλη;
Είναι ειλικρινής με την κάθαρση στα ΕΤΑ, όταν πριν μερικούς μήνες αρνήθηκε ουσιαστικά να απαντήσει στην ερώτηση του βουλευτή;

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Αφιερωμένο στους αδέσποτους

Πολύ μου άρεσαν οι ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ. Ενεργοποιήθηκαν πολίτες, έβγαλαν τραπεζάκι μπροστά από το ΤΡΙΑΝΟΝ, συζήτησαν, ζήτησαν την προστασία των αδέσποτων ζώων.
Στο νέο αυτό Σύλλογο αφιερώνω το επόμενο.
Είναι ένα άρθρο στην τοπική εφημερίδα "ΣΥΝΤΑΓΜΑ" το έτος 1909.
"Καλόν το μέτρον της Αστυνομίας δια την δηλητηρίασιν των αδεσπότων κυνών. Εν τούτοις όμως χρειάζεται σύστασις μεγίστης προσοχής εις τα όργανα, ίνα μη δηλητηριάζονται κύνες ανήκοντες εις γνωστούς κυρίους και χρησιμότατοι εις αυτούς. Ημείς συνιστώμεν εις τα όργανα να ρίπτουν τα φόλας ιδίως κατά τα νύκτας ότε εκδράμουν οι εκ των χωρίων επικίνδυνοι μανδρόσκυλοι προς εύρεσιν καλλιτέρας τύχης."
101 έτη μετά, κατ΄έτος, τα όργανα φονεύουν τα 101 σκυλιά της Δαλματίας και μη.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Χαααάοοοος!!!!

Ίσως εγώ να μην τα έχω αντιληφθεί σωστά. Ίσως και να μην είμαι και πολύ καλά ενημερωμένος.
Όμως αυτό που εγώ γνωρίζω, απ΄όσα γνωρίζω, είναι ότι κάποιοι κάθονται στις γραφειάρες τους, και συγγράφουν εκατοντάδες άρθρα για τους δήμους.
Εξηγούμαι : Σύμφωνα με το άρθρο 103 του Καλλικράτη
Κάθε δήμος μπορεί να συνιστά ή να έχει:
α) έως δύο (2) νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, ένα για τους τομείς αρμοδιοτήτων κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης και παιδείας και ένα για τους τομείς πολιτισμού, αθλητισμού και περιβάλλοντος, όπως αυτοί προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/2006, όπως ισχύει. Εάν ο δήμος διαθέτει κοινωφελή επιχείρηση τότε μπορεί να έχει έως ένα (1) νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
Ειδικά για τις σχολικές επιτροπές, αυτές συγχωνεύονται σε δύο νομικά πρόσωπα, ένα για τις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και ένα για τις σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ύστερα από αίτηση του οικείου δημοτικού συμβουλίου, επιτρέπεται να διατηρηθούν ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου δήμων εκείνα των οποίων η δραστηριότητα από πλευράς ευρύτερης αναγνώρισης, εξειδικευμένου αντικειμένου, μακροχρόνιας απόδοσης έργου και γενικότερης καταξίωσης της προσφοράς τους δικαιολογεί την ανωτέρω διατήρηση.
Τα ιδρύματα δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις του παρόντος άρθρου.
Επίσης σύμφωνα με το άρθρο 107 του Καλλικράτη
Οι δήμοι μπορεί να έχουν μόνον:
α) μία κοινωφελή επιχείρηση,
β) μία δημοτική επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης (ΔΕΥΑ),
γ) μία επιχείρηση με ειδικό σκοπό τη λειτουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού εφόσον λειτουργούσαν αντίστοιχες στους συνενούμενους δήμους και
δ) μία δημοτική ανώνυμη εταιρία του άρθρου 266 του Κ.Δ.Κ. (εταιρία ακινήτων) εφόσον είχαν συσταθεί τέτοιες εταιρίες στους συνενούμενους δήμους.

