tag:blogger.com,1999:blog-3823899294834694838.post8182132375547974287..comments2023-10-30T14:47:02.334+02:00Comments on Αιρετικές απόψεις για το Ναύπλιο: Και όμως. Προβληθήκαμε τουριστικά σε ένα Γερμανικό "χωριό"μαύρο πρόβατοhttp://www.blogger.com/profile/17186884284628594513noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3823899294834694838.post-61769914906843845192013-10-04T16:56:57.755+03:002013-10-04T16:56:57.755+03:00http://www.nthuleen.com/teach/misc/typingumlauts.h...http://www.nthuleen.com/teach/misc/typingumlauts.htmlSotirishttps://www.blogger.com/profile/17061585682008600161noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3823899294834694838.post-8142475412477666252013-10-02T21:18:32.129+03:002013-10-02T21:18:32.129+03:00Αγαπητέ Κώστα, σεβαστή η άποψή σου για την αξία τη...Αγαπητέ Κώστα, σεβαστή η άποψή σου για την αξία της έκθεσης PHILOXENIA, όμως οι γενικεύσεις για "ωραία εκδρομούλα για κάποιους", θα πρέπει να συνοδεύονται με στοιχεία και πρόσωπα.<br /><br />Επειδή λοιπόν επί προεδρίας μου στη ΔΕΤΑΝ, πρωτοπήγαμε στη Θεσσαλονίκη το 1999, σε διαβεβαιώνω και ευχαρίστως να σου δώσω τα στοιχεία, ότι μέχρι και το 2002 που είχα την ευθύνη, το κόστος της παρουσίας μας εκεί ήταν ελάχιστο.<br /><br />Πέραν των εξόδων για τις δύο υπαλλήλους, ΔΕΠΑΝ και ΔΕΤΑΝ και της μεταφοράς των απαραίτητων υλικών προβολής, τα υπόλοιπα καλύπτωντο από όσους μετέβαιναν εκεί και από εισφορές επιχειρηματιών.<br /><br />Το αποτέλεσμα της παρουσίας μας ήταν εντυπωσιακό, γιατί αφενός εκείνη την εποχή δεν υπήρχε internet και αφετέρου η προσωπική επαφή με Τουριστικούς Πράκτορες και τους χιλιάδες των επισκεπτών είναι τελείως διαφορετικό από το να δεις και να διαβάσεις πληροφορίες από έναν τόπο.<br /><br />Θυμάμαι την πρώτη φορά, το 1999, που δεν μπορούσαμε να υπολογίσουμε τις ανάγκες, από την πρώτη μέρα εξαφανίστηκε όλο το υλικό που είχαμε και περίμεναν στην ουρά για κάποιο έντυπο.<br /><br />Ότι και να λέμε για τους τρόπους προβολής ενός τόπου, κατά τη γνώμη μου, οι Τουριστικές Εκθέσεις παραμένουν πρώτες και με διαφορά.<br /><br />Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παγκοσμίως υπάρχει ενδιαφέρον γι΄αυτές.<br /><br />Πιστεύω ότι η PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη και το ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ στην Αθήνα, βοήθησαν σημαντικά στην τουριστική ανάπτυξη του Ναυπλίου της δεκαετίας του 2000, μαζί με μια σειρά άλλων δράσεων προβολής και διαφήμισης εκείνης της τετραετίας.<br /><br />Σταματώ γιατί σκοπός του σχολίου δεν είναι η διαφήμιση της προσπάθειας αλλά η αντικειμενική καταγραφή των γεγονότων.<br /><br />Μάνος ΠερράκηςΜάνος Περράκηςnoreply@blogger.com