Μετά από όλα αυτά, απ ότι καταλαβαίνω ο Δήμος Ναυπλίου θα έχει μετά την 1η Ιανουαρίου 2011 τα εξής νομικά πρόσωπα.
1) τη ΔΕΥΑΝ, στην οποία θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι υπηρεσίες ύδρευσης των γειτονικών Δήμων.
2) Την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση
3) Το Γηροκομείο, αφού τα ιδρύματα δεν επηρεάζονται και
4) Ένα ακόμα Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.

Ακούστε λοιπόν τί καταργούνται.
1) Οι σχολικές επιτροπές σε κάθε σχολείο
2) Το Νομικό Πρόσωπο των Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών.
3) Το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Ναυπλίου
4) Τη Δημοτική Χορωδία
5) Τη Δημοτική Φιλαρμονική
6) Το Δημοτικό Ωδείο
7) Το Δημοτικό Θέατρο
8) Το Ίδρυμα Καποδίστρια
Για τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλεψη. Μήπως καταργούνται και αυτά;
Με αυτό τον τρόπο νομίζουν ότι θα κάνουν οικονομίες;
Στην πραγματικότητα θα δημιουργήσουν ένα τεράστιο χάος.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Ναυπλίου.
Σε αυτό (προς τιμή της κ. Προέδρου) ουδέν μέλος του ΔΣ έλαβε την οποιαδήποτε αμοιβή.
Είναι ολοφάνερο ότι με τη συνένωση των Δήμων, το όργανο αυτό θα έπρεπε να έχει έναν αναβαθμισμένο ρόλο. Θάπρεπε να αναλάβει υπό τη φροντίδα του και την εποπτεία του όλους τους αθλητικούς χώρους, τα γήπεδα ποδοσφαίρου που έχουν κατασκευασθεί με χρήματα των δημοτών και φορολογουμένων στους γειτονικούς Δήμους, το γήπεδο στο νταμάρι, όλα τα 5Χ5.
Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω, ότι μπορεί το νομικό αυτό πρόσωπο να καταργηθεί από τους γραφειοκράτες των Αθηνών.
Δεν μπορεί .... θα αντιληφθούν ότι αυτό δεν γίνεται.
Τα ίδια προβλήματα θα δημιουργήσει ο Καλλικράτης και στους άλλους τομείς. Την παιδεία, τα σχολικά συγκροτήματα και τα προβλήματά τους. Είναι δυνατόν τα μικρά αυτά προβλήματα να μην λύνονται από τους Διευθυντές των σχολείων με τη βοήθεια των ενώσεων Γονέων και των αιρετών; Ποιός θα τα λύνει τα μικρά αυτά αλλά απαραίτητα για την εκπαίδευση;
Θέλετε να σας πω και για το χάος στη ΔΕΥΑΝ;
Πόσο θα χρεώνονται οι δημότες των γειτονικών Δήμων; Οι τοπικοί υδρονομείς θα ενταχθούν στο εργατικό δυναμικό της ΔΕΥΑΝ; Και με ποιά σχέση εργασίας; Και με τι μισθούς; Για οικονομίες μιλάνε και τελικά το αποτέλεσμα θα είναι νέες σπατάλες και τα ελλείμματα να εκτιναχθούν.
Και για τα θέματα του πολιτισμού , της κοινωνικής πολιτικής, της δημοτικής συγκοινωνίας ποιός θα ασχολείται;
Χαααάοοοος!!!!

Το κόκκινο του Τσέλεπου

Διάβασα μια ωραία αντιπαράθεση στο blog της άλλης πρότασης.
Λέει ο Δήμος: "Το θέμα, νομίζω, μπαίνει ως εξής: Τι κάνουμε εμείς σε σχέση με τον Καλλικράτη;Πώς αντιδρούμε σε αυτή την εν πολλοίς αντιδημοκρατική, ανώφελη και επικίνδυνη μεθόδευση, που θα οδηγήσει τους δήμους στην κοινωνική αναλγησία και τη σίγουρη χρεωκοπία, τους κατοίκους τους στην ανεργία και στο περιθώριο, τη δημοκρατία να συρρικνώνεται....Η Αυτοδιοίκηση κάτω από τη μέγγενη του Καλλικράτη και τη δαμόκλειο σπάθη του ΔΝΤ και της Κομμισιόν κινδυνεύει να σβήσει.....Ας κρατήσουν ζωντανή την Αυτοδιοίκηση οι δυνάμεις που μέσα από αυτήν προωθούν τις απόψεις της δημοκρατίας, της συμμετοχής και της διαφάνειας."
Απάντησε ο Yiannis: "η διαφορά θάρθει από το ποιοί θα διοικήσουν τους Δήμους και τις Περιφέρειες κι όχι το πόσο μεγάλος ή μικρός είναι ένας Δήμος και που θα είναι η πρωτεύουσα του, αυτό έχει να κάνει με οικονομικά συμφέροντα και μόνο."
Ανταπάντησε κάποιος ανώνυμος:"Δεν αρκούν οι καλοί διαχειριστές όσες περγαμηνές εντιμότητας και ικανότητας και αν έχουν, για να διοικήσουν.Η διαφορά θα έρθει” με την ανατροπή του συστήματος που αποδεδειγμένα μέχρι σήμερα,διαφθείρει θεσμούς και πρόσωπα…"
Τέλος το λόγο το πήρε η γλυκιά η Μπριζίτ που τάχει χαμένα και λυπάται τα αρνάκια που ο βοριάς τα παγώνει.

Πώς το βλέπω εγώ.
Πολύ θάθελα νάναι τα πράγματα έτσι όπως τα λέει ο Yiannis. Να υπάρξει η δυνατότητα να έλθουν οι καλοί, να νικήσει ο Λούκυ Λουκ και να πάνε οι Ντάλτον φυλακή. Να μην έχει καμία σημασία ο όποιος Καλλικράτης και το μέγεθος των δήμων. Νε νικήσει ο ιδεαλισμός
Πολύ θάθελα να είναι τα πράγματα ωραία, ιδεατά και ιδεαλιστικά.
Δεν είναι όμως.
Τα πράγματα είναι άσχημα, καταπιεστικά και υλιστικά.
Οι δυνατοί γουστάρουν τους μεγάλους δήμους. Γουστάρουν τις ισχυρές γραφειοκρατίες, τους πολίτες στη γωνία, αμέτοχους παρατηρητές των εξελίξεων. Δυστυχώς στα γραφειοκρατικά σχήματα οι καλοί απομακρύνονται και τα αρνάκια της γλυκιά Μπριζίτ παγώνουν μέχρι που ψοφάνε.
Από τα γραπτά μας θα μπορείτε να καταλάβετε ότι με το Δήμο και τους υλιστές φίλους μου διαφέρουμε σε πολλά. Στο πώς ερμηνεύει ο καθείς μας τον Κεν Λόουτς, στο πώς θα αλλάξουμε τη μοίρα μας. Πώς θα την αλλάξουμε τώρα, όχι στον ιδεατό ιδανικό κόσμο του άφατου μέλλοντός μας. Όμως συμπίπτουμε στις διαπιστώσεις. Δεν έχουμε αυταπάτες για Καλλικράτεια ιδανικά και για Χολυγουντιανά σενάρια όπου πάντοτε οι καλοί επικρατούν του απεχθούς υπερκόσμιου κακού.
Διαφέρουμε ως προς την αντιμετώπισή των εξωγήινων υπεκυρίαρχων.
Και βέβαια δεν θα μας βοηθήσει ο Μπρους ή ο Σιλβέστερ.
Όμως και το ένα βήμα, ακόμα και αυτό των προτάσεων για την κοινωνική πολιτική είναι ένα βηματάκι. Και για να γίνει το βηματάκι άλμα, κανείς δεν περισσεύει. Όλοι μαζί πρέπει να το προσπαθήσουμε. Δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται ο δισταγμός. Ας βοηθήσουμε τον ανεξάρτητο κινηματογράφο, που δεν βασίζεται στους αστέρες Μπρους και Σιλβέστερ.
Αν βοηθήσει το Κέντρο Ελληνικού Κινηματογράφου για να βγει η ανεξάρτητη ταινία στις αίθουσες, εεε αυτό ας μην μας φοβίζει, ας μην μας απομακρύνει. Δεν μπορούμε να περιμένουμε το πότε θα φτιάξουμε την τέλεια ταινία, χωρίς καμία αρωγή. Ας μην περιμένουμε το πότε έτσι ξαφνικά οι αιθουσάρχες και οι θεατές έτσι από μόνοι τους σε ένα άδηλο μέλλον θα αποφασίσουν να παρακολουθήσουν το έργο μας. Μπορούμε και τώρα να το παρουσιάσουμε και να κόψουμε τα περισσότερα εισιτήρια.


ΥΓ Το κόκκινο του Τσέλεπου ήταν τελικά καλό.

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Και πάει λέγοντας

Κουδούνισε λοιπόν το τηλέφωνο στο σπίτι μου.
Το σήκωσα και στην άλλη γραμμή ήταν μια γλυκιά φωνή που με παρεκάλεσε να απαντήσω σε ερωτήματα σχετικά με τις δημοτικές εκλογές στο Ναύπλιο.
Είπα μερικές αλήθειες, απάντησα και μερικά ψεματάκια. Άλλωστε σε μια γλυκιά φωνή δεν μπορεί, πρέπει να πεις και μερικές υπερβολές.
Ήταν ολοφάνερο από τις ερωτήσεις ότι τη δημοσκόπηση την είχε παραγγείλει ο Γραμματικόπουλος.
Άλλωστε ήταν βέβαιο ότι θα πλήρωνε μια καινούργια δημοσκόπηση, αφού ο Αναγωνσταράς προσπαθούσε να εκμεταλλευθεί πολιτικά το δικό του γκάλοπ, που είχε κάνει πριν από λίγο καιρό, διαδίδοντας από εδώ και από εκεί ότι προηγείται. Είχε προηγηθεί τούτου, άλλο γκάλοπ που είχε κάνει ο Γραμματικόπουλος, σύμφωνα με το οποίο, όπως έλεγε ο Γραμματικόπουλος, αυτός προηγείτο. Και αυτής της προηγούμενης δημοσκόπησης Γραμματικόπουλου, είχε προηγηθεί άλλη δημοσκόπηση Αναγνωσταρά, που και αυτή, σύμφωνα με τον Αναγνωσταρά ήταν πρώτος ο Αναγνωσταράς.
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η νέα δημοσκόπηση Γραμματικόπουλου θα βγάλει πρώτο το Γραμματικόπουλο.
Και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι σε λίγο καιρό θα κάνει νέα δημοσκόπηση ο Γραμματικόπουλος, σύμφωνα με την οποία πρώτος θα είναι ο Γραμματικόπουλος.
Και πάει λέγοντας.
Και οι πολίτες;
Πώς τους αντιμετωπίζουμε;
Αντί λοιπόν για δημοσκοπήσεις, που ελαφρώνουν τις τσέπες Αναγνωσταρά και Γραμματικόπουλου σας λέω εγώ το ποιός προηγείται, αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή (για αύριο δεν γνωρίζω).
Έχουμε και λέμε:
Ο Γραμματικόπουλος προηγείται στο Ναύπλιο (πουθενά αλλού)
Στο Ναύπλιο που είναι και το μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος ο Αναγνωσταράς είναι μακράν τρίτος.
Πρώτος είναι ο Αναγνωσταράς στην Άρια, μάλλον στα Λευκάκια, σίγουρα στην Ασίνη και το Κιναμπάρδι, κατά πολύ στο Χέλι, ίσως και στο Μάνεση.
Ο Γκιόλας προηγείται στα Ιρια, το Τολό, το Κοφίνι, το Γκέρμπεσι, το Ανυφί.
Στο σύνολο του διερυμένου Δήμου, προηγείται ο Γκιόλας, ενώ μάχη δίνουν Αναγνωσταράς και Γραμματικόπουλος για τη δεύτερη θέση

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Μπράβο!!


Μια μεγάλη επιτυχία για τον αθλητισμό του διευρυμένου Δήμου Ναυπλιέων.
Η Ενωση Μηδέας, μια ομάδα που έχει την έδρα της στην περιοχή του νέου Δήμου μας προκρίθηκε στο τελικό Κυπέλλου Ερασιτεχνικών ομάδων στο ποδόσφαιρο.
Εύγε!!
Θεωρώ ότι ο Καλλικράτης φέρνει νέα δεδομένα για τις πολιτικές για τον αθλητισμό στους μεγαλύτερους δήμους.
Θα πρέπει η άλλη πρόταση να συζητήσει και να επεξεργασθεί το θέμα. Δεν συζητάω ότι πρέπει να τον κάνουν και οι άλλες δημοτικές παρατάξειες, διότι απλά γι΄ αυτές Καλλικράτης σημαίνει μόνον να βρούμε παράγοντες στα χωριά και όχι επεξεργασία πολιτικών για το αύριο.

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Ποσοστώσεις

Δεν γνωρίζω εάν ήταν ένα σωστό και αναγκαίο βήμα για τη χειραφέτηση των γυναικών,
Μιλάω για την ποσόστωση στις διάφορες εκλογές.
Υποχρεωτικά να συμπεριλάβεις 33% γυναίκες στο ψηφοδέλτιο που κατεβάζεις.
΄Η και να εκλέγονται υποχρεωτικά γυναίκες, ακόμα και εάν πήραν λιγότερες ψήφους από τους άνδρες συναδέλφους τους.
Μπορεί, δεν ξέρω, κάποτε το μέτρο να ήταν αναγκαίο.
Σήμερα όμως πιστεύω ότι πρέπει να γίνει το επόμενο βήμα.
Ναι να συμμετέχουν ενεργά οι γυναίκες. Όμως εάν κάποτε επιθυμούμε πραγματική ισότητα, αυτή δεν μπορεί να γίνεται με ποσοστώσεις,
Δεν μπορώ να αντιληφθώ, το ποια είναι η συνεισφορά στον αγώνα για την ισότητα των δύο φύλων, ο αποκλεισμός του Κουβέλη από το συνέδριο του ΣΥΝ, λόγω του μέτρου της ποσόστωσης.
Και τώρα έτσι όπως πάνε να κάνουν τον Καλλικράτη (εάν δεν το αλλάξουν, όπως άλλαξαν άλλα), εάν σε ένα χωρίο κατεβάσει ένας συνδυασμός δύο υποψήφιους για το τοπικό συμβούλιο, υποχρεωτικά η μία θα είναι γυναίκα.
Δεν μπορείς να κατεβάσεις δύο γυναίκες. Δεν μπορείς να κατεβάσεις δύο άνδρες.
Πρέπει υποχρεωτικά η μία να είναι γυναίκα.
Τα θεωρείτε λογικά όλα αυτά.
Εάν μάλιστα συνυπολογίσουμε ότι στο Δήμο Ναυπλίου, μετά το επαναστατικό δημοτικό συμβούλιο που επέβαλε το ΕΑΜ, όταν εισήλθε στο Ναύπλιο το 44, μόνο τρεις γυναίκες έχουν εκλεγεί ως δημοτικοί σύμβουλοι. Το μέτρο της ποσόστωσης ουδόλως βοήθησε για την εκλογή γυναικών στα κοινά.
Πρέπει να κάνουμε ένα διαφορετικό βήμα προς τα μπρος.
Όλοι σαν κοινωνία.
Όχι με νόμους και μεθοδεύσεις.

Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Δεν συμφωνώ

Δεν συμφωνώ
Δεν συμφωνώ
Δεν συμφωνώ
Με την κατάργηση του Δήμου Μυκηναίων.
Δεν συμφωνώ και με την μπούρδα να δημιουργηθεί Δήμος Αργους-Μυκηναίων.
Δηλαδή αλλάζουν την ονομασία του ονόματος του ιστορικότατου Δήμου Άργους, μόνο και μόνο για να μην εξαφανισθούν οι Μυκήνες;
Είναι δυνατόν να καταργήσουμε τους Δήμους Επιδαύρου, Δελφών, Ολυμπίας, Ναυπλίου, Μονεμβασιάς, Σπάρτης για χάρη της τεράστιας Καλλικράτειας μπαρούφας;
Δεν μπορούμε να καταργήσουμε τους ιστορικούς αυτούς Δήμους.
Για τον ίδιο λόγο εκφράζω την αγανάκτησή μου για την κατάργηση του Δήμου Μυκηνών.

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

H χαρά του συλλέκτη

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Αντιστρέφω τη συνέχεια της συνέχειας του Καλλικράτους

Δεν πρόλαβα να σηκώσω το σχόλιό μου για τη συνέχεια της συνέχειας του Καλλικράτους και το νομοσχέδιο που κατατέθηκε διορθώνει το τερατούργημα που πήγαινε να γίνει και που περιέργως δεν είχε ξεσηκώσει όλους τους αυτοδιοικητικούς.
Πλέον δεν είναι ανάγκη να έχεις σε κάθε χωριό υποψήφιους συμβούλου, κάτι αδύνατο για τις μικρές παρατάξεις, παρά μόνον στο 1/3 όλων των μικρών και μεγάλων διαμερισμάτων.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα αλλάξει κάτι μέχρι τη ψήφιση του Καλλικράτους

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Καλλικράτους συνέχειας συνέχεια

Προοδευτικοί πολίτες του διευρυμένου Δήμου Άργους (Αργείτες, Κυβέριοι, Κιώτες, Φίχτιοι και άλλοι) συγκεντρώθηκαν για να συζητήσουν για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον τόπο τους.
Συζήτησαν πολιτικές που αφορούν τους αρχαιολογικούς χώρους, τη γεωργία και τα προβλήματά της, τα προβλήματα φτώχειας και ανεργίας, τις προοπτικές ανάδειξης του τεράστιου ορεινού όγκου του νέου Δήμου και άλλα.
Κατέληξαν ότι τα όνειρά τους και οι επιδιώξεις τους δεν καλύπτονται από τους υπάρχοντες σχηματισμούς που αποτελούν το μακρύ χέρι των δύο μεγάλων κομμάτων.
Σκέφθηκαν να σχηματίσουν μία αυτόνομη δημοτική παράταξη για να συμμετάσχουν στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Όλη αυτή τη συνάντηση την έβγαλα από το κεφάλι μου. Όμως, ποιός ξέρει, είναι ένα ενδεχόμενο να συμβεί.
Και η λογική της Αυτοδιοίκησης είναι ακριβώς αυτή. Οτι κάποιοι πολίτες με ανησυχίες μπορούν να παρέμβουν και να ζητήσουν την ψήφο των πολιτών για να διοικήσουν τον τόπο τους. ΄Η έστω να εκλέξουν μερικούς δημοτικούς συμβούλους για να μπορούν και μέσα από τα όργανα να πουν τις απόψεις τους.
Σκεφθείτε όμως τι βουνό πρέπει να ανέβουν. Έβερεστ και βάλε.
Ο νέος διευρυμένος Δήμος Άργους, μέτρησα, ότι θα έχει 34 δημοτικά διαμερίσματα ή περίπου τόσα.
Για να συμμετάσχουν οι ανήσυχοι πολίτες στις δημοτικές εκλογές πρέπει να βρουν υποψήφιους σε όλα τα μικρά και μεγάλα χωριά (εκτός από τα πολύ-πολύ μικρά). Μόνο για τα τοπικά συμβούλια πρέπει να βρουν ένα λόχο υποψήφιους - εβδομήντα και βάλε. Και καμιά σαρανταριά για το κεντρικό ψηφοδέλτιο. Σε ένα μικρό χωριό να μην βρουν, πάει δεν συμμετέχουν.
Και μετά πρέπει να συγκεντρώσουν καμιά δεκαριά χιλιάδες ευρώ μόνο για τα παράβολα. Βάλε και μερικές χιλιάδες για τα ψηφοδέλτια ..... Αυτά είναι τα υποχρεωτικά Και μετά δεν πρέπει να βγάλουν και κάμποσες χιλιάδες φυλλάδια, για να πουν τις απόψεις τους;
Τελικά ο Καλλικράτης δεν είναι νόμος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Είναι νόμος για την κεντρική πολιτική σκηνή, είναι ένας νόμος που αφορά μόνο τα δύο μεγάλα κόμματα, που θα αποφασίσουν ποιοί θα είναι οι εκπρόσωποί τους στην περιφέρεια. Σε ποιούς αυτοί θα αναθέσουν τις κατά τόπον εξουσίες.
Βέβαια τούτο θα έχει και μία εξαίρεση.

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Υπάρχουν χρήματα;

Δεν θα κάνω κανένα σχόλιο. Θα αντιγράψω το τί αποφασίσθηκε.
Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι οι ημερομηνίες της έγκρισης της σύμβασης και τα έτη τα οποία αφορά η σύμβαση που εγκρίθηκε
Έχουμε και λέμε:
Την Τρίτη 16 Μαρτίου 2010 ο Δήμος Ναυπλίου αποφασίζει την ανάθεση σε ιδιωτική εταιρία του εξής έργου:
ΣΤΑΔΙΟ Α Υποστήριξη για τη κατάρτιση και απολογισμό των ετησίων προγραμμάτων δράσης του Δήμου και των Νομικών προσώπων. Ειδικότερα: Περιλαμβάνει τις φάσεις Α1 και Α2 για τα έτη 2009 και 2010 αντίστοιχα.
Φάση Α1: Κατάρτιση, παρακολούθηση, απολογισμός ετησίου προγράμματος δράσης του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του 2009.
Φάση Α2: Κατάρτιση, παρακολούθηση, απολογισμός ετησίου προγράμματος δράσης του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του 2010.
ΣΤΑΔΙΟ Β: Υποστήριξη της Διεπιστημονικής Ομάδος Έργου και μετά την κατάρτιση του Επιχειρησιακού Προγράμματος.
Ειδικότερα
Φάση Β1: Ενδιάμεση αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της υλοποίησης του Επιχειρησιακού προγράμματος και διαμόρφωσης προτάσεων αναθεώρησης των στόχων του.
Φάση Β2: Τελική έκθεση αξιολόγησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος.
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΜΟΙΒΗΣ
Το Στάδιο Α αποτελεί το 70% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 74.970 Ευρώ, με συνολικό κόστος "Υπηρεσίας" 107.100 Ευρώ με ΦΠΑ.
Η Φάση Α1 αποτελεί το 35% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 37.485 Ευρώ με ΦΠΑ.
Η Φάση Α2 αποτελεί το 35% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 37.485 Ευρώ με ΦΠΑ.
Το Στάδιο Β αποτελεί το 30% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 32.130 Ευρώ με ΦΠΑ.
Η Φάση Β1 αποτελεί το 15% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 16.065 Ευρώ με ΦΠΑ.
Η Φάση Β2 αποτελεί το 15% της "Υπηρεσίας" και κοστολογείται 16.065 Ευρώ με ΦΠΑ.


Μόλις την προηγούμενη ημέρα την Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010 το Δημοτικό Συμβούλιο, αποφάσισε να δώσει επιπλέον χρήματα (μερικές χιλιάδες Ευρώ) σε ιδιωτική εταιρία για :
Α)τη σύνταξη και παρακολούθηση διετούς προγράμματος δράσης της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης Δήμου Ναυπλίου
Β)Το σχεδιασμό και την οργάνωση εφαρμογής του προγράμματος «ενέργειες στήριξης ηλικιωμένων ατόμων που χρήζουν βοήθειας για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των εμμέσως ωφελουμένων ατόμων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ΚΗΦΗ»


ΥΓ Ολα αυτά γράφονται σε απάντηση δελτίου τύπου του Δήμου Ναυπλίου με τίτλο "Γκιόλα δώστα όλα", που θεωρεί ως ανέφικτες τις προτάσεις της άλλης πρότασης για την κοινωνική πολιτική .

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ο καφές στην παραλία του Ναυπλίου

Η σημερινή ημέρα είναι δύσκολη για τους ανέργους, τους μικροσυνταξιούχους, τους μισθωτούς.
Αυτό που απαιτείται πλέον, κατά τη γνώμη μου, είναι συγκεκριμένες πολιτικές για το σήμερα και το αύριο, χάριν των πληττομένων.
Εν όψει του δελτίου τύπου της άλλης πρότασης, που δημοσιεύθηκε σήμερα, και θίγει δέκα σημεία στα οποία θα μπορούσε να παρέμβει ο Δήμος Ναυπλίου, αντιγράφω κάποια αποσπάσματα από τα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου, που έγινε πριν από ένα ολόκληρο χρόνο, όταν η οικονομική κατάσταση δεν ήταν, αυτή που είναι σήμερα.
Το θέμα ήταν η αύξηση των δημοτικών τελών και η αύξηση των τελών χρήσης πεζοδρομίων από τους καταστηματάρχες.
Το λόγο παίρνει δημοτικός σύμβουλος της άλλης πρότασης:
" Θεωρώ ότι θα έπρεπε να γίνει μια συμφωνία κυρίων μεταξύ του Δήμου Ναυπλίου με τους καταστηματάρχες, να μην γίνει καμία αύξηση στα τέλη χρήσεων πεζοδρομίων και οι καταστηματάρχες να μην αυξήσουν τις τιμές στα καταστήματά τους"
Απάντησε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.
"Αυτό δεν μπορεί να ελεγχθεί, όπως καταλαβαίνετε, δεν υπάρχει δυνατότητα να ελέγξουμε αν θα αυξήσουν τις τιμές τους ή όχι".
Το λόγο παίρνει άλλος σύμβουλος της άλλης πρότασης. Βλέπετε σ΄αυτό το Συμβούλιο η άλλη πρόταση είχε τρεις συμβούλους και τα βέλη ήσαν περισσότερο συντονισμένα και από πολλές κατευθύνσεις (μακάρι να μπορούσατε όλοι να παρακολουθήσετε μια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για να διαπιστώσετε τί γίνεται, ποιός μιλάει, ποιός έχει απόψεις και προτάσεις)
"Αυτό που πρότεινε η άλλη πρόταση, έχω την εντύπωση ότι έχει ενδιαφέρον και σε σχέση με την πόλη μας. Δηλαδή αν σήμερα καλέσουμε τους επαγγελματίες και τους πούμε ότι η δημοτική αρχή δείχνει μια ευαισθησία και δεν αυξάνει τα δημοτικά τέλη, αλλά θέλει και από αυτούς να δείξουν την αντίστοιχη ευαισθησία σε σχέση με τις τιμές, έχω την εντύπωση κάνουμε μια ουσιαστική παρέμβαση. Εγώ πιστεύω ότι πολλοί θα το τηρήσουν και εφόσον τούτο δημοσιοποιηθεί οι επαγγελματίες που δεν θα το κάνουν και θα αυξήσουν τις τιμές θα έχουν την κοινωνική κατακραυγή, διότι ο Δήμος έδειξε ευαισθησία και ο άλλος δεν ανταποκρίθηκε."
Μετά το λόγο πήρε σύμβουλος της αντι-συμπολίτευσης.
"Επειδή και εμείς οι ίδιοι βγάζουμε τα μάτια μόνοι μας, υπάρχουν πολλά μαγαζιά στο Ναύπλιο που τον καφέ τον πουλάνε ένα ευρώ. Όποιος θέλει να τον πιει στην παραλία θα τον πληρώσει τον καφέ. Στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη προχθές μία μικρή μπύρα και ένα τσάι λεμόνι 9 Ευρώ το πλήρωσα εγώ"
Ο Πρόεδρος και πάλι
"Κατανοητό αυτό που είπατε".
Και τέλος πήρε το λόγο ο εκπρόσωπος των καταστηματαρχών.
"Απλά θα συμφωνήσουμε με τον κ. Α. και η καλή θέληση του Δήμου απέναντι στους καταστηματάρχες αν φανεί έστω και μία φορά δεν θα τους αφήσει αδιάφορους"

Επαναλαμβάνω αυτά συνέβαιναν πριν ένα ολόκληρο χρόνο.

Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Κεν Λόουτς- Οι Πράσινοι στην Αγγλία

Award-winning film maker Ken Loach today gave his support to Green Party leader and Brighton Pavilion candidate Caroline Lucas MEP.

Loach - director of such films as Land and Freedom, and the Palme D'Or winning The Wind That Shakes The Barley, said he believes that the difference between the three main parties is now so slim that only the Greens offer a sustainable and equitable solution to the current economic crisis.

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Αφιερωμένο στις όμορφες Προνοιωτοπούλες

Νέο απόκτημα